effe aandacht A>U>B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha, type jij maar effe foutloze berichten met een klein ipodje.

Als jij nou gewoon oprot naar dat onbewoond eiland van je, heb ik geen irritatie meer, respectloos wezen... Ik zal never te nimmer zwijgen voor iemand zoals jou die mij dat probeert op te leggen.

Wie the fuck ben jij? Jij voelt je beter dan vrouwen, waar leef je in het steene tijdperk..!..

Je kunt geen kritiek ontvangen en begint meteen in de aanval, als je dit gezeik niet had gewilt had je er maar niet mee in moeten stemmen en geen 'log' bij moeten houden over hoe zielig je wel niet bent.

Het intreseert me geen hol of je nou gaat over 1 dag of over 20 jaar, een mensenleven is nou eenmaal niks waard, dat van mij niet en dat van jou ook niet, dus voel je dan ook niet superieur aan een ander, wij zijn gelijk....

Als ik een keuze zou moeten maken tussen levensreddend drinkwater in afrika of voor jou 20 minuten met een prostitue zou ik me geld liever doneren naar afrika omdat ik daar veel meer goeds mee doe, maar ja dat wil je niet hooren dus komt het niet door tot je.

Ik zal hier een heleboel teringzooi over me heen krijgen, intreseert me geen barst, ik hou niet van types die respecloos zijn tegenover vrouwen in het algemeen...

Brrr, ik walg van je terwijl ik je nog niet eens ken....

Have fun en spent quility time met de prostitue's...

Okey laat de teringzooi maar komen...
    Last edited by gain is pain; 09-10-2011, 19:58.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Als jij het beroep planken misslaan had, was je nu miljonair.
      Groeten

Comment

Intresseert me geen reet, dek jij nou maar je dbb maatje.

Comment

Jij voelt je beter dan vrouwen
          Je bent nog jong gip, ooit weet je wat dit betekend.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            Haha, type jij maar effe foutloze berichten met een klein ipodje.

Als jij nou gewoon oprot naar dat onbewoond eiland van je, heb ik geen irritatie meer, respectloos wezen... Ik zal never te nimmer zwijgen voor iemand zoals jou die mij dat probeert op te leggen.

Wie the fuck ben jij? Jij voelt je beter dan vrouwen, waar leef je in het steene tijdperk..!..

Je kunt geen kritiek ontvangen en begint meteen in de aanval, als je dit gezeik niet had gewilt had je er maar niet mee in moeten stemmen en geen 'log' bij moeten houden over hoe zielig je wel niet bent.

Het intreseert me geen hol of je nou gaat over 1 dag of over 20 jaar, een mensenleven is nou eenmaal niks waard, dat van mij niet en dat van jou ook niet, dus voel je dan ook niet superieur aan een ander, wij zijn gelijk....

Ik zal hier een heleboel teringzooi over me heen krijgen, intreseert me geen barst, ik hou niet van types die respecloos zijn tegenover vrouwen in het algemeen...

Brrr, ik walg van je terwijl ik je nog niet eens ken....

Have fun en spent quility time met de prostitue's...

Okey laat de teringzooi maar komen...
            Wij, mijn vriend, zijn helemaal niet gelijk

Dat heb je zozeer alweer bewezen met alweer een zwaar falende post en totaal zinloze reactie. Het feit dat je me blijft proberen te kwetsen zegt al genoeg over hoe jij denkt en wat voor, jaja "walgelijk" iemand jij werkelijk bent. Proficiat

Een stervende mens nog eens het leven zuur maken. Ik vind jou eigenlijk best wel amusant en welkom, jij bent de eerste mens die ik werkelijk minderwaardig aan mij bekijk.

Jij bent de enige idioot die werkelijk nog denkt dat ik "geen" respect heb voor vrouwen. Integendeel, ik respecteer ze meer dan jij ooit zal kunnen bevatten met dat simpele verstandje van je dat blijkbaar echt niets, maar dan ook niets lijkt te bevatten buiten "durr, durr, durr"....Jammer voor je, maar vooral voor je ouders denk ik. Hopelijk heb je nog broers of zussen die niet zo zwaar achterlijk zijn.

Eilandje? waarom zou ik ?

