Smartphone Dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

SGS2 > Iphone 4 op alle vlakken
    Als je blackberry erg waardeert is het natuurlijk een erg verschil naar een SGS2 anders zou ik sowieso die aanraden, of een HTC Sensation puur omdat die wat zwaarder is wat ook wel fijn is.
    Groeten

Comment

Heb zelf ook een blackberry curve, ben er tevreden van maar denk toch als volgende toestel een Iphone kopen. Nadeel is wel dat er geen java op draait, camera is lekker en ik maak veel gebruik van men ipod touch zijn apps en het wifi dus wil dit graag combineren samen met de mobiel.

Btw het is een eigen keuze, je moet de beste prijs kwaliteit zoeken die jouw noden tegemoet komt , geen idee hoe dit in Nederland werkt met die abonnementen, in België is het toestel kopen en het betalen van een provider gescheiden.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        @ htc chachalover
        Lazer toch op zeg. Tering. Stel nog eerder snuff aan als moderator hier dan dat ik dat ding props geef.
        HAHAHAHAHA

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
          Ik heb nu de ''oude'' galaxy, de moeite om de 2 te nemen? Zit er dan 2 jaar aan vast en gaat toch 20 euro per maand schelen (anders neem ik sim only), eerste 4 maanden gratis dus 400 euro betaal ik voor update naar s2. Wat is er nou beter aan die s2? (nouja, kan die oude wellicht voor 100 verkopen? in dat geval kost het dus 300)
          Ik heb de oude galaxy s ook gehad en ben overgestapt naar de S2.
          Naarmate ik wat meer apps had gedownload werd de galaxy S super traag. (Voorbeeld : Zinnetje typen in whatsapp gaat zo langzaam dat je niet letter voor letter ziet maar plotseling de hele getypte zin, apps die blijven hangen "geforceerd sluiten" etc.)

Zelf vond ik het de overstap waard, geen irritaties meer nu en heb er nog wat qua hardware mee gewonnen ook.

Comment

Thanks allemaal voor de geweldige input!

Ik was inderdaad al aan het overwegen om voor de Galaxy S2 te gaan, maar ik hoorde dat de S3 begin volgend jaar uit komt dus misschien is het wijs om even een sim-only te nemen tot die tijd?

Veel reviews en reacties er over gelezen en niet veel negatiefs over te vinden. Echt weer zo'n telefoon die een hele tijd mee kan en niet na 2 maanden alweer vergeten is.

Van de andere kant als ik kijk naar touchscreen, trekt die nieuwe Torch me ook wel. Aangezien ik de blackberry OS interface echt geweldig vindt kwa omgang.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Als je kan wachten zou ik even hangen tot de bb's met qnx.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Die Torch van jou die doet het zo goed dat die alles 2x post! Dubbele werking. :P

Maar wat houdt dat precies in?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik kan je wel adviseren om eens te kijken naar de nieuwe android telefoons die op de markt komen, (Nexus prime, en galaxy SII LTE) maar als jij een trouwe crackberry gebruiker bent, houdt het natuurlijk op. Telefoons zijn namelijk heel persoonlijk, en een iPhone met een BB vergelijken is hetzelfde als appelen en vlees vergelijken.

Daarom lijkt het me verstandiger om eerst de keuze te maken qua OS: iOS5, blackberry OS, android 2.3 (zeer spoedig 4.0), of wellicht symbian. Daarna kun je verder voor advies vragen, want iedereen heeft zijn voorkeur, en iedereen zal je iets anders vertellen.

Ik zou haast zeggen: trek jezelf een complete dag uit in de winkel voor het testen van de verschillende OS'en. Als je dan iets hebt gevonden wat je prima bevalt, is een telefoon aanmeten op basis van jouw wensen niet meer zo heel moeilijk.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Internet hiero in de metro is niet je van het. Verders zal qnx de nieuwe OS software vormen voor alle bb's, de OS7 is meer een upgrade van het huidige systeem (of oude systeem beter), om de laatste mensen nog wat nieuws te bieden. Zegmaar de s van de iphones. Klein beetje verandering om mensen maar wat nieuws te laten kopen.
                    Qnx zou de nieuwe architectuur vormen. Denk het wachten waard. En zo niet, kun je altijd nog een goedkopere torch 9810 halen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Heb een HTC geleend werkt erg lekker, zo 1 scherm.

Heb weer ff mn oude nokia gepakt damnnn wat een klein klein schermpje haha triest gwoon
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        @ htc chachalover
                        Lazer toch op zeg. Tering. Stel nog eerder snuff aan als moderator hier dan dat ik dat ding props geef.
                        dat was natuurlijk om te kutten he

Gewoon de torch 2 kopen inderdaad.. heb zelf de 'oude 'torch en ook al moest ik hem vandaag weer eens opnieuw opstarten (filmpje doorspoelen lukte niet), vind ik het een fijn toestel.
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          dat was natuurlijk om te kutten he

Gewoon de torch 2 kopen inderdaad.. heb zelf de 'oude 'torch en ook al moest ik hem vandaag weer eens opnieuw opstarten (filmpje doorspoelen lukte niet), vind ik het een fijn toestel.
                          Nou ik was net een beetje aan het lezen over de nieuwe torch en op tweakers.net raden ze zelfs af om er een aan te schaffen omdat hij gewoon cheap gefabriceerd is. Hun adviseren, als je persé een blackberry wil aanschaffen, dat je dan het beste voor de 9900 kunt gaan. De review is wel al meer dan een maand oud volgens mij.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Even off topic,
                            Weet iemand of er op de samsung galaxy S2 een flits zit?
                            Dat vond ik wel het nadeel aan galaxy s1
                            keep the focus going!

Comment

mn 3e htc en ben ze nu echt beu. elke keer teleurgesteld.
                              nu een iphone 4 erbij. veel sneller man. en internet ook. youtube filmpjes gaan perfect. op htc desire kut vergeleken met iphone.
                              het is wel even wennen, je moet je aanmelden enzo en het werkt allemaal net ff anders, maar ik ben over. (na 1 week gebruik)
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Precies. HTC is bagger.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X