Tarief van je sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

€44 per maand. Veel machine's/cardio mogelijkheden, DBs tot 30kg... Geen squatrack. Verder alles wel echt super chill. Op degelijk squatten en zware DB presses na kan alles. Sfeertje is supertof, veel mogelijkheid voor groepslessen/spinning etc. Sauna's, stoombaden, zwembad, zonnebanken, massage. Heb toen voor twee jaar getekend maak die vol, daarna wordt het thuis trainen
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

30 per maand
      onbeperkt
      8 bankjes
      dumbells tot 50kg
      hammer strenght machines
      BP: 1x 120
      DL: 2x 100
      SQ: 8x 90

Comment

50e per maand
        ma tm zondag open
        Muziek: Echt mega!
        5 bankjes
        dumbells tot 50 kg
        Aparatuur van Panatta PANATTA SPORT

Comment

openingstijden: maandag t'm vrijdag 07.00 tot 23.00 weekend 09.00 tot 17.00
          365 dagen per jaar open.

gear: t'm 50kg dumbells
          2 bench
          2 smith machinnes
          1 decline bench bankje
          1 incline bench bankje
          8 losse verstelbare bankjes
          1 losse decline bank
          2 squat rekken
          3 ez stangen
          4 kleine barbells

en nog zat kabels en machinnes nog leuke 45graden leg press.

foto van losse gewichten ruimte en prijslijst.
          Attached Files
          Calisthenics / Street workout

Comment

27 euro per maand voor zowel fitness als lessen. Valt nog wel te pruimen voor Brussel, anders was het Healthcity of Passage first. Mijn keuze was dus rap gemaakt en het is eum een klein fitness centre geworden, maar wel met goede begeleiding.

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
              70e per maand, ben student

Originally posted by Dr Rude View Post
              220 euro / jaar, 27 euro / maand. Verzekering 10 euro / jaar.
              Verzekering?? Bij een gym?

Originally posted by Beaudien View Post
              49,95 per maand. Maar dan moest ik wel voor 3 jaar tekenen, anders was het 59,95.
              Haha, een 3-jaars contract. Het moet niet gekker worden.

Originally posted by IJsBlok View Post
              [Hoop tekst + foto]
              Relaxte gym man. Waar is dat?
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                Verzekering?? Bij een gym?
                Sometimes necessary ik heb dat met mn vinger gehad en toen gvraagt of ik verzekerd was, neen dus, gelukkig was dat nu niet zo erg, maar stel je eens voor dat je door je rug gaat tijdens een zware squat, alle zieknhuiskosten en revalidatie, medicatie en whatever voor jou.. Of ben ik mis? (Ben geen verzekeraar ofzo ken er niks van, kan uiteraard zijn dat dit onder hospitalisatie valt...)
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

37 euro per maand, dumbells tot 40 kg, 2 benchen, 1 incline, smith, squatrek en een hoop machinebende. Kan wel van alles gebruik maken, zwembad, groepslessen en zonnebank.. maar kom daar alleen om aan de ijzers te hangen.

Comment

Haha, een 3-jaars contract. Het moet niet gekker worden.

En ik heb het nog gedaan ook.
                    Er is nu 1 jaar van om.
                    Ik had de intentie erbij dat ik dan "die stok achter de deur zou hebben" als ik moeite had om het vol te houden enzo. Want als "ons betaald hibbe".....je weet wel.
                    Maar nu denkt geen haar op mijn hoofd eraan om te stoppen dus ach......nu betaal ik toch minder per maand.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Relaxte gym man. Waar is dat?
                      Amsterdam Bijlmer + gratis pakeren
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                        Sometimes necessary ik heb dat met mn vinger gehad en toen gvraagt of ik verzekerd was, neen dus, gelukkig was dat nu niet zo erg, maar stel je eens voor dat je door je rug gaat tijdens een zware squat, alle zieknhuiskosten en revalidatie, medicatie en whatever voor jou.. Of ben ik mis? (Ben geen verzekeraar ofzo ken er niks van, kan uiteraard zijn dat dit onder hospitalisatie valt...)
                        bij de hospitalisatieverzekering krijg je maar een deel terugbetaald, ben je natuurlijk beter af met een (sport)verzekering van de gym waar alle kosten worden vergoed

vind het trouwens niet zo gek, als je basketbal of voetbal speelt ben je toch ook verzekerd, waarom zou je gym dan niet meteen een verzekering in het lidmaatschap steken?

Comment

Betaal zelf 20,- id maand maar heb er bijna niks. Zou gerust 50 euro per maand betalen voor een gym die alles heeft.

Comment

Ik train thuis, ik heb nu:

Squat, bench press rek
                            Bankje dat ook in de incline positie kan
                            Barbell 30 mm
                            Meerdere schijven 0,5 t/m 5 kg
                            Dumbells waar schijven aan kunnen
                            Kleine dumbells 0,5 en 1 kg
                            Fitnessbal
                            Fitnessmat
                            Hometrainer

Door goed naar koopjes te speuren en tweedehandsjes te nemen heeft me dat bij elkaar nog geen 450 euro gekost.

Stel dat je abonnement 30 euro per maand kost, heb je het in een jaar en 3 maanden er uit.
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by J_roen View Post
                              bij de hospitalisatieverzekering krijg je maar een deel terugbetaald, ben je natuurlijk beter af met een (sport)verzekering van de gym waar alle kosten worden vergoed

vind het trouwens niet zo gek, als je basketbal of voetbal speelt ben je toch ook verzekerd, waarom zou je gym dan niet meteen een verzekering in het lidmaatschap steken?
                              Vind ik dus ook en als je ziet dat dat bij dr rude op 10euro per jaar komt is dat geen grote moeite denk ik...
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

het beste is dit, normaal 45 euro p.m onbeperkt (maar ik betaal 20 euro, dat komt doordat 5 gezinsleden ook op fitness zitten) Dus BAM!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X