10 medicijnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kitschy View Post
    Het is het 1e jaar en ze is 4 weken bezig. Nu is het vooral nog inleiding en herhaling van vorig jaar.

herhaling van vorig jaar, terwijl dit 1e jaar is?

Comment

Originally posted by 2705 View Post
      herhaling van vorig jaar, terwijl dit 1e jaar is?
      6vwo denk ik ...
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik heb een bekende (ex)-medicijnen voor je:
        N-(4-hydroxyphenyl)acetamide
        Δ9-tetrahydrocannabinol
        (5R,6S)-4,5-epoxy-17-methylmorfin-7-en-3,6-diyl)-diacetaat
        2-[(2,6-dichloro)fenylamino]benzeenazijnzuur

Als je niks beters te doen hebt, verneuk dan iemand anders zijn topic maar niet de mijne
        Gevraagd door iemand die mensen op een forum het werk van zijn vriendin laat verrichten.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Het is het 1e jaar en ze is 4 weken bezig. Nu is het vooral nog inleiding en herhaling van vorig jaar.
          Maar ze leert er toch niets van als wij het opdreunen?
          Hoe moet het dan in de rest van die studie...............
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Maar ze leert er toch niets van als wij het opdreunen?
            Hoe moet het dan in de rest van die studie...............
            Ze moet die medicijnen niet vanbuiten leren he. Ze moest gewoon de samenstelling en de structuur en nog tal van andere zaken tekenen, schrijven, of wat dan ook. Daarom vroeg ze aan mij of ik gewoon snel even 10 bekende medicijnen wou opzoeken. Blijkbaar snappen veel mensen dat niet

De opdracht heeft als doel om kennis te maken met 'het medicijn' in het algemeen, dmv een zelfstudie opdracht. Daarom waarschijnlijk dat het bekende medicijnen moesten zijn, die niet direct de moeilijkste structuur denk ik.

Ik maak dus zeker niet haar opdracht (voor degenen die dit dachten).

En wat is 6vwo? In België werken we met een ander systeem.

Comment

Sildenafil - mag natuurlijk niet ontbreken op de lijst.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Penicilline, minocycline, doxycycline, tetracycline, oxytetracycline, erytromycine, amoxicilline, flucloxacilline, feneticilline, claritromycine. Allen antibiotica, en worden 'veel' voorgeschreven in ieder geval.
                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

De opdracht heeft als doel om kennis te maken met 'het medicijn' in het algemeen, dmv een zelfstudie opdracht. Daarom waarschijnlijk dat het bekende medicijnen moesten zijn, die niet direct de moeilijkste structuur denk ik.

En wat is 6vwo? In België werken we met een ander systeem.
                  1. Mocht het toevallig relevant zijn op mijn post; het zijn slechts de
                  chemische namen. De roepnamen kent iedereen wel, maar die plaatsen komt niet zo stoer over.

2. Wbt kennismaking: het is misschien leuk om te zien hoe verschillende 'groepen' medicijnen met ongeveer dezelfde structuur ook ongeveer dezelfde werking hebben. Bijvoorbeeld heroïne en morfine. (Ja, beiden worden voorgeschreven als medicijn.) Of wat natuurlijk van de steroid-achtige ontstekingsremmers?

3. VWO: Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs. Qua moelijkheidsgraad het hoogste niveau; ongeveer 5/20 mensen gaat erheen, en het is voor een richting in de geneeskunde verplichte kost.

Comment

Blijkbaar snappen veel mensen dat niet
                    Ja, ja andere mensen snappen het niet, uhu. In de tijd dat je hier op bnet berichtjes aan het typen was had eea kunnen zoeken ipv wachten tot oa Patricia je een lijstje opdreunt.

Uit 1000 gevonden medicijnen, 10 bekende niet kunnen selecteren
                    Last edited by onderhandelen; 23-10-2011, 05:20.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      Ja, ja andere mensen snappen het niet, uhu. In de tijd dat je hier op bnet berichtjes aan het typen was had eea kunnen zoeken ipv wachten tot oa Patricia je een lijstje opdreunt.

Als het je kan gerust stellen, ik heb zelf nooit op haar link geklikt
                      Heb er 10 gevonden, dus

Comment

@ Sean
                        5 uit 20? Ik zat in een blanke buurt, en hier bedroeg 6 vwo 60 man, havo 5 80-90, vmbo 4 zwaar over de 200. Ik neem de eindklassen als peilpunt, omdat mensen nogal eens te hoog worden ingedeeld, en je moet ook rekening houden met de mensen die opklimmen en dan in v6 eindigen. Eigenlijk zou je zelfs de examenslagers moeten nemen, maar die hoeveelheid herinner ik me niet. 1/4 vwo is echt veel te hoog ingeschat (goddank ook).
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Verdeling was ongeveer 1/5e a 1/6e op mijn middelbare school (100% blank dorp, mits dat relevant is :P)
                          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Is het helaas wel.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                              Verdeling was ongeveer 1/5e a 1/6e op mijn middelbare school (100% blank dorp, mits dat relevant is :P)
                              En hier de helft, maar ik zat dan ook op een havo/vwo-school.
                              Het was overigens ook een vrije gok, volgens wikipedia gaat 20% naar het VWO. Lijkt mij dat dat resultaat uiteindelijk weinig afwijkt van de eindexamenkandidaten. Maar het maakt overigens niet zoveel uit, mijn punt was namelijk om de plaats van VWO in het nederlands onderwijs uit te leggen, en dat niet niet vergelijkbaar is met bijvoorbeeld de belgische variant van VMBO.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

Ik kan alleen paracetamol en Cyaankali verzinnen....maar welke volgorde??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X