Het "Ik kan niet wachten tot" topic
Collapse
X
-
Nou, alle drie de wensen die ik eerder had zijn uitgekomen. Het is weer lekker rustig in de flat, mijn vent is weer thuis en... vrijdag kreeg ik een telefoontje dat mijn reïntegratieplan goedgekeurd is!
Als het goed is krijg ik deze week een telefoontje om daar een afspraak te kunnen maken, en dan kan ik straks eindelijk gaan beginnen aan mijn proefstage. Pfff, ik zou er geld op toeleggen om weer aan het werk te zijn.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostWeer lekker aan de slag, op termijn weer betaald werk en dan sparen voor een rijbewijs.
OT
Kan niet wachten tot me verkoudheid weg is zodat ik weer kan trainen
(thai boxen) bedoel ik dan, kracht training doe ik gewoon, verkoudheid ofniet.keep the focus going!
Comment
-
Originally posted by xBrian View PostHoef je niet zo lang meer te wachten
Laatste update: 10 oktober 2011 21:47 info
AMSTERDAM - Nederlanders kunnen zich opmaken voor een koudere winter dan normaal. De eerste echte kou wordt begin november verwacht.
Bekijk video
Dat heeft weerman Dennis Wilt van Meteoconsult maandag gezegd in het televisieprogramma Eenvandaag.
Ook in het buitenland wordt het waarschijnlijk koud. Zo worden voor Groot-Brittannië temperaturen van -23 graden aangekondigd. Wilt stelt dat dit best wel eens kan gaan gebeuren.
De weerman wijst er wel op dat het gaat om langetermijnvoorspellingen. Hoe verder vooruit wordt gekeken, hoe minder betrouwbaar de voorspellingen zijn.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Zeiden ze dit vorig jaar ook niet?
Na die eerste sneeuwaanval eind november tot net voor de kerst was er daarna weinig winter meer, toch.
Ik hoop trouwens dat het niet waar is, heb een pokkenhekel aan die rotwinter zelfs zonder extreme kou."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-