Slag ? lol
Snuff Passes Out!
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostLekker cryptisch....i dont get m, 2 complex for me........jip en janneke graag, so i will get m.
Maar eehm hoes t nu met de oog ?
Zal het voor je toelichten.
Een slag is een Engelse benaming voor slet of hoer.
Nou, jij maakt er een hobby van, wat ben je dan?
Volgens mij noem je jezelf zo, toch?
Ogen.
Kijk, toen ik het aan voelde komen wilde ik mezelf in veiligeheid brengen en ben ik in mijn leren bureaustoel gaan zitten. Toen ben ik naar voren gekiept en landde ik op mijn linker gedeelte van mijn voorhoofd op een houten vloer, met daar achteraan 115kg volgend. Hierdoor kreeg ik een interne bloeding en door de zwaartekracht werden beide oogkassen gevult met bloed. Niet alleen werd het blauw/zwart,rood maar ook zwelden ze op.
Het gaat nu heel goed, zwelling is bijna weg en wordt het bloed weer door mijn lichaam opgenomen, geabsorbeert.
Maandag weer werken en trainen.
Morgen weer mijn wekeleijkse prik. Vorige week wilde ik haast OFF gaan omdat ik het bijna niet voor elkaar kreeg om mijn hoofd naar m'n reet te draaien en naar mijn reet te kijken, aangezien de zwelling vrij heftig was. Gelukkig lukte het me.
Thnx voor je interesse en steun!
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postooh like that, daar had ik m niet gezocht lolzzz......ben zkr een hoer voor geld.....(geld) hobby-hoer haha
Ga je nog n extra controle laten doen ?
Bedoel je of alles oke is van binnen?
Of dat ik mezelf verder laat onderzoeken waar het flauwvallen vandaan komt?
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostDat laatste idd. zou mij zorgen maken als men regelmatig zou flauwvallen.
Wel wilden ze, mocht het vaker voorkomen, dat ik even een bezoekje aan mijn huisarts breng.
Comment
-
Das naar mijn smaak best veel.........bedoel hoeveel mensen zijn er hier die de afgelopen 36 maanden minimaal 6 a 7 x out zijn gegaan. Denk heel weinig.
Imo is het een duidelijk signaal van je lichaam. Heb je er je leven lang last van ? of pas sinds ?
Bedoel 1 of 2 x.....per ongeluk out gaan kan. Maar vaker dan...is imo niet meer incidenteel maar iets structureels.
Daarom zou ik wel willen weten waardoor het komt, heeft ws een goede reden dat het vaker voorkomt.
Better be safe than......maar goed dat is mijn mening▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostK Lees goed kerel.....out gaan, bijna out gaan wtf same shizzle. Verandert weinig aan het verhaal.
Persoonlijk denk ik dat het de caffeine is.
Neem het nu niet meer, we zullen zien wat het gaat brengen, of dien ik te zeggen wat het niet gaat brengen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostPersoonlijk denk ik dat het de caffeine is.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
25 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment