Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ooit koop ik er gewoon eentje. als ie een aantal jaartjes oud is. dit is toch de bom. niet overdreven race auto maar echt style en beauty en toch vet
mooi topic, schat
Ik denk dat je dan nog aardig wat kan sparen
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
ooit koop ik er gewoon eentje. als ie een aantal jaartjes oud is. dit is toch de bom. niet overdreven race auto maar echt style en beauty en toch vet
Ik kan niet in je beurs kijken....maar als ze al een paar jaartjes oud zijn valt het best wel mee.... geldt ook voor ferrari en porsche... maar zoals ik al zei ik kan in niet in je beurs kijken....
In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
@ Haaske
Wegenbelasting? Benzine? Verzekering? En dikke onderhoudskosten (Engels merk)? Aanschaf is zelden het probleem.
Ferrari 308: +/- €38k
Wegenbelasting: Oldtimer
Benzine: max 5.000 km per jaar rijden dan valt best mee
Verzekering: Stelt niets voor
Onderhoudskosten: Tja blijft un italjaan misschien dan een Porsche uit 1999 €25k
Maar gaat om je beurs... is mij ook teveel geld, maar is niet zo duur als je zou verwachten....
In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Maar ja, de onderhoudskosten zijn inderdaad erg pittig. En als er iets kapot gaat betaal je meteen de hoofdprijs.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Mjah. Route fermée... dat is een afgesloten weg. Par des professionnels. Je weet wat een professional is neem ik aan, die zijn hier aan het rijden. Ik denk dat het risico hier sterk is ingeperkt, ik denk dat ze de route wel vooraf geinspecteerd/verkend hebben, 1 lange rechte weg. Niet meer risico dan op een gewone racetrack.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment