Smartphone Dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Smartphone Dilemma

Mijn abbonement loopt begin Januari af en ik mag dus weer een nieuwe telefoon uit gaan zoeken. Ik heb al een half jaartje een blackberry Curve en die bevalt me eigelijk prima dus ik ben heel hard aan het denken om weer voor een blackberry te gaan.

Ik ben dus echt een leek als het gaat om techniek en iedereen loopt op me in te pratene terwijl ik er eigelijk niks van snap. De een zegt "je moet Android", de ander zegt "iPhone zonder twijfel" dus ik weet niet meer wat ik moet vandaar deze noodkreet naar advies.

Ik gebruik ping/whatsapp ontzettend veel en doe ook veel internetten via de browser dus dat zijn beide wel belangrijke puntjes. Bellen hoeft niet persé en een beetje camera zou ik ook wel op prijs stellen. Ik ben erg gehecht aan het qwerty-toetsenbordje van mijn blackberry waar ik net zo snel op kan typen als op een gewoon toetsenbord en ben bang dat ik aan een touchscreen niet kan wennen. Hoewel iedereen wel zegt dat het in het begin gewoon wennen is en wanneer je het onder de knie hebt het ook gewoon smooth gaat.

Ik mag over 3 weken dus een nieuwe telefoon gaan uitzoeken maar het is ook door mijn kop geschoten om te wachten tot Januari omdat er dan verschillende nieuwe vette telefoon uit gaan komen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

leuk topic voor z'n site xD

Comment

Heb de afgelopen jaren verschillende telefoons gehad maar ben nu toch echt blijven hangen bij de iPhone. Alles werkt fijn, nooit problemen en super gebruiksvriendelijk.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment