Originally posted by Viranelly
View Post
Ronaldo tested to the limit
Collapse
X
-
wat dacht je trouwens van Shane Perkins?
wanneer hij een dagje in bed blijft liggen verbrand ie nog meer calorien dan een normale mens
op een dag verbrand ie 17 borden pasta,
btw ronaldo mag van mijn part ook wel eens uitgeroepen worden tot voetballer van het jaarThe Perfect Athlete on Vimeo"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by Silk View PostTja, dat moeten de andere voetballers ook toch?
ronaldo barst daar in tegen wel van het talent.
ik vindt het wel een arrogante pik die toevallig goed kan voetballen. hij zou een voorbeeld moeten nemen aan bijv, messi“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
@gleke, je had gister moeten kijken, zijn borst is veel groter en sterker + hij springt belachelijk hoog en is snel. Hier kunnen mensen wel meer gainen, maar zijn waarschijnlijk veel minder snel + atletisch vermorgen is veeeeeeeeeel lager.
die jongen traint niet om groot te worden, dus veel respect voor hem
@silik deze opmerking :") andere voetballers 'moeten' dat ook, maar of ze het doen... + deze jongen leeft naar voetbal je hebt genoeg voetballers die voetballen, maar ook gewoon lam zuipen dag voor een match. + hij gaat extra trainen na de training en geeft altijd alles, dat kan niet iedereen.
Echt een mooie documentaire, ben echt benieuwd wat hij eet om 'aan te komen'
Comment
-
"btw ronaldo mag van mijn part ook wel eens uitgeroepen worden tot voetballer van het jaarThe Perfect Athlete on Vimeo[/QUOTE]"
Dit was hij al in 2008, maar als je bedoelt weer dan ben ik het met je eens.
Comment
-
trouwens de krachttraining waarvan voetballers zo beesten worden stelt niet zoveel voor
Strength and Power Workout for Soccer Players - The Soccer Essentials - YouTube
en dit is geen onzin, met middelbare school gingen we af en toe naar healthcity en daar trainde complete ploeg van AA gent ook op dat moment, conclusie: voetballers zijn en blijven toch bende faggots
american footballers daarintegen doen wel aan echte krachttraining
2011 Summer football video - YouTube
dit zijn dan nog geeneens profsRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostIdd, zijn upper body is ook goed gespierd en komt idd van krachttraining. Ik zei dit alleen maar omdat er zoveel mensen op fora zeggen dat het niet kan. Persoonlijk moest ik niet zoveel hebben van ronaldo omdat hij zich zo snel laat vallen maar na dit heb ik er toch alleen maar meer respect voor.
En daarmee bedoel ik niet dat hij zwaar bankdrukt, etc. maar meer de voetbaltechnische aspecten.Last edited by inferno_0666; 17-01-2012, 11:59.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat klopt wel; hij kan verschrikkelijk irritant zijn maar hij neemt zijn sport zeer serieus en is een echt trainingsbeest.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postals hij dat niet deed was ie niet helemaal lekker geweest, hij verdient 40miljoen per jaar.
hij heeft alles al..
hij is moiboy heeft 1000en chicks heeft geld is atletisch etc etc.
respect dat die zichzelf nog wil bijven verbeteren
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Posttrouwens de krachttraining waarvan voetballers zo beesten worden stelt niet zoveel voor
en dit is geen onzin, met middelbare school gingen we af en toe naar healthcity en daar trainde complete ploeg van AA gent ook op dat moment, conclusie: voetballers zijn en blijven toch bende faggots
american footballers daarintegen doen wel aan echte krachttraining
dit zijn dan nog geeneens profs
american footbal spelers trainen echt hard en de meesten daarvan zijn ook groot en behoorlijk sterk. maar het verschil kun je ook wel zien. een voetballer van ongeveer 75kg en een american footballer van 110kg
zelf ben ik een honkballer en die trainen dan ook meer zoals die footballers
FIU Baseball Off-Season Weight training - YouTube
en
Troy Baseball Workout - YouTube
alleen voeren ze de oefeningen niet echt netjes uit
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postprecies, de spits van emmen doet net zo goed zijn best als hij.
bovendien besteedt hij thuis nog de nodige uren in het krachthonk
qua massa geen beest, maar qua fitheid, snelheid en uithoudingsvermogen zeker wel
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postnee hoor, Ronaldo komt eerder aan op elke training en gaat later weg
leuk als jij het soort beest wil zijn als hem
ik ga wel voor dit soort beesten fysiek:
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment