Body resourse uit de lucht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee zat daar niet voor zover ik weet.
    Feel en Mondher zullen elkaar vast wel kennen, maar volgens mij was er verder geen link tussen S&F en BR.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Mondher had volgens mij niks met br te maken buiten evt wat reclame. Kan dat echter mishebben. Ga mijn spion eens smsen.

Maatje Brutus is ook binnen, heb je hem al gespot Atta?

Comment

Nee hoor die "knakker" zat niet op Bodyresource en dat heeft er allemaal dus niets mee te maken. De server is blijkbaar kapot. Er wordt gekeken naar een andere server maar Feel,eigenaar en geldschieter van BR,heeft al aangegeven er niet veel plezier meer in te hebben en dus niet veel wil investeren...
        De vraag is dus eigenlijk of Eddie een goedkope server weet te regelen maar eerlijk gezegd heb ik daar ondertussen een hard hoofd in helaas....

(Brutus,admin bodyresource)

Comment

Hopende dat de kennisknobbels van BR hun heil komen zoeken bij ons dan.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Hopende dat de kennisknobbels van BR hun heil komen zoeken bij ons dan.
            Nodig ze uit!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Panomarix View Post
              Nee hoor die "knakker" zat niet op Bodyresource en dat heeft er allemaal dus niets mee te maken. De server is blijkbaar kapot. Er wordt gekeken naar een andere server maar Feel,eigenaar en geldschieter van BR,heeft al aangegeven er niet veel plezier meer in te hebben en dus niet veel wil investeren...
              De vraag is dus eigenlijk of Eddie een goedkope server weet te regelen maar eerlijk gezegd heb ik daar ondertussen een hard hoofd in helaas....

(Brutus,admin bodyresource)
              Ah akkoord. Jammer, maar begrijpelijk. Feel zit er al jaren in, snap dat je het dan zat wordt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Nodig ze uit!

Dan komt Oma(Sibil) ook en Reus...en Roelly en nog veel meer......Reus past niet in bodynet...is veel te groot. Zal ondertussen wel al op 150kilo zitten....
                Maar wel leuk als er zoveel kennis en ervaring komt aanwaaien.

Comment

Fingers crossed dan maar.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Dan komt Oma(Sibil) ook en Reus...en Roelly en nog veel meer......Reus past niet in bodynet...is veel te groot. Zal ondertussen wel al op 150kilo zitten....
                    Maar wel leuk als er zoveel kennis en ervaring komt aanwaaien.
                    Of zelfs van voor die tijd: Glenn, Hakkie, Brutus, Testo, Nemo, Lolly.

Feel postje de laatse tijd al niet meer op br, jammer als het helemaal uit de lucht gaat. Ik was al sinds 2006 lid daar.

Comment

Anders wil vast wel iemand het board overnemen van Feel?
                      Zou idd jammer zijn, was toch ooit wel de belangrijkste van alle fora.

Comment

snap het probleem niet, nodig die gasten hier uit en kunnen we samen lol hebben

Comment

Originally posted by Destron View Post
                          Of zelfs van voor die tijd: Glenn, Hakkie, Brutus, Testo, Nemo, Lolly.

Feel postje de laatse tijd al niet meer op br, jammer als het helemaal uit de lucht gaat. Ik was al sinds 2006 lid daar.
                          Testo=Feel

Voordat hij BR begon zat hij hier
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hoe ga je ze bereiken allemaal? Van mij mag het.

Denk dat hij testoanimal bedoelt.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                              Testo=Feel

Voordat hij BR begon zat hij hier
                              I know..Testo zat op alle fora bijna wat betreft bodybuilding: dbb, b&f, bn en hij was dus de man achter anabolic resource(body resource).

Zaten vooral de laatste 2 jaar veel wedstrijdatleten op dat forum. Kon je dus veel van leren. Benieuwd waar ze nu heen gaan.

Comment

Originally posted by Destron View Post
                                I know..Testo zat op alle fora bijna wat betreft bodybuilding: dbb, b&f, bn en hij was dus de man achter anabolic resource(body resource).

Zaten vooral de laatste 2 jaar veel wedstrijdatleten op dat forum. Kon je dus veel van leren. Benieuwd waar ze nu heen gaan.

Denk dat er wel een aantal naar DBB zijn en een paar naar maniacs.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X