Ajax madrid grens en zagreb..
Collapse
X
-
Originally posted by Maasproductions View PostKaka niks voorsteld?
we horen het wel wie als eerste zijn mond verspreekt over dit item :/BP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
Originally posted by Catty View Posten dat is nou net de enigste naam die ik herkende van real in de basisopstelling. de rest zat lekker op de bank te dromen over de echte match tegen barca.
we horen het wel wie als eerste zijn mond verspreekt over dit item :/
Comment
-
Originally posted by Catty View Posten dat is nou net de enigste naam die ik herkende van real in de basisopstelling. de rest zat lekker op de bank te dromen over de echte match tegen barca.
Om er maar een paar te noemen. Toch geen onbekende jongens in het voetbal...
Comment
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
Maar wat denken jullie, maakt ajax nog kans als uit onderzoek blijkt dat er inderdaad omkoping in het spel is?
Of is er dan een boete voor Lyon, en ajax dikke pech en toch niet naar de volgende ronde. Hoe werkt zoiets? -
Denk dat er weinig gunstige staartjes komen. Lijkt er op dat Zagreb spelers op eigen houtje hebben gehandeld zonder medeweten van Lyon. Enige wat kan gebeuren is dat Zagreb flink onder handen wordt genomen. Ajax is gewoon genaaid door die gok partijen en zal er echt geen compensatie voor krijgen. Ajax, we, zijn gewoon royaal genaaid gisteravond. Gaat helemaal nergens over.
Enige wat nog triester is zijn die ventjes met puberale eigenschappen. Losers met hun zelf gemaakte nep-haat jegens andere nederlandse clubs en uitspraken zoals "kk joden" en zo. Eens kijken wat ze te melden hebben als hun clubs op deze wijze worden tegen gewerkt. Oh nee...hun clubs zullen nooit op dit podium spelen natuurlijk.Last edited by Falstyr; 08-12-2011, 12:51.
Comment
-
De boel zal inderdaad niet teruggedraait worden, ik hoop echter dat er flinke disciplinaire straffen zullen volgen voor Zagreb..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
Originally posted by erik1982 View PostNaast Kaka deden er nog een paar bekende spelers mee: Arbeloa Albiol, Coentrao, Callejon, Sahin, Granero Xabi Alonso, Benzema, Hamit Altintop en Higuain.
Om er maar een paar te noemen. Toch geen onbekende jongens in het voetbal... -
Voor Ajax zal het geen gunstig staartje krijgen verwacht ik ook. Mocht er wat boven tafel komen zal er gestraft worden etc. Vind eigenlijk dat Ajax minimaal de misgelopen inkomsten vergoed moet krijgen maar dat is puur mijn mening en zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Comment
-
Higuain is spits van Argentinie
Alonso speelt in spaans nationaal elftal
Coentrao middenvelder van portugal
Altintop speelde voorheen bij Bayern Munchen
kaka aanvallende middenvelder Brazilie
En zo stonden er nog meer goede spelers in het veld. Nederlaag tegen Real is niet het punt. Vooraf had ik ook zoiets dat als het niet al te grote nederlaag wordt komt het wel goed. No way dat Lyon veel zou scoren tegen een stugge verdediging van Zagreb die hun eer willen behouden. Dat Ajax goed speelde was een verrassing en die 2 afgekeurde doelpunten waren kut. Als 1 van die twee was goed gekeurd zoals het hoorde was het een totaal andere wedstrijd geworden. Wat er in die andere wedstrijd gebeurden met die gok praktijken laat zien dat Zagreb geen eer heeft. No way dat Lyon met zo'n uitslag had moeten kunnen winnen. Zelfs Real lukte dat niet tegen Zagreb. En dat is wat zo steekt. Dat Ajax er uit ligt omdat er elders gekloot werd en niet zo zeer wat er tegen Real is gebeurd.
Comment
-
Frankrijk (toevallig!) kwalificeerde zich voor de laatste WK door de meest duidelijk handsbal allertijden tijdens de play-offs tegen Ierland.
Vanuit elke camera hoek was duidelijk te zien dat de bal met de hand het doel in werd geslagen. De Fransen gaven het zelfs toe! Dat doelpunt was het verschil tussen of Ierland of Frankrijk kwalificeren, maar zelfs in dat overduidelijke geval waren er geen consequenties en ging Frankrijk vrolijk naar het WK.
Voetbal gaat helaas al lang niet meer om eerlijk sport bedrijven.www.sportfood.nl
Comment
-
we horen het wel wie als eerste zijn mond verspreekt over dit item :/Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment