Smartphone Dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb van alles gehad. 1x Iphone en wil niets anders meer.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      ik heb van alles gehad. 1x Iphone en wil niets anders meer.
      Want ?

Een tablet lijkt mij trouwens ook erg vettt
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Nou ik was net een beetje aan het lezen over de nieuwe torch en op tweakers.net raden ze zelfs af om er een aan te schaffen omdat hij gewoon cheap gefabriceerd is. Hun adviseren, als je persé een blackberry wil aanschaffen, dat je dan het beste voor de 9900 kunt gaan. De review is wel al meer dan een maand oud volgens mij.
        als ik naar de looks kijk wint voor mij de torch en aangezien het gebruik van alle blackberry's bijna allemaal hetzelfde zijn...

maar ik zat zelf ook erg te twijfelen over een torch, iphone 4 of lg optimus 2x speed. vraag me niet waarom maar heb uiteindelijk voor een torch gekozen. Ik denk dat als je eenmaal een tel hebt de andere tels je geen moer meer kunnen schelen (dat had ik zelf ook).

ik herinner me ook nog een oud topic van jou waar je een torch van een vrachtwagen kon kopen.. toch niet gedaan dus
        http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...ch-9800-a.html
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Want ?

Een tablet lijkt mij trouwens ook erg vettt
          Er is goed nagedacht over de useability van de iphone 4. het is onder de telefoons, wat krav maga onder de vechtsporten is.

Er is gedacht vanuit de gebruiker en het model wat hij in zijn hoofd heeft van hoe bepaalde dingen moeten werken, en waar je bepaalde dingen moet zoeken. Je doet bijna alles op intuïtie goed. Het is alsof je een nieuwe auto koopt die rijd alsof je er al je hele leven in hebt gereden, en dat je nooit wat anders hebt gehad.

Ik heb ook een ipad, en die is ook zeer handig. maar geen vervanging voor laptop nog voor telefoon.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Waarom is een HTC niet ok, dames?.....gebruik er nu 1.....alles werkt tot nu toe vlekkeloos.
            We like it

Comment

Er is goed nagedacht over de useability van de iphone 4. het is onder de telefoons, wat krav maga onder de vechtsporten is.

Er is gedacht vanuit de gebruiker en het model wat hij in zijn hoofd heeft van hoe bepaalde dingen moeten werken, en waar je bepaalde dingen moet zoeken. Je doet bijna alles op intuïtie goed. Het is alsof je een nieuwe auto koopt die rijd alsof je er al je hele leven in hebt gereden, en dat je nooit wat anders hebt gehad.

Ik heb ook een ipad, en die is ook zeer handig. maar geen vervanging voor laptop nog voor telefoon.
              Goede redenen zat gister toevallig de macbooks te checken, hebben idd over alles goed na gedacht daar bij appeltje.

Ipad en geen multi---dingens is een bummer en de prijs nutulek.....voor 150 euro heb je een mooie windows > android tablet.
              We like it

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                Even off topic,
                Weet iemand of er op de samsung galaxy S2 een flits zit?
                Dat vond ik wel het nadeel aan galaxy s1
                Ja zit flits op.

Originally posted by bruce View Post
                mn 3e htc en ben ze nu echt beu. elke keer teleurgesteld.
                nu een iphone 4 erbij. veel sneller man. en internet ook. youtube filmpjes gaan perfect. op htc desire kut vergeleken met iphone.
                het is wel even wennen, je moet je aanmelden enzo en het werkt allemaal net ff anders, maar ik ben over. (na 1 week gebruik)
                HTC Sensation is qua youtube etc stuk sneller dan iPhone4. Maar dat je hem fijner vindt dan een Desire begrijp ik.

Daarom is de SGS2 zo goed, omdat het qua gebruiksvriendelijkheid afgekeken is van de iPhone
                Groeten

Comment

Ik zou voor de htc sensation gaan, top toestel! snel, goed scherm en wat ik ook belangrijk vind is dat je hem gewoon kan laten vallen zonder dat hij meteen is overleden.

Comment

Haha jup Kojak, kon die eerst kopen maar die gast begon een beetje vreemd te doen dus heb ik maar ergens een Curve 9300 geritseld, want die was ook een stukje goedkoper.

Hier is die review waar ik het over had:

BlackBerry Bold 9900 en Torch 9860: laatste ronde! | Vaarwel, BlackBerry OS | Mobile | Tweakers.net Reviews

Ik ga vandaag eens even de stad in, even kijken wat die telefoonwinkelgasten te vertellen hebben.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Uiteindelijk is het een Samsung Galaxy SII geworden. Ik had liever gewacht op de SIII die rond April uitkomt maar helaas kon ik alleen 1 jaar sim-only afsluiten dus dat hebben we maar niet gedaan. Nu gewoon 1 jaar SII zodat ik volgend jaar weer een nieuwe kan uitzoeken.

Wat een telefoon zeg. De Blackberry ligt ergens in de hoek, dit is echt so much better.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat een telefoon zeg. De Blackberry ligt ergens in de hoek, dit is echt so much better.
                        hehe, wacht maar tot de upgrade van android 2.3 naar 4.0 beschikbaar is voor je SII.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                          hehe, wacht maar tot de upgrade van android 2.3 naar 4.0 beschikbaar is voor je SII.
                          Ja he!
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Uiteindelijk is het een Samsung Galaxy SII geworden. Ik had liever gewacht op de SIII die rond April uitkomt maar helaas kon ik alleen 1 jaar sim-only afsluiten dus dat hebben we maar niet gedaan. Nu gewoon 1 jaar SII zodat ik volgend jaar weer een nieuwe kan uitzoeken.

Goede keus, heb ook een S2 met 1 jaar abbo!
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Same, vergeleken met mijn iphone mis ik vooral de gebruiksvriendelijkheid. Allerlei kleine dingetjes: traag dingen openen, soms heb ik de eerste 30 seconden dat ik mijn telefoon gebruik een heel donker scherm, meestal kan ik niet een gesprek ophangen maar moet ik wachten tot de ander het doet, die oortjes werken minder goed om je muziek om te swichten. Kan nog wel even doorgaan, maar één ding is zeker: dat ik na de S2 weer richting apple ga.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                                Same, vergeleken met mijn iphone mis ik vooral de gebruiksvriendelijkheid. Allerlei kleine dingetjes: traag dingen openen, soms heb ik de eerste 30 seconden dat ik mijn telefoon gebruik een heel donker scherm, meestal kan ik niet een gesprek ophangen maar moet ik wachten tot de ander het doet, die oortjes werken minder goed om je muziek om te swichten. Kan nog wel even doorgaan, maar één ding is zeker: dat ik na de S2 weer richting apple ga.
                                Klinkt niet als mijn S2!
                                Het enige dat ik soms heb is dat opgooien, maar is altijd met 2 a 3x het vakje aanraken klaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X