Siggi segers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik kan alleen s'avonds gaan trainen ,ik werk overdag.
    snike,ik had leuven vermeld om maar een herkenbare naam te geven he,ik wist nie waar gij woont(da kon ook aan de zee geweest zijn).ik woon eigenlijk tussen aarschot en heist .
    no thumbnail yet

Comment

bij ons lopen er nie echt zwaar mannen rond.
      op ene na,die weegt iets van een 108 kg.
      maar sterk is die wel:benchpress 200kg,dumbellpress voor de schouders met in elke hand nen dumbell van 60 kg en daar maakt hem dan 12 herhalingen mee.
      no thumbnail yet

Comment

Dan heb je behoorlijk de definitie van sterk inderdaad... Neem aan dat een kilo bij jullie net zo zwaar is als een kilo hier tenminste...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat moet motiverend werken, toch?

Comment

Ons Dumbelrek gaat maar tot maximumm 40 Kilo.. en bij veel machines is snel het maxcimumm berijkt in 2 jaar als je flink doortraint.Magoed genoeg andere sportscholen bij mij in de buurt eerst alles uit deze halen ...

Greetzz

Comment

Bij ons loopt er zo ook ééntje, is een italiaan en spreekt enkel italiaans of een beetje frans want heb hem al aangesproken maar mijn italiaans is buiten ciao niet veel zaaks meer

Serieuse sterke kerel heeft er ook het lichaam voor enkel ook een serieuse buik, wat ik ervan begrepen heb heeft hij wedstrijden gedaan en nu komt trainen als onderhoud

Grtz
              stil growing

Comment

ik denk wel dat ne kilo hier in belgie evenveel weegt als ne kilo in nederland die kerel,trouwens ne vriend van mij,heeft aan de eigenaar van de gym gevraagd of hij geen dumbells van 70 kilo wilt aanschaffen ,daar die van 60 eigenlijk te licht aan't worden zijn(en dan nog wel voor zijn schouders). maar we zijn nu een half jaar voort en nog geen dumbells van 70 gezien(zal teveel kosten)
                een tijdje geleden was hij militaire press op de smidtmachine aan het doen met 140 kilo en maakte daar 6 herhalingen mee.
                no thumbnail yet

Comment

Ach 70 kilo makkie...

Comment

Bij mijn fitnesscentrum gaan de dumbells maar tot 18 kg.  Ik gebruik daarom veel barbells. Het is echt zo'n health center waar mensen voor de gezelligheid komen, helaas is er voor mij geen alternatief in de buurt.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X