Feyenoord - Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by richard21 View Post
    ze doen net of ze landskampioen zijn geworden! Dit is nou de zware last op de schouders van het voetballen voor ajax. 1 wedstrijd winnen tegen ajax en hun hele seizoen is al goed. Bij vv uit verliezen maakt dan ook niet zoveel meer uit.

tegenwoordig is het blijkbaar leuker om tegen ajax te zijn dan voor een ander team te zijn.

No one likes us, whe dont care !
    AFCA
    De ontlading is meer dat we al jaren niet meer van jullie hebben gewonnen - in de arena waren we ook sterker dus dat speelt behoorlijk mee , maar je slaat wel de spijker op zijn kop - winnen van ajax blijft geweldig maar die verliespartij van tegen vvv is natuurlijk dramatisch + als je volgende week tegen nec uit slecht speelt dan krijgt zo'n overwinning steeds minder waarde
    emotioneel gezien vergeet ik dit nooit meer

guidettie hoho

Comment

Tja, ondanks dat k flink heb gebaald van de uitslag kan k niks anders zeggen dan dat WE terecht hebben verloren..
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik moet zeggen, de dag erna voelt de overwinning nog erg lekker

Op naar volgende week en een keertje ook wedstrijden tegen clubs als NEC winnen, anders wordt het alsnog niks dit seizoen!
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Big O View Post
          De ontlading is meer dat we al jaren niet meer van jullie hebben gewonnen - in de arena waren we ook sterker dus dat speelt behoorlijk mee , maar je slaat wel de spijker op zijn kop - winnen van ajax blijft geweldig maar die verliespartij van tegen vvv is natuurlijk dramatisch + als je volgende week tegen nec uit slecht speelt dan krijgt zo'n overwinning steeds minder waarde
          emotioneel gezien vergeet ik dit nooit meer

guidettie hoho
          ten eerste was de strafschop de ommekeer in de wedstrijd. de strafschop was onterecht. overtreding van enoh was ook niks aan de hand. doelpunt guidetti (suarez in feyenoord pak) had veel weg van buitenspel.

Ik wil niet zeggen dat ajax goed speelde en ik ben er zeker voor om: blind,anita en ebicilio te verkopen. ajax onwaardig.

we moeten het hebben van echte mannen: vertongen, toby alderweireld, boerighter enz. ook talenten als van rhijn, eriksen, kolblein sightorson.

van gaal of cruijff aan de macht en kappe met die bullshit om het voetbal heen.

Dan talenten laten voetballen en elke wedstrijd 100% inzet. Het blijft moeilijk voetballen aangezien ajax uit of thuis DE wedstrijd van het seizoen is voor de tegenstander.

maargoed hoge bomen vangen veel wind denk ik
          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

ten eerste was de strafschop de ommekeer in de wedstrijd. de strafschop was onterecht. overtreding van enoh was ook niks aan de hand. doelpunt guidetti (suarez in feyenoord pak) had veel weg van buitenspel.

klopt maar waar de ref staat kan hij hem geven

Ik wil niet zeggen dat ajax goed speelde en ik ben er zeker voor om: blind,anita en ebicilio te verkopen. ajax onwaardig.

feyenoord speelde slordig maar was effectiever in het benutten van de kansen
            ik heb eigenlijk geen kans meer van ajax gezien na ebicillio en anita
            en idd ajax-onwwaardig - anita is ook een middenvelder

we moeten het hebben van echte mannen: vertongen, toby alderweireld, boerighter enz. ook talenten als van rhijn, eriksen, kolblein sightorson.

verthongen zal pleitte gaan - ik ben persoonlijk niet zo kapot van toby
            met ericsen moet je ook maar afwachten na dit seizoen

van gaal of cruijff aan de macht en kappe met die bullshit om het voetbal heen.

dit is idd een groot gezeik - zal nog wel effe duren vrees ik

Dan talenten laten voetballen en elke wedstrijd 100% inzet. Het blijft moeilijk voetballen aangezien ajax uit of thuis DE wedstrijd van het seizoen is voor de tegenstander.

maargoed hoge bomen vangen veel wind denk ik
            ajax-feyenoord of vice versa is de enige klassieker -zal altijd zo blijven alleen omdat wij de laatste jaren slecht presteren waren de uitslagen niet altijd in ons voordeel
            voor ons hoop ik dat dit een kentering is - maar nec uit zondag is ook belangrijk anders hebben die drie punten weinig nut

de hoge bomen zijn psv en twente dit jaar

Comment

Originally posted by Big O View Post
              ajax-feyenoord of vice versa is de enige klassieker -zal altijd zo blijven alleen omdat wij de laatste jaren slecht presteren waren de uitslagen niet altijd in ons voordeel
              voor ons hoop ik dat dit een kentering is - maar nec uit zondag is ook belangrijk anders hebben die drie punten weinig nut

de hoge bomen zijn psv en twente dit jaar
              eens over psv en twente.

maar "de klassier" tegen ajax geld niet alleen voor feyenoord.

