€44 per maand. Veel machine's/cardio mogelijkheden, DBs tot 30kg... Geen squatrack. Verder alles wel echt super chill. Op degelijk squatten en zware DB presses na kan alles. Sfeertje is supertof, veel mogelijkheid voor groepslessen/spinning etc. Sauna's, stoombaden, zwembad, zonnebanken, massage. Heb toen voor twee jaar getekend maak die vol, daarna wordt het thuis trainen
Tarief van je sportschool
Collapse
X
-
50e per maand
ma tm zondag open
Muziek: Echt mega!
5 bankjes
dumbells tot 50 kg
Aparatuur van Panatta PANATTA SPORT
Comment
-
openingstijden: maandag t'm vrijdag 07.00 tot 23.00 weekend 09.00 tot 17.00
365 dagen per jaar open.
gear: t'm 50kg dumbells
2 bench
2 smith machinnes
1 decline bench bankje
1 incline bench bankje
8 losse verstelbare bankjes
1 losse decline bank
2 squat rekken
3 ez stangen
4 kleine barbells
en nog zat kabels en machinnes nog leuke 45graden leg press.
foto van losse gewichten ruimte en prijslijst.Calisthenics / Street workout
Comment
-
27 euro per maand voor zowel fitness als lessen. Valt nog wel te pruimen voor Brussel, anders was het Healthcity of Passage first. Mijn keuze was dus rap gemaakt en het is eum een klein fitness centre geworden, maar wel met goede begeleiding.
Comment
-
Originally posted by Nieck01 View Post70e per maand, ben student
Originally posted by Dr Rude View Post220 euro / jaar, 27 euro / maand. Verzekering 10 euro / jaar.
Originally posted by Beaudien View Post49,95 per maand. Maar dan moest ik wel voor 3 jaar tekenen, anders was het 59,95.
Originally posted by IJsBlok View Post[Hoop tekst + foto]'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostVerzekering?? Bij een gym?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Milestone View Post
Haha, een 3-jaars contract. Het moet niet gekker worden.
Er is nu 1 jaar van om.
Ik had de intentie erbij dat ik dan "die stok achter de deur zou hebben" als ik moeite had om het vol te houden enzo. Want als "ons betaald hibbe".....je weet wel.
Maar nu denkt geen haar op mijn hoofd eraan om te stoppen dus ach......nu betaal ik toch minder per maand."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostSometimes necessary ik heb dat met mn vinger gehad en toen gvraagt of ik verzekerd was, neen dus, gelukkig was dat nu niet zo erg, maar stel je eens voor dat je door je rug gaat tijdens een zware squat, alle zieknhuiskosten en revalidatie, medicatie en whatever voor jou.. Of ben ik mis? (Ben geen verzekeraar ofzo ken er niks van, kan uiteraard zijn dat dit onder hospitalisatie valt...)
vind het trouwens niet zo gek, als je basketbal of voetbal speelt ben je toch ook verzekerd, waarom zou je gym dan niet meteen een verzekering in het lidmaatschap steken?
Comment
-
Ik train thuis, ik heb nu:
Squat, bench press rek
Bankje dat ook in de incline positie kan
Barbell 30 mm
Meerdere schijven 0,5 t/m 5 kg
Dumbells waar schijven aan kunnen
Kleine dumbells 0,5 en 1 kg
Fitnessbal
Fitnessmat
Hometrainer
Door goed naar koopjes te speuren en tweedehandsjes te nemen heeft me dat bij elkaar nog geen 450 euro gekost.
Stel dat je abonnement 30 euro per maand kost, heb je het in een jaar en 3 maanden er uit.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by J_roen View Postbij de hospitalisatieverzekering krijg je maar een deel terugbetaald, ben je natuurlijk beter af met een (sport)verzekering van de gym waar alle kosten worden vergoed
vind het trouwens niet zo gek, als je basketbal of voetbal speelt ben je toch ook verzekerd, waarom zou je gym dan niet meteen een verzekering in het lidmaatschap steken?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment