het engste wat jij hebt meegemaakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het engste wat ik in mijn leven was gemaakt is toen ik 15 was, en een meisje zei dat ze het wilde doen.. Ik verstijfde van de angst. 10 minuten later was ik in de wolken van geluk.
    Failure is your friend

Comment

een vrouw van rond de tachtig die me versierde en aan me zat tot ik er van wegliep,bar uit, maat met het zootje laten zitten, kwam 8 minuten later ook aangehold

Comment

BUMP

http://www.youtube.com/watch?v=D0_6F...eature=related
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          'T is dat ik hem al kende...
          A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
            Het engste is toch echt dat ik Gerard Joling gister in mijn sportschool zag.
            250kg deadlifts met roidrage?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het klink super raar, maar echt waar! Ik hoor regelmatig mijn zus savonds ineens een gil gevne, waardoor ik wakker schrik. Ik wilde vooruitleg, en vroeg waarom ze dat deed, zelf had ze ut niet door, maar ze zei dat ze savonds altijd ineens een schim overhaar heen ziet als ze half in slaap valt, waardoor ze wakker schrik en schreeuw. Ik wilde wel is meemaken hoe dat eruit moest zien, en heb serieus hulp gevraagd van boven, of ik dat mee kon maken. Ik savonds dus te bed, viel ik bijna is slaap, en zie ineens een schim over mij heen, ik schrok me kapot, flink aantal minuten niet durven te bewegen, zo warm als iets, daarna viel ik wat meer in slaap, en daardoor tog gaan bewegen tot mijn opluchting, maar ik heb het gezien, en nooit meer! bahbah!,

ps, je mag het geloven of neit, maar this egt waar!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                Ooh een puppytje!!
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  250kg deadlifts met roidrage?
                  Nee, 16kg dumbbell bench press met zijn personal trainer (die kerel is xboxhuge).

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ik ben arachnafoob, dus de herfst is mijn "horrorseizoen".
                    Ik maak dus ieder jaar een seizoen lang enge momenten mee.
                    hoe bekend:P dit jaar lijkt t mee te vallen, geen dikke zwarte wolspinnen gezien, maar miss komt dat nog:O... hou mn hart vast...
                    "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

bummmppp

Comment

Originally posted by Tjerrelt View Post
                        Het klink super raar, maar echt waar! Ik hoor regelmatig mijn zus savonds ineens een gil gevne, waardoor ik wakker schrik. Ik wilde vooruitleg, en vroeg waarom ze dat deed, zelf had ze ut niet door, maar ze zei dat ze savonds altijd ineens een schim overhaar heen ziet als ze half in slaap valt, waardoor ze wakker schrik en schreeuw. Ik wilde wel is meemaken hoe dat eruit moest zien, en heb serieus hulp gevraagd van boven, of ik dat mee kon maken. Ik savonds dus te bed, viel ik bijna is slaap, en zie ineens een schim over mij heen, ik schrok me kapot, flink aantal minuten niet durven te bewegen, zo warm als iets, daarna viel ik wat meer in slaap, en daardoor tog gaan bewegen tot mijn opluchting, maar ik heb het gezien, en nooit meer! bahbah!,

ps, je mag het geloven of neit, maar this egt waar!
                        interessant leesvoer => Slaapverlamming - Wikipedia

Comment

Had dat gister, brrrrr.

Ik sliep net half en het leek net of ik mijn deken ingerold kreeg en er 2 handen de deken over mijn hoofd trokken, ik kon me totaal niet bewegen, was nog wel bij kennis en het voelde alsof ik weggesleept/opgetild werd. En ik dacht bijmemezelf fuck ik wordt ontvoert!!!

En plots kreeg ik weer controle over me spieren en kon ik weer bewegen..

Comment

Grappig, ik las een paar dagen geleden dat verhaaltje van slaapverlamming.

Nu lag ik gister avond in bed, en ik sliep (of niet)

Ik lag in mijn bed en naast mij was een muur maar ik hoorde allemaal gelach en mensen om me heen heel dicht bij mij (op de plek van de muur) . Ik zei wat tegen ze en probeerde me te bewegen maar dat lukte niet, het was heel eng!!! Toen werd ik wakker en mijn hart ging tekeer maar het leek zo echt !!

Comment

Bij mij ook, was fucking freaky, kon alleen nog mijn ogen bewegen..... D8t echt kut ik word ontvoert en ze hebben me een doek ofzo in mijn slaap voor gehouden, wilde nog papa roepen, vroeg ik vannochtend aan me vader of hij niet gehoord dat ik hem gisternacht riep, hij zei: nee niks gehoord...

Was freaky hoop de laatste keer...

Comment

mijn verhaal
                                Ging jaartje of 2-3 geleden altijd naar de bunkers hier bij ons in de duinen. Nou, alles ging goed, kruipen door eeen gat en zo de bunker in. Komen we daar binnen, branden er al lichtjes van waxine. Nou vonden we dat niet zo raar want er kwamen ook andere gaste die we kenden. Dus wij daar zitten op een stoeltje, peukie doen enzo.. komt er ineens een vent uit een kamer lopen met een harde stem: WEG HIER!!!! Schrok me godver het leplazerus, en ben ook nog nooit zo snel weggevlucht :P

groetjesss!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X