Keuze's inrichting kleine gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze's inrichting kleine gym

Ik train momenteel in een kleine gym en daar staat een smithmachine waarin schuin word gebench.

Nu probeer ik al een poos de eigenaar te vertellen dat hij beter de smithmachine eruit moet doen en deze vervangen voor een powercage.

Mijn argumenten zijn dat je beter je stabiliteit traint en je door de vrije bewegingsbaan minder risico loopt op blessures en voor de veiligheid heb je de stangen die het gewicht opvangen voor als het mis gaat..

Zijn argument was dat het voor beginners veel beter is om te trainen in een smithmachine en dat het juist niet blessure gevoelig was..

Helaas is er niet genoeg ruimte voor beide toestellen dus moet de ruimte logisch en zo goed mogelijk worden ingericht met de juiste toestellen..

Help mij a.u.b met goede argumenten om de eigenaar tot inkeer te brengen!!!

Wat zijn de toestellen die er zowiezo in een gym moeten staan volgens jullie?

Zouden jullie liever een los dipstation / pullup station hebben of eentje die je help met contra gewicht?
    Nu staat er een met contra gewichten en ik vind dat echt een klote ding...

ga in een goede gym trainen

/thread
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      ga in een goede gym trainen

/thread
      Iedere gym hier in dordrecht heeft zijn voor en nadelen..

Comment

ik ben weleens bij ringer geweest maar daar kan je in ieder geval zwaar trainen, maarja ik weet al wat je daarop gaat zeggen
        Groeten

Comment

Die wij hebben met contra gewichten is vreselijk. Veel te nauw gedeelte waar je dan in moet optrekken. Zo moeilijk is het toch niet om een stang boven je dip station te bevestigen?

Die cage, daar ga je hem niet zo makkelijk mee overhalen, als jij dat hebt gezegd en hij precies het tegen overgestelde dan wordt het pittig:P

Ik zou tegen hem zeggen dat hij gewoon de beginners goede techniek moet aanbrengen, dan is het sowieso goed.

Comment

Originally posted by Revius View Post
            ik ben weleens bij ringer geweest maar daar kan je in ieder geval zwaar trainen, maarja ik weet al wat je daarop gaat zeggen
            Hahaha.. Ringer is zeker een goede gym..

Ik denk dat jij inderdaad weet wat ik daarop wil gaan zeggen ja

Comment

Je kan zeggen dat als ze de techniek goed kunnen leren met de juiste gewichten/barbells/optrekstang. Zullen ze veel sneller resultaat zien waardoor ze eerder bij de gym blijven en niet opzoek gaan naar andere gym in de hoop dat ze daar meer progessie hebben

Comment

een eigenaar van een fitness centrum heeft toch liever een smith machine dan een power cage omdat mensen denken dat het veiliger is.

argumenten weet ik dus niet. maar het zal in elk geval niet makkelijk worden

chin/dip hebben wij 1 met contra gewicht. maar die kun je ook later zakken zodat je daar geen last van hebt. dat is wel handig vind ik.

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
                  een eigenaar van een fitness centrum heeft toch liever een smith machine dan een power cage omdat mensen denken dat het veiliger is.

argumenten weet ik dus niet. maar het zal in elk geval niet makkelijk worden

chin/dip hebben wij 1 met contra gewicht. maar die kun je ook later zakken zodat je daar geen last van hebt. dat is wel handig vind ik.
                  Ja dat is bij die van ons ook, maar dan nog is het een kleine ruimte waarin je dan traint.

Wat is er met ringer dan?

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    Die wij hebben met contra gewichten is vreselijk. Veel te nauw gedeelte waar je dan in moet optrekken. Zo moeilijk is het toch niet om een stang boven je dip station te bevestigen?

Die cage, daar ga je hem niet zo makkelijk mee overhalen, als jij dat hebt gezegd en hij precies het tegen overgestelde dan wordt het pittig:P

Ik zou tegen hem zeggen dat hij gewoon de beginners goede techniek moet aanbrengen, dan is het sowieso goed.
                    Precies!!! veel te dicht op elkaar en de dipsteunen zijn te smal qua diameter.

Helaas is de eigenaar veel te druk met spinning les geven..
                    Bijna iedereen die traint en vragen heeft vraagt aan mij hoe oefeningen moeten..

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Je kan zeggen dat als ze de techniek goed kunnen leren met de juiste gewichten/barbells/optrekstang. Zullen ze veel sneller resultaat zien waardoor ze eerder bij de gym blijven en niet opzoek gaan naar andere gym in de hoop dat ze daar meer progessie hebben
                      Yep..jij ben er nu geweest dus jij begrijpt precies wat ik bedoel..

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Ja dat is bij die van ons ook, maar dan nog is het een kleine ruimte waarin je dan traint.

Wat is er met ringer dan?
                        Klopt!!

Nou ..de Ringer is een beetje een gym waar heel veel foute figuren komen zeg maar netjes

En nu gaan ze binnenkort verhuizen naar de Foutste straat die er is bij ons...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                          Klopt!!

Nou ..de Ringer is een beetje een gym waar heel veel foute figuren komen zeg maar netjes

En nu gaan ze binnenkort verhuizen naar de Foutste straat die er is bij ons...
                          hoe bedoel je foute figuren?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            hoe bedoel je foute figuren?
                            ik denk dat jij wel weet wat foute figuren zijn...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                              ik denk dat jij wel weet wat foute figuren zijn...
                              Ja gewoon boys die veelste stoer doen? Maar dat hoeft toch geen probleem te zijn. je komt daar voor jezelf en niet voor hun.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X