Hmm, misschien moet die van mij nog even warm draaien, ik hoop het
Smartphone Dilemma
Collapse
X
-
Originally posted by Silk View PostHmm, misschien moet die van mij nog even warm draaien, ik hoop het
Tevens is het gratis WiFi hotspot van Android ideaal om bijv met een tablet in de trein te internetten. Voor een Apple betaal je bij voor die functie, zo kost dat bij T-Mobile 15 eu extra in de maand.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Dat is inderdaad precies het verhaal wat ik altijd hoor maar tot nu toe is mijn ervaring dat je niet voor niets meer betaald. Iphone is toch gewoon beter, sowieso gebruiksvriendelijker, sneller, minder bugs en geen vage acties met vastlopen of andere fratsen.
Comment
-
Originally posted by Silk View PostDat is inderdaad precies het verhaal wat ik altijd hoor maar tot nu toe is mijn ervaring dat je niet voor niets meer betaald. Iphone is toch gewoon beter, sowieso gebruiksvriendelijker, sneller, minder bugs en geen vage acties met vastlopen of andere fratsen.
Vreemd om dit te horen, je bent de eerste waar ik dit van hoor/lees volgens mij.
Ieder z'n ding!
Comment
-
Shit dit ding is zo snel dat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om hem vast te laten naaien. Filmpjes afspelen, installeren, weet niet hoeveel aps tegelijk open, en nog merk je er helemaal niks van. Denk dat de S2 onevenaarbaar is wanneer er 4.0 op draait dadelijk.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostDenk dat de S2 onevenaarbaar is wanneer er 4.0 op draait dadelijk.
Los daarvan ben ik natuurlijk stikjaloers op je, en probeer ik mijn nokia waarvan het handigste onderdeel het zaklampje is, goed te praten.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWacht maar af. Qualcom (oa eeb cpu fabrikant) heeft als ik me niet vergis licenties van ARM gekocht (bedrijf wat cpu architectuur ontwerpt, en vervolgens licenties ervoor uitgeeft.), en adv die licenties gaan ze een nieuwe, quadcore chip ontwikkelen voor het nieuwe model van oa HTC, en wederom de volgende galaxy. De verwachting is dat die Q1 2012 uit komt, en je SII voor ontbijt heeft.
Los daarvan ben ik natuurlijk stikjaloers op je, en probeer ik mijn nokia waarvan het handigste onderdeel het zaklampje is, goed te praten.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ook met telefoons zijn er betere en slechtere batches."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik werk zelf in een telefoon winkel als je eens ziet hoeveel Blackberrys er terug komen dat is niet te geloven. Ik word er letterlijk mee dood gegooid. Als je een fijn toestel wilt met een qwerty toetsenbord, lekker snel mee kan internetten en whassapen dan is dit toestel ruimschoots voldoende. Ik en me andere 2 collegas hebben hem ook en zijn er alle drie over te spreken!
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWacht maar af. Qualcom (oa eeb cpu fabrikant) heeft als ik me niet vergis licenties van ARM gekocht (bedrijf wat cpu architectuur ontwerpt, en vervolgens licenties ervoor uitgeeft.), en adv die licenties gaan ze een nieuwe, quadcore chip ontwikkelen voor het nieuwe model van oa HTC, en wederom de volgende galaxy. De verwachting is dat die Q1 2012 uit komt, en je SII voor ontbijt heeft.
Los daarvan ben ik natuurlijk stikjaloers op je, en probeer ik mijn nokia waarvan het handigste onderdeel het zaklampje is, goed te praten.
Bron?Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment