Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zeggen dat de chacha er goed uit ziet is net zo erg.
@urbannogwat. Als jij het over een Blackberry hebt he over welke bb heb je het dat? Torch is totaal anders dan de curve bv. Geef wel toe dat er veel kleine meisjes met zo'n bb ding rondlopen maar dan is het meestal ook een Curve van 160 euro waarmee ze alleen pingen. Maar een Torch heeft veel meer dan dat..ik bv gebruik mijn ping nooit, alleen whatsapp en doe er veel dingen mee. Behalve films kijken want dat doe je maar met je tv.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
@urbannogwat. Als jij het over een Blackberry hebt he over welke bb heb je het dat? Torch is totaal anders dan de curve bv. Geef wel toe dat er veel kleine meisjes met zo'n bb ding rondlopen maar dan is het meestal ook een Curve van 160 euro waarmee ze alleen pingen. Maar een Torch heeft veel meer dan dat..ik bv gebruik mijn ping nooit, alleen whatsapp en doe er veel dingen mee. Behalve films kijken want dat doe je maar met je tv.
Ik vergeet het vaak als ik een sms heb gehoord, ben aan het werk en hoor het vaag bijvoorbeeld. Ik had hem dus altijd op regelmatig herhalen staan, elke 2 minuten ging hij af tot ik die sms had gelezen. Dat was heel makkelijk voor me en het kon bij 3 van mijn vorige Samsungs. Nu kan ik het niet vinden en ik denk dat het bij deze dus ook inderdaad niet kan. Dat vind ik een nadeel want mijn telefoon ligt gewoon ergens en ik kijk er verder niet veel naar, het is voor mij een gebruiksvoorwerp en geen hot item. Ik ga dus vast berichten missen maar goed, het zal wel wennen waarschijnlijk.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment