Ronaldo tested to the limit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Cristiano is nu wel meer beest dan toen hoor

op een dag wil ik er ook zo fit uitzien.

Veel heeft ie dan toch niet gegained in 3 jaar.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

wat dacht je trouwens van Shane Perkins?

wanneer hij een dagje in bed blijft liggen verbrand ie nog meer calorien dan een normale mens

op een dag verbrand ie 17 borden pasta,

btw ronaldo mag van mijn part ook wel eens uitgeroepen worden tot voetballer van het jaarThe Perfect Athlete on Vimeo
      "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Nee man, hij is juist zo ver gekomen dankzij het harde werken.
        Tja, dat moeten de andere voetballers ook toch?

Comment

Originally posted by Silk View Post
          Tja, dat moeten de andere voetballers ook toch?
          precies, de spits van emmen doet net zo goed zijn best als hij.
          ronaldo barst daar in tegen wel van het talent.

ik vindt het wel een arrogante pik die toevallig goed kan voetballen. hij zou een voorbeeld moeten nemen aan bijv, messi
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

@gleke, je had gister moeten kijken, zijn borst is veel groter en sterker + hij springt belachelijk hoog en is snel. Hier kunnen mensen wel meer gainen, maar zijn waarschijnlijk veel minder snel + atletisch vermorgen is veeeeeeeeeel lager.
            die jongen traint niet om groot te worden, dus veel respect voor hem

@silik deze opmerking :") andere voetballers 'moeten' dat ook, maar of ze het doen... + deze jongen leeft naar voetbal je hebt genoeg voetballers die voetballen, maar ook gewoon lam zuipen dag voor een match. + hij gaat extra trainen na de training en geeft altijd alles, dat kan niet iedereen.

Echt een mooie documentaire, ben echt benieuwd wat hij eet om 'aan te komen'

Comment

"btw ronaldo mag van mijn part ook wel eens uitgeroepen worden tot voetballer van het jaarThe Perfect Athlete on Vimeo[/QUOTE]"

Dit was hij al in 2008, maar als je bedoelt weer dan ben ik het met je eens.

Comment

Cristiano is nu wel meer beest dan toen hoor

op een dag wil ik er ook zo fit uitzien.

beest?

i lolled
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

trouwens de krachttraining waarvan voetballers zo beesten worden stelt niet zoveel voor

Strength and Power Workout for Soccer Players - The Soccer Essentials - YouTube

en dit is geen onzin, met middelbare school gingen we af en toe naar healthcity en daar trainde complete ploeg van AA gent ook op dat moment, conclusie: voetballers zijn en blijven toch bende faggots

american footballers daarintegen doen wel aan echte krachttraining

2011 Summer football video - YouTube

dit zijn dan nog geeneens profs

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                    Idd, zijn upper body is ook goed gespierd en komt idd van krachttraining. Ik zei dit alleen maar omdat er zoveel mensen op fora zeggen dat het niet kan. Persoonlijk moest ik niet zoveel hebben van ronaldo omdat hij zich zo snel laat vallen maar na dit heb ik er toch alleen maar meer respect voor.
                    Dat klopt wel; hij kan verschrikkelijk irritant zijn maar hij neemt zijn sport zeer serieus en is een echt trainingsbeest.

En daarmee bedoel ik niet dat hij zwaar bankdrukt, etc. maar meer de voetbaltechnische aspecten.
                    Last edited by inferno_0666; 17-01-2012, 11:59.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Dat klopt wel; hij kan verschrikkelijk irritant zijn maar hij neemt zijn sport zeer serieus en is een echt trainingsbeest.
                      als hij dat niet deed was ie niet helemaal lekker geweest, hij verdient 40miljoen per jaar.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        als hij dat niet deed was ie niet helemaal lekker geweest, hij verdient 40miljoen per jaar.
                        juist een reden om geen flikker te doen,
                        hij heeft alles al..
                        hij is moiboy heeft 1000en chicks heeft geld is atletisch etc etc.
                        respect dat die zichzelf nog wil bijven verbeteren

Comment

sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                            trouwens de krachttraining waarvan voetballers zo beesten worden stelt niet zoveel voor

en dit is geen onzin, met middelbare school gingen we af en toe naar healthcity en daar trainde complete ploeg van AA gent ook op dat moment, conclusie: voetballers zijn en blijven toch bende faggots

american footballers daarintegen doen wel aan echte krachttraining

dit zijn dan nog geeneens profs
                            helemaal mee eens. en ook als je kijkt wat voor oefeningen die voetballer doet, de helft is voor de buikspieren. bij ons trainen ook een groep voetballers maar dat zijn allemaal beachboys.

american footbal spelers trainen echt hard en de meesten daarvan zijn ook groot en behoorlijk sterk. maar het verschil kun je ook wel zien. een voetballer van ongeveer 75kg en een american footballer van 110kg

zelf ben ik een honkballer en die trainen dan ook meer zoals die footballers

FIU Baseball Off-Season Weight training - YouTube

en
                            Troy Baseball Workout - YouTube

alleen voeren ze de oefeningen niet echt netjes uit

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              precies, de spits van emmen doet net zo goed zijn best als hij.
                              nee hoor, Ronaldo komt eerder aan op elke training en gaat later weg

bovendien besteedt hij thuis nog de nodige uren in het krachthonk

qua massa geen beest, maar qua fitheid, snelheid en uithoudingsvermogen zeker wel

Comment

nee hoor, Ronaldo komt eerder aan op elke training en gaat later weg
                                om z'n haar mooi te leggen voor en na training voor zn teambuddies?

leuk als jij het soort beest wil zijn als hem

ik ga wel voor dit soort beesten fysiek:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X