Cursus instructeur fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cursus instructeur fitness

Vanaf nu zaterdag ga ik terug studeren, ja ja op oudere leeftijd terug de banken op. Ik ga een cursus fitness instructeur volgen en zo binnenkort mijn diploma heb en mensen mag en kan begeleiden.

Ik doe het niet voor mensen te kunnen begeleiden maar voor mezelf en omdat ik toch zo gebeten ben van de sport dacht ik dat het intersant zou worden. Dus als ik binnenkort reageer met van die moeilijke woorden zoals 3XL soms doet dan weet je hoe het komt.

Grtz
    stil growing

Intressant Snipke! Kun je wat vertellen over de opleiding? Wat het inhoud enz. Misschien een internetsite oid?
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Tof snipke!
      Ik zit ook al een tijdje aan een cursus te denken, ook vanwege het sporten..Maar ik zou voedingsleer willen doen via het loi.Maar die cursus kost 500 euro terwijl ik het eigenlijk alleen voor mij zelf doe..
      Ik denk dat ik maar gewoon op zoek ga naar de boeken van de cursus.

Hoe ga je het doen snipke echt naar school of een avondcursus?

Grtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb ook een cursus gedaan! En heb mijn diploma al ruim een jaar nu! Ik werk dan ook in de fitnessbranche, en wil in de toekomst me gaan verdiepen in personal training!! Succes ermee Snipke!!!
        Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Heel veel succes Snipke

Enne je zorgt maar dat er fatsoenlijke ( nederlandse ) uitleg komt bij die woorden..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dit zijn de vakken
            Veilig sporten preventief
            anatomie
            motorisch leren
            Fysiologie
            veilig sporten curatief
            didactiek
            ontwikkelingsleer
            Dit is de basis cursus die ik eerst moet doen omdat ik geen verleden heb in de begeleidingswereld en omdat ik geen licenciaat lichamelijke opvoeding ben.
            Daarna komt er sportpsychologie / coacing - trainingsmethodiek -biomechanica- evaluatie van prestaties- sportbeleid en structuren-sportethiek -fair play - sportrecht en voeding bij
            Dus zoals je kan zien ga ik nog serieus moeten studeren , maar denk dat het wel zal vlotten,tenslotte heb ik toch al enige achtergrond die ik zeker kan gevruiken of waardoor ik sneller de link kan leggen

Grtz
            stil growing

Comment

Succes Snipke

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 14 2004,18:42)]Intressant Snipke! Kun je wat vertellen over de opleiding? Wat het inhoud enz. Misschien een internetsite oid?
                Het zijn opleidingen die goedgekeurd zijn door de IFBB en waarmee je een diploma behaalt die gelijk staat aan iemand die nu een prof begeleidt. Ik heb gekozen voor het vak fitness omdat deze toch het meest leunt tegen aan mijn sport.

Iedereen die in belgie een professionel sporter wil begeleiden in eender welke sport en geen achtergrond heeft qua studies moet deze cursusen doen, ik denk zelfs personen die wel een achtergrond hebben qua studies deze ook moeten volgen maar dan voor bepaalde vakken uitstel krijgt.

Grtz
                stil growing

Comment

Erg leuk voor je, Snipke! Succes ermee! Leer je ook nog wat over 'ergogene middelen'? Of ga je hun daarover doceren?  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Klinkt goed Snipke, succes!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 14 2004,20:01)]Erg leuk voor je, Snipke! Succes ermee! Leer je ook nog wat over 'ergogene middelen'? Of ga je hun daarover doceren?
                      Hij gaat ze bij hun in het lijf zetten

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 14 2004,20:01)]Erg leuk voor je, Snipke! Succes ermee! Leer je ook nog wat over 'ergogene middelen'? Of ga je hun daarover doceren?
                        ik weet niet in welk vak ze dat gaan geven, maar als puntje bij paaltje komt zal ik wel even mijn zegje doen, denk wel dat er nog gasten zullen zitten voor de lessen te volgen en waarin ik misschien twee keer in kan, dus even op de achtergrond mee luisteren en dan op de voorgrond treden

Grtz
                        stil growing

Comment

e harold ik heb het hele boek van basisdiploma voedinsleer. En heb het niet echt nodig dus voor een heeel zacht prijsje mag je het hebben van me of je mag het gratis van me kopieren alleen kost het je dan wel heel wat blaadjes.
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

kan wel suc6 zegge snipke maar wij allen weten al dat je het zult redde ghehe
                            Ik zal zo maar zegge veel plezier ben benieuwd hoe dat je het zal vinde om terug naar die banken te moeten gaan
                            It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,20:31)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 14 2004,20:01)]Erg leuk voor je, Snipke! Succes ermee! Leer je ook nog wat over 'ergogene middelen'?  Of ga je hun daarover doceren?  
                              ik weet niet in welk vak ze dat gaan geven, maar als puntje bij paaltje komt zal ik wel even mijn zegje doen, denk wel dat er nog gasten zullen zitten voor de lessen te volgen en waarin ik misschien twee keer in kan, dus even op de achtergrond mee luisteren en dan op de voorgrond treden

Grtz
                              als jij straks alles weet,kan ik op mn lauweren gaan rusten

blijven de topics ook weer wat schoner......

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X