Ajax madrid grens en zagreb..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die keeper en verdediger van zagreb kunnen ze wel opknopen zonder onderzoek te doen, wat een vieze rat.

Hier eerst ff je weddenschap afsluiten

En hier ff knipogen

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Kaka niks voorsteld?
      en dat is nou net de enigste naam die ik herkende van real in de basisopstelling. de rest zat lekker op de bank te dromen over de echte match tegen barca.
      we horen het wel wie als eerste zijn mond verspreekt over dit item :/
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Waat zouden ze serieus nog een kans hebben om door te gaan? Lijkt me sterk.

Comment

Originally posted by Catty View Post
          en dat is nou net de enigste naam die ik herkende van real in de basisopstelling. de rest zat lekker op de bank te dromen over de echte match tegen barca.
          Je eerste uitspraak liet al zien dat je weinig van voetbal wist. Dit bevestigd dat. Benzema, consecaio (spelling?) het merendeel van het elftal zijn gewoon bekende goede voetballers die voor hun nationale elftallen uitkomen.

Comment

Precies, elke nederlands club zou meerdere moorden begaan voor 1 speler die gister meedeed met Madrid..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Naast Kaka deden er nog een paar bekende spelers mee: Arbeloa Albiol, Coentrao, Callejon, Sahin, Granero Xabi Alonso, Benzema, Hamit Altintop en Higuain.

Om er maar een paar te noemen. Toch geen onbekende jongens in het voetbal...

Comment

Dit verhaal krijgt nog een staartje...... misschien wel een gunstig staartje voor ajax.

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Maar wat denken jullie, maakt ajax nog kans als uit onderzoek blijkt dat er inderdaad omkoping in het spel is?

Of is er dan een boete voor Lyon, en ajax dikke pech en toch niet naar de volgende ronde. Hoe werkt zoiets?

Denk dat er weinig gunstige staartjes komen. Lijkt er op dat Zagreb spelers op eigen houtje hebben gehandeld zonder medeweten van Lyon. Enige wat kan gebeuren is dat Zagreb flink onder handen wordt genomen. Ajax is gewoon genaaid door die gok partijen en zal er echt geen compensatie voor krijgen. Ajax, we, zijn gewoon royaal genaaid gisteravond. Gaat helemaal nergens over.

Enige wat nog triester is zijn die ventjes met puberale eigenschappen. Losers met hun zelf gemaakte nep-haat jegens andere nederlandse clubs en uitspraken zoals "kk joden" en zo. Eens kijken wat ze te melden hebben als hun clubs op deze wijze worden tegen gewerkt. Oh nee...hun clubs zullen nooit op dit podium spelen natuurlijk.
                  Last edited by Falstyr; 08-12-2011, 12:51.

Comment

De boel zal inderdaad niet teruggedraait worden, ik hoop echter dat er flinke disciplinaire straffen zullen volgen voor Zagreb..
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Originally posted by erik1982 View Post
                      Naast Kaka deden er nog een paar bekende spelers mee: Arbeloa Albiol, Coentrao, Callejon, Sahin, Granero Xabi Alonso, Benzema, Hamit Altintop en Higuain.

Om er maar een paar te noemen. Toch geen onbekende jongens in het voetbal...
                      Volg totaal geen buitenlands voetbal, maar ken toch zeker 5 spelers die je opnoemde, zegt genoeg over de kwaliteiten van deze spelers dus.

M'n antwoord is inmiddels al gegeven.

Voor Ajax zal het geen gunstig staartje krijgen verwacht ik ook. Mocht er wat boven tafel komen zal er gestraft worden etc. Vind eigenlijk dat Ajax minimaal de misgelopen inkomsten vergoed moet krijgen maar dat is puur mijn mening en zal waarschijnlijk niet gebeuren.

Comment

Higuain is spits van Argentinie
                        Alonso speelt in spaans nationaal elftal
                        Coentrao middenvelder van portugal
                        Altintop speelde voorheen bij Bayern Munchen
                        kaka aanvallende middenvelder Brazilie

En zo stonden er nog meer goede spelers in het veld. Nederlaag tegen Real is niet het punt. Vooraf had ik ook zoiets dat als het niet al te grote nederlaag wordt komt het wel goed. No way dat Lyon veel zou scoren tegen een stugge verdediging van Zagreb die hun eer willen behouden. Dat Ajax goed speelde was een verrassing en die 2 afgekeurde doelpunten waren kut. Als 1 van die twee was goed gekeurd zoals het hoorde was het een totaal andere wedstrijd geworden. Wat er in die andere wedstrijd gebeurden met die gok praktijken laat zien dat Zagreb geen eer heeft. No way dat Lyon met zo'n uitslag had moeten kunnen winnen. Zelfs Real lukte dat niet tegen Zagreb. En dat is wat zo steekt. Dat Ajax er uit ligt omdat er elders gekloot werd en niet zo zeer wat er tegen Real is gebeurd.

Comment

Frankrijk (toevallig!) kwalificeerde zich voor de laatste WK door de meest duidelijk handsbal allertijden tijdens de play-offs tegen Ierland.
                          Vanuit elke camera hoek was duidelijk te zien dat de bal met de hand het doel in werd geslagen. De Fransen gaven het zelfs toe! Dat doelpunt was het verschil tussen of Ierland of Frankrijk kwalificeren, maar zelfs in dat overduidelijke geval waren er geen consequenties en ging Frankrijk vrolijk naar het WK.

Voetbal gaat helaas al lang niet meer om eerlijk sport bedrijven.
                          www.sportfood.nl

Comment

Zegt waarschijnlijk iets over jouw kennis van voetbal. Jij kent Higuain, Benzema, Albiol, Arbeloa, Coentrao, Xabi Alonso etc dus niet? Als je niks van voetbal weet, hou dan je mond
                            Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X