methylfenidaathydrochloride

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    dat kan jij niet oordelen man en anders neem ik jou mee toch http://forum.bodynet.nl/trainingssch...-leeftijd.html want de gedachte alleen al zeg foei stoute turk
    ik wist toen geen flauw idee wat kuren was dus ik vroeg om raad. en Ik heb het niet gedaan. en ik werd het alleen aangeraden. jij hebt al genoeg drugs in je genomen. zo jij gaat zoiezo branden. nasty koerd.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
      ik wist toen geen flauw idee wat kuren was dus ik vroeg om raad. en Ik heb het niet gedaan. en ik werd het alleen aangeraden. jij hebt al genoeg drugs in je genomen. zo jij gaat zoiezo branden. nasty koerd.
      explain
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Doe even normaal, zeg.
        Als iemand hier maar een opmerking maakt dat neigt richting racisme, staat half BN op zijn kop, maar zelf weet je(jullie ) er blijkbaar ook weg mee.

Maar goed, misschien net zo als ik tegen bijv. Ellie Kaaskop zeg??
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by beaudien View Post
          doe even normaal, zeg.
          als iemand hier maar een opmerking maakt dat neigt richting racisme, staat half bn op zijn kop, maar zelf weet je(jullie ) er blijkbaar ook weg mee.

Maar goed, misschien net zo als ik tegen bijv. Ellie kaaskop zeg??
          1000+

Comment

wat heeft dit met racisme te maken dan?

Comment

Haha, eerst zeg je +1000 en dan opeens denk je "o, wat even, wat bedoelt ze er eigenlijk mee?"
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Haha, eerst zeg je +1000 en dan opeens denk je "o, wat even, wat bedoelt ze er eigenlijk mee?"
                precies...ik volg deze jongen (beat-boxer) ook totaal niet.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Was sarcastisch bedoelt, maar geef nou is antwoord op me vraag. je verandert direct van onderwerp.

Comment

Was sarcastisch bedoelt, maar geef nou is antwoord op me vraag. je verandert direct van onderwerp.
                    nee hoor, ik vond alleen je reactie een beetje knullig.
                    Wat valt er aan uit te leggen dan?
                    Ik zal het proberen, kijken of het kwartje valt......
                    Jij scheldt iemand uit voor "nasty koerd".
                    Als ik dat zou doen, val je over me heen omdat ik racistische opmerkingen maak en doe jij het niet, doet een ander het wel.
                    Maar jij mag het wel zeggen.......omdat het van de ene turk naar de andere is?

Comment

nasty koerd.
                      Jij bent triest, of ben je zelf koerd?

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Jij bent triest, of ben je zelf koerd?
                        Neej ik ben die stoute turk. toch kojak?

Comment

Wat zou dat moeten doen bij mensen die geen AD(H)D hebben dan?
                          word je heel rustig van en kan je super concetreren! mensen die adhd hebben en het nemen worden er ook rustiger van maar bij mensen die geen adhd hebben is dit effect wat hoger!

Comment

Concerta (zware ritalin) is ook heftig, had het een keer genomen en werdt echt een zombie.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              Concerta (zware ritalin) is ook heftig, had het een keer genomen en werdt echt een zombie.
                              Dat is geen zware ritalin maar wordt geleidelijk gedurende de dag afgegeven zonder rebound verschijnselen. Je zult er dus niet meer een zombie van worden als je het niet nodig hebt dan van gewone ritalin maar de hyperaanvallen als het uitgewerkt is, heb je dan niet.

Comment

Neej ik ben die stoute turk. toch kojak?
                                Heb je mijn uitleg nu eigenlijk begrepen of zal ik het nog eens uitleggen?
                                Want aangezien je nu opeens geen antwoord geeft...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X