Ronaldo tested to the limit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Tja, als mensen er geld voor willen betalen wie ben jij dan om erover te klagen?

Die hooligans zijn niet alleen bij voetbal te vinden.

Faggets die zich laten vallen om niets mogen ze wat mij betreft nooit meer opstellen.
    Ik klaag niet over het feit dat mensen betalen om voetbal te zien, ik vind de verhouding gewoon nogal erg scheefgetrokken, zoals ik zei, een derdeklasse speler die kan doen en laten wat hij wil tegenover andere topsporters die het zonder enige vorm van sponsering moeten doen, en degene die dan gesponserd worden hebben bij lange na niet het luxe-leventje zoals een voetballer, bij hun gaat elke cent naar uitgaven voor de sport, wat ook het doel lijkt van sponsering nee?

Even snel juist opgezocht over hooliganisme in andere sporten:

Hooliganisme en vandalisme vindt ook in andere sporten dan voetbal plaats, maar dit in mindere mate.
    Bij het Grand slam tennistoernooi Australian Open van 2007 vonden relletjes plaats tussen supporters van Kroatische origine enerzijds en van Servische afkomst anderzijds[3]. Uiteindelijk werden zo'n honderdvijftig bezoekers verwijderd en nam de organisatie verschillende preventieve maatregelen zoals metaaldetectors en extra veiligheidscamera's[4].
    Bij veldrijden vindt de laatste jaren meer en meer agressie plaats. Men is momenteel zelfs begonnen met maatregelen hiertegen. Zo kon er geen contact meer plaatsvinden tussen de supporters en de renners op het wereldkampioenschap veldrijden van 2007 in Hooglede-Gits. Ook aan andere maatregelen worden gedacht in het veldritmilieu. Renners die al geconfronteerd werden met agressie tijdens de koers, maar die ook terug sloegen, zijn Bart Wellens en Sven Nys.

wiki
    ok, 1 wedstrijd tennis en voor de rest ook in veldrijden
    zo goed als alleen in voetbal dan
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Tja, als mensen er geld voor willen betalen wie ben jij dan om erover te klagen?

Die hooligans zijn niet alleen bij voetbal te vinden.

Faggets die zich laten vallen om niets mogen ze wat mij betreft nooit meer opstellen.
      mensen willen er blijkbaar niet genoeg betalen. want anders waren er wel heel wat minder voetbalclubs met geldproblemen

hooligans zie je idd ook bij andere sporten alleen in veel mindere mate.

helemaal mee eens. dat is gewoon echt sneu.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        Even paar leuke unieke dingen aan voetbal

als ik het goed heb is voetbal de enige sport waarbij er:

1) zero respect is voor de officials/jury/scheidsrechters en hun beslissingen
        en daarmee gelijklopend zoveel 'blessures' zijn die na 5 seconden genezen zijn (lees: zich laten vallen)
        2) hooliganisme bestaat
        3) tot op een dergelijk laag 'niveau' professionalisme bestaat, in de zin van: 3e klasse-spelers die niet hoeven gaan werken omdat ze betaald krijgen voor hun pottestamperij
        maak de rekening maar: belgie, pottestamp land bij uitstek
        hoeveel ploegen in zo'n klasse? kleine 20? elke ploeg 20-25tal spellers?
        man man, als je een rangschikking zou hebben van beste voetballer dan zou die betaalde derde klasse speler dus 1000ste beste speler van belgie zijn ofzo van de wereld moet je zelf niet aan beginnen denken... dat is gewoonweg schandalig als je er tegenover stelt dat mensen die echt uitblinken in hun sport en topprestaties neerzetten hun eigen reiskosten moeten betalen naar een of andere buitenlandse competitie omdat ze daar concurrentie hebben, en buiten de elke dag dubbele trainingen een volle werkdag mogen draaien

zoooo

buiten dat vind ik het idd een bende fags bijeen
        en zie niet in wat hockeyspelers daarmee te maken hebben?
        Je weet dat je datgene wat je zegt niet goed kunt onderbouwen he?
        Dit is gewoon jouw mening, en dat mag je natuurlijk hebben, maar verkondig het niet als een vaststaand feit.
        Zero respect is onzin, want als ik dit grammaticaal zou interpreteren, dan zou het betekenen dat geen enkele pro voetballer respect toont.

Het feit dat er hooligans bestaan staat niet helemaal gelijk aan voetbal. Voetbal is gewoon een sport die mensen beoefenen. Dat er mogolen zijn die het leuk vinden om dan met elkaar op te vuist te gaan heeft niks met het spel te maken. Een voorwaarde voor voetbal is niet dat er hooligans moeten zijn. Dat staat nergens.
        Het zou nog best tijdens een honkbal of basketbal wedstrijd kunnen gebeuren dat ontoerekeningsvatbare personen met elkaar op de vuist gaan.

En tot slot er zijn ook andere sporten waar atleten ongelovelijk veel krijgen. Kijk maar eens een keer hoeveel NBA pro's en honkbal pro's in de VS krijgen.
        Ik zit niet op voetbal, kijk bijna nooit wedstrijden maar heb wel het fatsoen om respect te hebben voor andere sporten en atleten die gewoon goed zijn.
        Joooo
        Carpe Diem

Comment

Voetbal heeft natuurlijk ook meer kans op hooliganisme want deze sport kent de meeste supporters in NL. Kan me niet voorstellen dat football in de US geen hooligans kent.
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Messi

Comment

Whahaha ga stuk hier wat een foto
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Hahahahahah, respectloos een voetballer die zich zo laat fotograferen!

Ik weet niet hoe het in België is, maar in Nederland valt het de laatste tijd wel mee. Maar goed, ik denk dat het inwisselbaar is voor een andere sport, als wij hier allemaal van basketbal hielden had het verhaal waarschijnlijk hetzelfde gebleven.

Over de hooligans, gewoon voetbalwet invoeren, stelletje randebielen. Is alleen maar slecht voor het imago en geeft andere mensen reden om het gay te noemen. Zoals ik al zei, het enige wat ik aan voetbal haat is dat ze niet tegen een stootje kunnen danwel toneel spelen. Voor de rest is het strategisch/tactisch erg interessant.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Messi

wat wou je hier mee zeggen?

ik zijn tak van sport is hij de beste van de wereld, doet hem niks dat ronaldo er beter uitziet.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Misschien zou Ronaldo ook eens beoordeeld moeten worden op zijn werklust en sportieve prestaties.

Ipv al dat gezeik over zijn karakter.

Comment

Misschien zou Ronaldo ook eens beoordeeld moeten worden op zijn werklust en sportieve prestaties.

tuurlijk werkt hij hard maar dan hoef je nog niet zo arrogant te zijn.
                      zijn teamgenoten mogen hem ook niet, daar hoor je alleen weinig van omdat het de beste speler van real is. wie durft er dan nog wat van te zeggen.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dat maakt mij niks uit, maar Messi is veel beter als je het mij vraagt. Ibrahimovic is ook beter dan ronaldo.

Comment

Dat maakt mij niks uit, maar Messi is veel beter als je het mij vraagt. Ibrahimovic is ook beter dan ronaldo.
                          Guidetti ook vind ik.

Sarcasme.
                          keep the focus going!

Comment

Originally posted by rawa92 View Post
                            Je weet dat je datgene wat je zegt niet goed kunt onderbouwen he?

???
                            Dit is gewoon jouw mening, en dat mag je natuurlijk hebben, maar verkondig het niet als een vaststaand feit.
                            Zero respect is onzin, want als ik dit grammaticaal zou interpreteren, dan zou het betekenen dat geen enkele pro voetballer respect toont.
                            voetbal is enige sport waar scheidsrechter beslissingen op zo'n manier gewoonweg belachelijk gemaakt worden

Het feit dat er hooligans bestaan staat niet helemaal gelijk aan voetbal. Voetbal is gewoon een sport die mensen beoefenen. Dat er mogolen zijn die het leuk vinden om dan met elkaar op te vuist te gaan heeft niks met het spel te maken. Een voorwaarde voor voetbal is niet dat er hooligans moeten zijn. Dat staat nergens.

zei ik dat?
                            ik zei voetbal is de enige sport met hooliganisme (= ik zeg dat dit bij andere sporten NIET bestaat), ik zeg niet dat er op elke match hooligans zijn

Het zou nog best tijdens een honkbal of basketbal wedstrijd kunnen gebeuren dat ontoerekeningsvatbare personen met elkaar op de vuist gaan.

En tot slot er zijn ook andere sporten waar atleten ongelovelijk veel krijgen. Kijk maar eens een keer hoeveel NBA pro's en honkbal pro's in de VS krijgen.
                            Ik zit niet op voetbal, kijk bijna nooit wedstrijden maar heb wel het fatsoen om respect te hebben voor andere sporten en atleten die gewoon goed zijn.

pro's idd ja, maar ik had het toch niet over pro's? ik had het over dat derderangs voetballertje

Joooo
                            kijk eens even een volledige voetbalmatch en tel eens hoeveel er naar de scheidsrechter wordt gelopen met de handjes in de lucht en staan roepen
                            veel plezier
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                              kijk eens even een volledige voetbalmatch en tel eens hoeveel er naar de scheidsrechter wordt gelopen met de handjes in de lucht en staan roepen
                              veel plezier
                              in engeland is het goed geregeld hoor...mooiste voetbal ook wat er is. Maar voor de rest heb je gelijk. Landen als spanje, italie en turkije..allemaal zeiken op de scheids.

Wat ook mooi is dat als een speler weer probeert te acteren en op de grond gaat liggen, diegene weer gelijk opstaat als de bal bij hem in de buurt is Dat moet harder bestraft worden vind ik.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik weet dat ronaldo een voetballer is en geen bber
                                maar ik vind zijn fysiek ontzettend lelijk te droog te weinig masse en benen lopen ver achter (vanuit een bb standpunt)

mijn niet bb standpunt ik neem aan dat hij fit is vergeleken met andere voetballers?
                                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X