Het WTF-momentje van de dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha. Nee ik weet t. Ik ben niet naar school gegaan. Proberen zoveel mogelijk uren slaap te pakken. En ben ook nog ziek vandaag. Beter kan t niet xD.
    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Ach je mist niks, buiten regent het.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Hahahaha, wordt z'n maat overreden. Oh shit
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
          Hahahaha, wordt z'n maat overreden. Oh shit
          Die kerel was laatst bij Tosh.O en toen mocht hij zn filmpje opnieuw maken

I'm Gipper - Tosh.o Souf 55 BEST VERSION - YouTube
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mijn WTF moment. Onderstaand topic.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/574...e-lichaam.html

Comment

• Originally posted by Sjappie_ View Post
              Mijn WTF moment. Onderstaand topic.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/574...e-lichaam.html
              Zo gek is het toch niet? We willen niet allemaal colemannetjes zijn hè.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Haha sterk, die twee reacties achter elkaar ook, we gaan verder hier
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  Zo gek is het toch niet? We willen niet allemaal colemannetjes zijn hè.
                  Ja inderdaad ik train geen benen en neem geen shakes want ik wil geen bodybuilder doen

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                    Ja inderdaad ik train geen benen en neem geen shakes want ik wil geen bodybuilder doen
                    ...... Ik zou anders best zo een fysiek willen. Iets meer massa and its good. Maar vind kt iets te leuk daarvoor
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                      Nou ja, ik train nog een tijdje en dan ga ik ook onderhouden. Op een vvm waar de meesten hier nog lang niet zouden stoppen. 1,80 bij 85kg aan 10% dan vind ik t wel best (zeg ik nu )

Comment

• 'Gevederde dinosaurir schudde staart bij paringsdans' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Wat is dat nou voor nieuws?! En dan ben ik nog iemand die dino docu's leuk vindt

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                          'Gevederde dinosaurir schudde staart bij paringsdans' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Wat is dat nou voor nieuws?! En dan ben ik nog iemand die dino docu's leuk vindt
                          Kill wat ga je on topic.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                            Nou ja, ik train nog een tijdje en dan ga ik ook onderhouden. Op een vvm waar de meesten hier nog lang niet zouden stoppen. 1,80 bij 85kg aan 10% dan vind ik t wel best (zeg ik nu )
                            De meesten hier zijn qua muscle idd meer als

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                              Kill wat ga je on topic.
                              Ja dacht conformeer me eens. Maar goed, dan werk je dus bij nu.nl als journalist en ga je naar je redacteur toe. "Check wat ik heb, aha ja, gevederd en danst". Redacteur knikt tevreden en zegt meteen op de site!

Comment

• Nu heb ik een WTF-momentje(s)...

Krijg een mail van DPD dat er een pakketje bij ene ... is geleverd geen nummer niks, bel ik naar DPD is dat pakketje waar het om gaat geleverd op 11-07-12 WTF.. dat weet ik echt niet meer en ken heel die man niet. Ik me mails van die tijd doorspitten totaal niks besteld wat met DPD bezorgd zou worden maar het pakketje was wel besteld door mij volgens DPD...

Nog nooit zoiets vaags gehad en ik weet maar niet wat het is..

En nespresso pakketje bij postNL 2x mis gegaan wordt nu voor de 3e keer verzonden dit keer een afhaalpunt, zit al 2 weken te wachten..

En dan is er nog iets waar ik al 3 weken op zit te wachten wat ook al 2 keer fout is gegaan.. Wat hebben die bezorgbedrijven godsamme had nooit problemen en nu dit... echt heel erg vaag...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X