Alsof het geld voor de sportfaciliteit echt uitmaakt. Eur is 140 ofzo, heb je ook alles.
choosing my future
Collapse
X
-
Geen idee, nog nooit geweest. Van Glenn weet ik dat het best aardig was, maar niet bijster top. Punt is in ieder geval dat ik niet denk dat je je moet laten leiden door sportfaciliteiten in de buurt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
zit zelf 6VWO en heb nog helemaal geen idee wat ik wil gaan doen, met mijn EM met duits, informatica en management & organisatie, zit een sport/beweging opleiding op uni niveau er denk ik niet in. Ben bang dat het uiteindelijk iets met economie ofzo wordt. Iemand ervaringen met studies na mijn profiel?
p.s. zien jullie mijn avatar? ik niet...
Comment
-
Originally posted by karel650 View Postzit zelf 6VWO en heb nog helemaal geen idee wat ik wil gaan doen, met mijn EM met duits, informatica en management & organisatie, zit een sport/beweging opleiding op uni niveau er denk ik niet in. Ben bang dat het uiteindelijk iets met economie ofzo wordt. Iemand ervaringen met studies na mijn profiel?
p.s. zien jullie mijn avatar? ik niet...
Nee, ik zie geen ava bij jou.
Maar je moet toch in december nu dan ingeschreven hebben? Wij krijgen al allerlei horrorbeelden dit jaar omdat dit volgend jaar moet.......?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Beaudien View PostNee, ik zie geen ava bij jou.
Maar je moet toch in december nu dan ingeschreven hebben? Wij krijgen al allerlei horrorbeelden dit jaar omdat dit volgend jaar moet.......?
ik had dit jaar eind juli ingeschrevenGroeten
Comment
-
Als je niet weet wat je wilt, doe dan geen rechten! Heb ik ook gedaan, tegelijk met studie Franse taal- en letterkunde. Over niet weten wat je wilt gesproken, maar ik mocht er destijds nog 6 jaar over doen dus dat was goed te doen. Toen maar eens tuin- en landschapsinrichting gestudeerd (was HBO, makkelijk). En ik ben geworden... free lance journalist en communicatie adviseur. Af en toe maak ik tuinontwerpen. Nee, ik weet niet wat ik wil. Ik wil gewoon alles weten. Ik zoek ook nog naar mijn volgende studie denk ik.
Waarom doe je niet eens een beroepskeuze test? Of vraag jezelf eens af wat je interesse gebieden zijn in het dagelijks leven. Dat kan ook helpen bij het vinden van een richting.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNee, ik zie geen ava bij jou.
Maar je moet toch in december nu dan ingeschreven hebben? Wij krijgen al allerlei horrorbeelden dit jaar omdat dit volgend jaar moet.......?Originally posted by Revius View Postehh nee? je kan normaal gesproken zelfs nog in augustus volgend jaar inschrijven als je geen loting studie doet
ik had dit jaar eind juli ingeschreven
Originally posted by karel650 View Postzit zelf 6VWO en heb nog helemaal geen idee wat ik wil gaan doen, met mijn EM met duits, informatica en management & organisatie, zit een sport/beweging opleiding op uni niveau er denk ik niet in. Ben bang dat het uiteindelijk iets met economie ofzo wordt. Iemand ervaringen met studies na mijn profiel?
p.s. zien jullie mijn avatar? ik niet..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Bewegingswetenschappen lijkt mij het leukste tot nu toe. Ik heb het even met een maatje besproken die ook van plan is die opleiding te doen en ik ben er nu heel enthousiast over. Het probleem is echter dat ik geen biologie heb, maar volgens de VU is dit bij te scholen in eigen tijd. Bedankt voor alle tips.
Comment
-
Originally posted by Burnedice View PostBewegingswetenschappen lijkt mij het leukste tot nu toe. Ik heb het even met een maatje besproken die ook van plan is die opleiding te doen en ik ben er nu heel enthousiast over. Het probleem is echter dat ik geen biologie heb, maar volgens de VU is dit bij te scholen in eigen tijd. Bedankt voor alle tips.
Bewegingstechnologie voltijd - De Haagse HogeschoolI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik zit nu in het 3e jaar van universiteit, maar ik zou echt universiteit gaan doen als je vwo heb gehaald. Tegenwoordig leert iedereen door en veel die van MBO komen gaan ook HBO doen etc. Met universiteit kan je later veel meer, en om eerlijk te zijn, veel studies op universitair niveau zijn ook niet zo heel hoog. Mijn broertje doet HBO, voert helemaal niks uit, en haalt zijn P in 1 jaar.. Ik werk zon 20uur per week en haal ook relatief makkelijk mijn opleiding (pas 2 herkansingen gemaakt)
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEr is ook de optie om eerst de HBO studie Bewegingstechnologie te volgen en nadat jij je bachelor hebt behaald doorstromen naar Bewegingswetenschappen op de universiteit.
Bewegingstechnologie voltijd - De Haagse HogeschoolGroeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-