ik ruimde mijn eigen troep op :P voor me moeder whahaha
Het goede daden topic.
Collapse
X
-
Originally posted by cihad42 View Postik ruimde mijn eigen troep op :P voor me moeder whahahaIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk heb vandaag iets liefs gezegd tegen iemand die ik niet eens aardig vind.
En het viel best mee, nu vind ik hem toch wat liever!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostFoei, Silk. Wanneer jij een goede daad verricht moet je daarvoor niet iets terug verwachten.
Profiteren van goedheid is ook goed. Alleen vind ik het niet zo lekker als dat teveel gedaan wordt.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
De supermarkt afgeholpen van hun in de aanbieding kilo kipfiletDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
De ANWB gebeld voor een vrouw die in paniek was omdat haar baby de autosleutel had. Probleem was dat de baby in het autozitje in de auto zat en de deur op slot had weten te krijgen. Daar stond ze dan, tas lag in de auto...geen telefoon en van de stress wist ze ook geen nummers te reproduceren van familie.
De ANWB wéér gebeld omdat de baby op het goede knopje drukte en ik het portier direct openrukte. Moeder geknuffeld en weer verder gefietst. Ja, dat fietsen was eigenlijk ook wel een goede daad bedenk ik nu, voor het milieu. Wat is het leven toch mooi als de zon schijnt!
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostDe ANWB gebeld voor een vrouw die in paniek was omdat haar baby de autosleutel had. Probleem was dat de baby in het autozitje in de auto zat en de deur op slot had weten te krijgen. Daar stond ze dan, tas lag in de auto...geen telefoon en van de stress wist ze ook geen nummers te reproduceren van familie.
De ANWB wéér gebeld omdat de baby op het goede knopje drukte en ik het portier direct openrukte. Moeder geknuffeld en weer verder gefietst. Ja, dat fietsen was eigenlijk ook wel een goede daad bedenk ik nu, voor het milieu. Wat is het leven toch mooi als de zon schijnt!
+ 10 voor jou!!
Comment
-
Jullie reports doorlezen, offtopic gezwalk verwijderen van mensen die moeite hebben ontopic te blijven, waardoor topics onoverzichtelijk worden, topics verplaatsen ivm verkeerd posten,
hmm goede daden, heb de afwas gedaan voor mijn studygenoot omdat hij gekookt had ^^
Comment
-
Originally posted by spaake View PostIk heb mij vandaag meermaals ingehouden te antwoorden op mensen die geen antwoord verdienen.
Eigenlijk alleen als ik betreffende mensen echt zó waardeloos vindt, dat ik er helemaal niets meer tegen wil zeggen."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-