het engste wat jij hebt meegemaakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat van die doorgesnoven dirk met pipa is wel heftig ja!

Ik heb als 10 jarig jochie in een tornado gezeten op een camping in frankrijk, veel bomen omgewaaid en op de kleine camping waar wij zaten 6 doden(zaten iets van 50 man op de camping).
    1 meter naast onze tent was een boom terecht gekomen
    tent stond nog wel gewoon gelukkig, lag in luwte van de caravan(met mn vader erin van 130kg:P)
    voortenten en partytenten zijn aan de andere kant van het meer(doorsnede van 500m) terug gevonden.

Andere vakantie toen ik 15 was ongeveer, weer in frankrijk... hagelstenen als golfballen... we waren net aangekomen en aan het opbouwen, kreeg ik ineens een hagelsteen op mn kop... ik voelen zo van "hee wie gooit er iets op mn hoofd" en toen kwamen er ineens overal hagelstenen(heel vreemd, die pauze tussen de eerste die precies op mijn hoofd kwam en 10 seconden later ineens overal)
    toen de caravan ingedoken en daar onder de tafel gezeten, uiteindelijk zijn ze alleen door het dakraam van de caravan naar binnen gekomen dus viel nog mee
    resultaat: auto total loss, caravan total loss, surfplanken total loss en koppijn:P
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Super topic. Keep it coming!
      RAW: 155 - 155 - 220
      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        Goed verhaal van Maas, ook de Gras bevalt altijd erg goed bij mij.
        Haha ofniet dan, lekkere milkshake aardbei met een bakje silver haze!
        Inmiddels al ruim 2 jaar gestopt maar de Grass was altijd een goed uitstapje.

Comment

Op vakantie een discotheek uitgesleurd worden door een big ass dude die daarvandaan kwam, geen security oid. Vervolgens buiten neergezet worden, de ingang was bovenaan een grote brede trap, om onderdaan de trap opgewacht te worden. Terug erin mocht niet van security, links of rechts kon niet, kon alleen de trap af. Er stonden 5 jongens van 2x2m ons uit te dagen, achter hun stonden 3 of 4 taxi's met allemaal mensen erin te wachten. Wij met 7 man, meeste tengere ventjes:P

Steeds kwam er eentje naar boven om in een van onze gezichten te roepen 'come down and fight us then we go'. Op een gegeven moment kwamen er drie man om een maat van me heen staan, stonden allemaal strak als iets en maar ruzie zoeken, spugen in zijn gezicht enzo.

Wij vonden het in ieder geval niet echt eerlijk, 7 tegen in totaal 13 mannen ofzo? In hun land, hun discotheek, dan ben je ineens een stuk minder stoer en ga je niet beginnen tegen ze :P De twee meest opgefokte gingen weg, eentje links de straat in, eentje rechts. De andere later ook, allemaal andere kanten op. Ook die taxi's reden allemaal ergens anders dus wij dachten echt dat waar we ook heen gingen ze ons op stonden te wachten :P Toch maar aangelopen, steeds om ons heen kijken, door allemaal tuintjes van hotels enzo toen op de drukke boulevard ons tussen de mensen gemengd, toen voelde we ons pas weer een beetje veilig.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
            Op vakantie een discotheek uitgesleurd worden door een big ass dude die daarvandaan kwam, geen security oid. Vervolgens buiten neergezet worden, de ingang was bovenaan een grote brede trap, om onderdaan de trap opgewacht te worden. Terug erin mocht niet van security, links of rechts kon niet, kon alleen de trap af. Er stonden 5 jongens van 2x2m ons uit te dagen, achter hun stonden 3 of 4 taxi's met allemaal mensen erin te wachten. Wij met 7 man, meeste tengere ventjes:P

Steeds kwam er eentje naar boven om in een van onze gezichten te roepen 'come down and fight us then we go'. Op een gegeven moment kwamen er drie man om een maat van me heen staan, stonden allemaal strak als iets en maar ruzie zoeken, spugen in zijn gezicht enzo.

Wij vonden het in ieder geval niet echt eerlijk, 7 tegen in totaal 13 mannen ofzo? In hun land, hun discotheek, dan ben je ineens een stuk minder stoer en ga je niet beginnen tegen ze :P De twee meest opgefokte gingen weg, eentje links de straat in, eentje rechts. De andere later ook, allemaal andere kanten op. Ook die taxi's reden allemaal ergens anders dus wij dachten echt dat waar we ook heen gingen ze ons op stonden te wachten :P Toch maar aangelopen, steeds om ons heen kijken, door allemaal tuintjes van hotels enzo toen op de drukke boulevard ons tussen de mensen gemengd, toen voelde we ons pas weer een beetje veilig.
            pussys
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

dat was toen ik nog bang was. jaar of 10. gingen we friday the 13th kijken. was op een boot met zo'n klere masker op. ik moest pissen. was klein huisje. 5man in kamertje, dan gang en wc. ik heb half uur over gedaan om bij die wc te komen en stond trillend mn plasje dr uit te persen, ondertussen kijkend en loerend waar de bijl door de deur zou hakken, oid. meeeega bang was ik. dat kan ik me niet meer voorstellen dat dat ooit nog zal gebeuren. wel cool. zou wel weer es zo bang willen zijn van een film. ahha
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Op zich niet echt heel eng uiteindelijk, maar er was een keer ingebroken bij een maat van me. We stonden met 3 man beetje na te praten na het uitgaan net buiten het huis. Het is een groot huis dus ook wel inbraakgevoelig en het is vaker gebeurd. Maar we hadden eerst niks door, iedereen hoorde wel een piep, maar we dachten dat dat gewoon de piep is die je wel vaker hoort als je lang naar harde muziek hebt geluisterd. Opeens bedacht die maat van wie het huis was dat het piepje van het alarm was. Wij de garage in rennen, paar blokken hout gepakt en het huis helemaal uitgekamd. Niemand gevonden, maar op de 1e verdieping was de deur open van een balkon. Wss hebben we de inbreker net gemist dus er was niks gebeurd, maar het was zeker een goede adrenaline boost:P

Comment

op vakantie hoorde we veel geluiden in dat huis, ging ik dus met mijn vader met een mes op onderzoek.komen we mijn moeder tegen krijsend en dat 3u s'nachts.ook opzoek naar dat lawaai.
                  nog steeds denken we dat er geesten in dat huis zitten hoor.deur klinken die bewogen.
                  oeh wil er niet aan denken joh

Comment

Jaar of 2 geleden was ik een weekend alleen thuis, dus we hadden wat gezopen enzo.
                    Toen we(ik en men vriendin) om 5 uur besloten naar bed te gaan en iedereen weg was hoorden we allemaal voetstappen door het huis heen, dus we bleven nog maar even afwachten, ik had de honkbalknuppel naast men bed alvast gepakt.
                    Toen hoorden we iemand de trap oplopen dus ik zei tegen men vriendin dat ze onder het bed moest gaan liggen ik liep men kamer uit en ja hoor stond ik oog in oog met 2 lui met mutsen op de kop en handschoenen aan gedressed in het zwart.
                    Ik als 15 jarige jongen scheet me broek zowat vol maar begon te schreeuwen met een extra luide stem en zwaaide met de knuppel richting de 2, waarna ze als een dolle naar beneden rende.
                    Gelyk alle sloten goed dicht gedaan en de hele nacht men vriendin moeten geruststellen, heb er uiteindelijk nog wel een goeie beurt aan over gehouden en een nare herrinering.

Comment

Originally posted by MrKey View Post
                      Jaar of 2 geleden was ik een weekend alleen thuis, dus we hadden wat gezopen enzo.
                      Toen we(ik en men vriendin) om 5 uur besloten naar bed te gaan en iedereen weg was hoorden we allemaal voetstappen door het huis heen, dus we bleven nog maar even afwachten, ik had de honkbalknuppel naast men bed alvast gepakt.
                      Toen hoorden we iemand de trap oplopen dus ik zei tegen men vriendin dat ze onder het bed moest gaan liggen ik liep men kamer uit en ja hoor stond ik oog in oog met 2 lui met mutsen op de kop en handschoenen aan gedressed in het zwart.
                      Ik als 15 jarige jongen scheet me broek zowat vol maar begon te schreeuwen met een extra luide stem en zwaaide met de knuppel richting de 2, waarna ze als een dolle naar beneden rende.
                      Gelyk alle sloten goed dicht gedaan en de hele nacht men vriendin moeten geruststellen, heb er uiteindelijk nog wel een goeie beurt aan over gehouden en een nare herrinering.
                      Respect

Comment

Toen ik 11 was met ouders op vakantie in zuid-frankrijk, ouders in carvan ik in tentje erbij. De 2e dag dat we op de camping stonden hoorden we van een nederlands gezind dat er s'avonds mensen op de camping liepen en dingen probeerden te jatten. Scheen ook iemand bedreigd te zijn om geld te geven.

4e of 5e nacht op de camping werd ik s'nachts wakker omdat er 1 of 2 personen langs mijn tent liepen, ik scheet al 7 kleuren als iemand naar het washok liep na die verhalen dus ik lag te trillen met tranen in mijn ogen. Rits van het voorluifeltje ging open maar daar lagen alleen mijn slippertjes en een voetbal, rits van mijn tentje ging open en er keek iemand naar binnen. Waarschijnlijk dacht die persoon dat ik lag te slapen tot hij/zij zag dat ik lag te trillen en snikken want toen diegene dat merkte trok hij zijn hoofd weer uit mijn tentje en hoorde ik voetstappen wegrennen. Ik scheet zo hard dat ik mijn tentje niet eens meer dicht durfde te ritsen en niet meer heb geslapen tot de volgende ochtend. Nog voor de meeste camping gasten wakker waren zijn we vertrokken naar een camping 50 km verderop.

Minder spannend was dat ik s'avonds bij een chick was en naar huis ging, stap in mijn auto en wil starten. Ineens iemand met zijn gezicht tegen de ruit aan de bestuurders kant, ik schrik me helemaal de fucking pleuris want dat verwacht je echt niet om een uur of 1. Auto heen en weer geschud en ik kijken wie het was, jammer dat ik een bekende jas zag en het gezicht in een flits had herkend. Anders was ik
                        met piepende banden weg gereden haha, bleek maat te zijn die zijn hond op dat tijdstip nog aan het uitlaten was. Wel om gelachen en hij maakt er nog weleens grapjes over, moet nog eens zo'n streek met hem uithalen.

3e verhaal is gewoon freaky, Lloret de mar 4 jaar geleden. Stond te pissen in discotheek bij zo'n pisbak. Bezopen als ik was piste ik wel 2 minuten lang, stond een gozer naast me ook te pissen die ineens begon te schreeuwen. Ik opkijken : what the fuck doe je ? Geen gegil voor de grap maar gewoon echt gegil uit angst. Rood water in de pisbak, die gozer had bloed staan pissen. Het zal je maar overkomen op je vakantie.

Comment

Afgelopen jaar in Suriname, in mn eentje vliegtuig geboekt om vanuit Paramaribo naar het binnenland te gaan naar het plaatsje kwamalasamutu, eenmaal aangekomen een gids gezocht en er een week verbleven. Maar de 1e nacht was echt eng, geen stroom geen elektriciteit, alleen een hangmat, fles water zakmes en een zaklamp.

Kwam er snachts een tropische storm waardoor het opeens knetterhard ging onweren en regenen, en dan zit je tussen de bergen waardoor de onweer 10x zo hard knalt en je slaapt zo goed als in de buitenlucht en overal hoor je geluiden van beesten, en beestjes vliegen en lopen door je kamer heen, en de slot van m'n deur was een ijzerdraadje. Door de harde wind knalde m'n deur open en viel ik van schrik uit m'n hangmat op de grond tussen de spinnen en kakkerlakken, als een dikke mongool probeerde ik naar buiten te rennen, klapte vervolgens volop met m'n hoofd tegen de muur en ben uiteindelijk naar buiten gekropen. Zaklamp vergeten maar durfde het hok niet meer in, dus dan sta je daar, pikkedonker in de regen en onweer, in je boxershort.

Op een gegeven moment hoorde ik iemand schreeuwen. Door de keiharde regen en onweer kon ik totaal niet verstaan wat er gezegd werd, en ik kon niemand zien, vervolgens hoorde ik stappen van iets of iemand voorbijlopen en besloot maar om weer terug het hok in te gaan, want ik scheet hem 30 kleuren,m'n tas voor de deur neer gezet en ben in mn hangmat gaan liggen met mn maglight in ene hand en mn zakmes in mn andere hand, en ben de hele nacht wakker gebleven tot het weer licht werd. Dat leek wel 50 uur te duren want je kan geen kant op.

Volgende dag aan de gids gevraagd wie of wat het geweest kon zijn en uiteindelijk toen ik het geluid na deed, bleek het een kikker geweest te zijn die het geluid maakte en een hond die voorbij liep. Maar Jezus wat was ik toen bang! En wat voel je je dan kwetsbaar in je eentje.

Comment

Ik ben arachnafoob, dus de herfst is mijn "horrorseizoen".
                            Ik maak dus ieder jaar een seizoen lang enge momenten mee.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Het engste wat ik heb meegemaakt was tijdens mijn eerdere bijbaantjes in een supermarkt. We waren aan het werk en er kwamen opeens gemaskerde mannen binnenstormen met wapens die ons onder schot hielden. Heb er geen trauma aan over gehouden maar heeft wel indruk gemaakt.

Er zijn overigens geen gewonden gevallen en de daders zijn nog steeds spoorloos.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Ik ben arachnafoob, dus de herfst is mijn "horrorseizoen".
                                Ik maak dus ieder jaar een seizoen lang enge momenten mee.
                                Hier nog een arachnofoob, krijg per jaar gemiddeld 50x een hartstilstand van enkele seconden.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X