het engste wat jij hebt meegemaakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• het engste wat jij hebt meegemaakt.

Aan de hand wat me laatst was overkomen dit topic.

Ik trap af.

Ik reed samen met een goeie vriendin in een woonwijk, naast de woonwijk lach een stuk bos, je kon er ook in rijden, zij ze rij daar eens in, ik erin rijden kwamen we bij een parkeerplaats, bij de parkeerplaats had je een lang stuk pad wat pikke donker was, ik me groot licht aangezet en niks te zien, toen geparkeerd en effe uitgestapt, toen we waren uitgestapt had ik de deur net op slot geklikt of we hoorde geruis aan de zijkant bij de rand van de parkeerplaats, ik snel open geklikt en we waren ingestapt, ik ben me echt kapot geschrokken, ben zo snel mogelijk dat stuk bos uitgereden, en toen hoorde ik me alarm van me auto, schrok me kapot, bleek dat ik me gordel niet om had.............

Uiteindelijk wel om gelachen maar op dat moment schrok ik me toch echt de pleurus...

Nu jullie
    Make it happen, shock everyone!

Originally posted by gain is pain View Post
    Aan de hand wat me laatst was overkomen dit topic.

Ik trap af.

Ik reed samen met een goeie vriendin in een woonwijk, naast de woonwijk lach een stuk bos, je kon er ook in rijden, zij ze rij daar eens in, ik erin rijden kwamen we bij een parkeerplaats, bij de parkeerplaats had je een lang stuk pad wat pikke donker was, ik me groot licht aangezet en niks te zien, toen geparkeerd en effe uitgestapt, toen we waren uitgestapt had ik de deur net op slot geklikt of we hoorde geruis aan de zijkant bij de rand van de parkeerplaats, ik snel open geklikt en we waren ingestapt, ik ben me echt kapot geschrokken, ben zo snel mogelijk dat stuk bos uitgereden, en toen hoorde ik me alarm van me auto, schrok me kapot, bleek dat ik me gordel niet om had.............

Uiteindelijk wel om gelachen maar op dat moment schrok ik me toch echt de pleurus...

Nu jullie
    haha vroeger een x met een paar maten van me in een kraakpand/leegstaande boerderij op een avond gezeten. ook op een achteraf plekje.
    Komt die ouwe kluizenaar in 1x aanlopen uit een kamer toen we weg wouden helamaal uit het niets had daar rhele avond gezeten.

ik schrok zo erg dat ik van de trap af donderde en met me hasses door de ruit van de deur vloog. heb niet weer zo hard gerend denk ik ahhaha
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Haha geweldig

Eigenlijk de tip van de dag, blijf weg bij verlaten plekjes in het donker

Comment

Dropping in de grootste bossen van Nederland. Groep van 3 mensen, geen licht bij ons alleen onze telefoontje waar we niets aan hadden omdat er geen bereik was. Iemand kan nog zo stoer zijn, maar donkerte en iets waar je niet kunt kijken maakt je gek. Letterlijk.

Het schijnt dus dat mensen bij desorientatie en zonder zicht of weinig dingen gaan verbeelden die er niet zijn. Gaan dingen horen en waarnemen dus. Dat was ook het geval bij het maatje dat mee liep destijds. Na de rust in het bos, is hij in vage toestand weg gerent en zijn we hem gevolgd. we zijn hem kwijtgeraakt, en uiteindelijk waren we met zn 2. wat nog enger was, omdat je het gevoel krijgt dat je wordt bekeken en dat iemand je kwaad wil doen.

we kwamen niet meer uit het bos, omdat we telkens rondjes liepen. en het terrein was zo slecht, dat we niet elke kant op konden. we hebben moeten overnachten in het bos, wat overigens niet ging omdat we te schijt waren om te slapen. Later op de avond hebben we werkelijk waar dingen gehoord en gezien die we niet kunnen bewijzen. we kregen sterk het gevoel dat er mensen bij ons waren die we toch niet zagen, stem geluiden en voetstappen waren duidelijk te horen en is ook opgenomen.

Comment

Tip:

als je zo net zo pussy als ik bent dan blijf je lekker weg uit dit topic.

Comment

Creepy, ik had wel in die situatie een vuur gemaakt,

Had ook zoiets met school moesten we een wandeling maken van 4 uur waaronder 1 uur door het bos in het pikke donker, we waren met 4 man, 2 aan 2 gelopen door het bos een, je word echt super alert en hoort alles, we werden gek van dat gekraak wat door dieren werd veroorzaakt maar voor de zekerheid hadden we wel effe 4 grote takken in onze handen voor het geval dat, wel super lachen achteraf alleen je maakt elkaar gek. Maar was niet echt creepy. We bleven bijelkaar en gellukig hadden we geen mietje bijons die om elk geluidje ging wegrennen.

Altijd in zulke situatie lul ik altijd in het rond zoals i'm going to get ya.. Oid..

Voor het gevoel

Comment

Maaruh is die jongen nog gevonden? Ik blijf voorlopig weg uit bossen.

Comment

Sowieso is het heel kut als je met z'n 2 loopt, omdat je verder niets kunt doen. een moet voor kijken en een achter. en dat heb je met 3/4 man niet. vuurmaken ging niet, alles was nat.

Comment

Ohja wat hebbie gezien en gehoord! En de jongen?

Comment

Ik had een keer een onderbroek van de moeder van een ex aan de waslijn zien hangen ...
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Wat ik achteraf heb gehoord, is dat die knul bij een snel weg uit is gekomen en mee heeft kunnen liften tot een tank station en daar zijn broer heeft gebelt. wat wij hebben gezien? het leek aslof mensen achter bomen stonden, of zater met hun rug. we hoorde geluiden alsof iemand weg rende, en geluidens alsof we iemand hoorde fluisteren. we deden het dan ook zo, ik hoorde iets en vroeg aan hem of hij het zelfde hoorde. en dat kwam overeen. dus best vaag.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Ik had een keer een onderbroek van de moeder van een ex aan de waslijn zien hangen ...
                        hahaha prachtig!

Comment

Dan maak je elkaar juist gek niet?
                          Hebbie nog filmpjee?

In jou geval had ik 7 kleuren gescheten als ik geen vuur heb, en zal ik in mijzelf gaan lullen zodat ik in mijn eigen wereldje gaat leven ;p

Maar achter bomen stonden? Zijn jullie niet even gaan kijken dan ?

En achteraf gehoord heb je die gozer niet meer gesproken?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                            Tip:

als je zo net zo pussy als ik bent dan blijf je lekker weg uit dit topic.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

mijn verhaal is wat anders, maar ik was een x thuis met mijn broer, dus ik keek gewoon TV en hij ging van huis weg... 5 minuten later hoor ik gesleutel aan mijn huisdeur, ik dacht het is vast wel mijn broer die gaat kloten,,, hij probeerde 3/4 minuten te sleutelen aan de deur, op gegeven moment kwam hij binnen. En wat doet hij..... hij had een zwarte handschoen,, aan de rand van de deur van onze woonkamer stak hij zijn hand uit,, dus ik zag alleen zijn handschoen ik dacht WTF!!!! DIEF!!!!! ik had een mes gelijk opgepakt aan mijn rechterhand en aan de linkerkant afstandbediening van de TV

ik was van plan om op hem te gooien,, ik hoorde toen die fking lag van hem, ik poepte bijna in mijn broek man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X