In mijn "zielige" logje heb ik echter al meer bereikt dan jij ooit zal doen in je doelloze leventje. Als reincarnatie bestaat, dan hoop ik dat je terugkomt als hond, zodat jij even mooi je plaats leert kennen en zoniet, danige sanctie kunt krijgen.

Ik durf vast te wedden dat jij ook al zo'n lastpost was op school die de brave kinderen ook al gewoon niet met rust liet?

Momenteel bekijk jou enkel als speeltje dat mijn zondagavond perfect vermaakt Keep 'em coming, monkey

Comment

Belees dit bericht met een smile

Reactie komt straks wel, wil effe drinken pakken

Ohja, mischien moet je dit anders wel tot jezelf betrekken;
              Tupac: the good die young, mischien geeft dat je wat rust ipv mij alleen maar te bashen

En wat bedoel je met danige sanctie? Dat ik snel overleid, komop iemand doodwensen dee ik toen ik 8 was...

44 folks
              Last edited by gain is pain; 09-10-2011, 20:08.

Comment

Dan wilde ik iets toevoegen:

Wat heb jij meer bereikt, je hebt niet veel bereikt als ik het zo hoor, de doctoren en onderzoeken hebben wat bereikt voor je en niet jijzelf...

Ik weet niks van jou en jij weet niks van mij, dus hou a.u.b je mond over mijn ouders.
                Zwak hoor om een prive leven probeert te schetsen om zo iemand te raken,

Ik ben wellicht wat ver gegaan maar ja bashen vind ik leuk en ik ben hersenloos en versta alleen maar durr, durr, durr...

En ik riep zelf alleen maar oehh oeeh ahh ahh, en eet alleen maar bananen.

Comment

Ohja, ik ben er effe klaar mee, ik wens met oprechte gevoelens dat je nog lang kan doorzetten en dat je nog leuke dingen mee mag maken, ik gun niemand een ongellukig leven of de dood..

Laat dat even duidelijk zijn.

Comment

Ik dek geen dbb maatje want hij is mijn maatje niet, beoordeel jou alleen objectief naar inhoud van je posts.

Originally posted by gain is pain View Post
                    En wat bedoel je met danige sanctie? Dat ik snel overleid, komop iemand doodwensen dee ik toen ik 8 was...
                    Ik denk dat je beter kan stoppen met posten, want je leest vrijwel elk woord verkeerd. Komt erg triest over.
                    Groeten

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                      Belees dit bericht met een smile

Reactie komt straks wel, wil effe drinken pakken

Ohja, mischien moet je dit anders wel tot jezelf betrekken;
                      Tupac: the good die young, mischien geeft dat je wat rust ipv mij alleen maar te bashen

44 folks
                      Goed, ik wacht wel vol spanning. Je bent echt wel een walgelijk ventje, gelukkig ben je mijn vertier vanavond dus mag je gerust verder doen.

Tatatarataaa, je slaat alweer de plank mis. Kerel, ik ben fan Danige sanctie bedoelde ik zoiets als "een correctionele tik" als je een boodschap niet begrijpt wanneer je dat moet. Jesus man, wat ben jij achterlijk.

Comment

• Dit gaat helemaal nergens meer over.

GIP, kappe met die respectloze bullshit of je mag met je buddy Yves, gezellig schijnheilig gaan doen op DBB.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Even voor de mensen hier.

Even helicopterview:

Iemand die niet begrijpend kan lezen verkondigt zijn mening: mensen die spade geld geven zijn gestoord.

Als iemand serieus zo slecht leest, en dan nog een mening daarover verkondigen, sorry, maar hoe gestoord ben je dan?
                          Haha, eindbaas!
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• GIP en Yves zitten niet op dbb

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                              ik gun niemand een ongellukig leven of de dood..

Laat dat even duidelijk zijn.
                              Klaar, ga dan ook niet beoordelen of veroordelen hoe iemand zn leven moet inrichten.

Anders gezegd weinig mis met de hoeren. Sterker gesteld dat gene wat ik heb gelezen op DBB over je bordeel wens spade VI......moet je echt doen de moeite waard.
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Dan zal het wel een andere Yves zijn die daar loopt verkondigen dat hij hier volledig onterecht geband is, dat de moderators kut zijn en dat mensen hier niet tegen kritiek kunnen (waar hij uiteindelijk zelf voor gebanned is).
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X