Utrecht, ado,nec,heerenveen noem ze allemaal maar op, voor deze teams maak het hele seizoen ook veel goed door van ajax te winnen.

En feyenoord heeft het geluk dat ze een weinig eisend publiek hebben die niet snel klaagt. Dit zorgt voor rust intern wat voor ajax het tegenovergestelde is.

Ik ben benieuwd dit weekend tegen nec/utrecht

Comment

Pierre Van Hooijdonk Clip - YouTube

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  Zag jou niet in het veld staan hoor

Originally posted by Iguana View Post
                  Tja, ondanks dat k flink heb gebaald van de uitslag kan k niks anders zeggen dan dat WE terecht hebben verloren..

Strafschop was terecht. Er gaan er twee plankgas in waarvan er een met gestrekt been op de enkels, maar breekt net op tijd af voordat het rood werd wegens gebroken enkel.
                  Buitenspel ben ik met je eens, wellicht niet helemaal zuiver. Overwinning echter verdiend.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

eens over psv en twente.

maar "de klassier" tegen ajax geld niet alleen voor feyenoord.

Utrecht, ado,nec,heerenveen noem ze allemaal maar op, voor deze teams maak het hele seizoen ook veel goed door van ajax te winnen.

En feyenoord heeft het geluk dat ze een weinig eisend publiek hebben die niet snel klaagt. Dit zorgt voor rust intern wat voor ajax het tegenovergestelde is.

Ik ben benieuwd dit weekend tegen nec/utrecht
                    Ja inderdaad
                    Voor al die teams is tegen Ajax ´de wedstrijd´ van het jaar
                    Echt oneerlijk, maar het is zo omdat Ajax de beste club van Nederland uit de historie is!!! En altijd zal blijven!!
                    Wij zijn Ajax Wij zijn de beste!
                    All you need is the heart off a Champion!

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                      Btw lieve big-o ... Jij begon al te zeiken voordat ik iets gepost had, puur omdat ik een vrouw ben. En de post waar mijn reacties op waren (oa. Die van jou die ook lekker zinloos was, hater) laat je voor t gemak maar ff weg.

Daar hebben ze een woord voor...

Al ben ik voor Ajax Dit is wel mooi hahaha
                      All you need is the heart off a Champion!

Comment

Originally posted by zespak View Post
                        Ja inderdaad
                        Voor al die teams is tegen Ajax ´de wedstrijd´ van het jaar
                        Echt oneerlijk, maar het is zo omdat Ajax de beste club van Nederland uit de historie is!!! En altijd zal blijven!!
                        Wij zijn Ajax Wij zijn de beste!
                        precies

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Strafschop was terecht. Er gaan er twee plankgas in waarvan er een met gestrekt been op de enkels, maar breekt net op tijd af voordat het rood werd wegens gebroken enkel.
                          Buitenspel ben ik met je eens, wellicht niet helemaal zuiver. Overwinning echter verdiend.

als je de strafschop terecht vond heb je geen verstand van voetbal(regels), en ga ik de discusie niet eens met je aan.

Comment

als je de strafschop terecht vond heb je geen verstand van voetbal(regels), en ga ik de discusie niet eens met je aan.
                            van Hanegem geen verstand van voetbal?
                            hij vondt het ook een strafschop

dat je het er niet mee eens bent kan ik begrijpen maar dat je deze conclusie trekt slaat nergens op
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post

dat je het er niet mee eens bent kan ik begrijpen maar dat je deze conclusie trekt slaat nergens op
                              tsjonge jonge jonge ben jij achterlijk ofzo? Wat is van Hanegem dan? een ajacied?

je snapt tog zelf ook wel dat van hanegem een op en top feyenoorder is ofniet dan?

ej de boer vond het GEEN strafschop! pffffffffffff

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post

VI gezien? Dan moet je beter kijken. Hij zei het als grapje omdat hij Feyenoorder is.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X