Het mooie auto topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post

de evoque, helemaal mee eens, geniale bak

Comment

Idd een pracht bak!
        Mind is everything.

Comment

Ik vind hem wat te happy/fashion achtig, ik zou voor dat geld een Audi Q5 kopen.

Comment

• Evoque is echt een vrouwenauto.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Evoque is echt een vrouwenauto.
              SUVs vind ik sowieso nutteloos. De X5, bijvoorbeeld, is een van de meest nutteloze auto's ooit.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• True, maar die rijd wel prima. Cayenne S is ook wel lekker rijden. Aan de andere kant, als ik het geld zelf had, kocht ik echt geen SUV.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

True, maar die rijd wel prima. Cayenne S is ook wel lekker rijden. Aan de andere kant, als ik het geld zelf had, kocht ik echt geen SUV.
                  Het rijdt best wel lekker maar er kleven zoveel nadelen aan aan zo'n olieboot, die krengen zijn zo onhandig. De onkosten wegen niet op tegen het genot dat je ervoor terug krijgt. Voor het geld kun je beter een sportauto kopen, dan geniet je tenminste van die pk's onder je kont.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Maar je koopt een Cayenne, X5 of een Range Rover ook niet alleen voor het nut.
                    En wat nadelen betreft valt het ook wel mee hoor, mijn vader rijd al jaren een range rover sport en zo onhandig is hij niet, je kan normaal gesproken gewoon op elke parkeerplaats parkeren qua ruimte.
                    Zo'n auto is wel onhandig in de grote steden, hebben we hier in het zuiden geen last van gelukkig

Comment

No way. Evoque is echt een bazenauto. Als je zo'n caliber auto rijdt dan vervaagt het vrouwen/mannen-image van een auto. Een roze Volkswagen Beetle is een vrouwenauto, een paarse Lambo dan weer niet.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Blijft altijd mijn favoriete auto, als ik later het geld heb word dit hem zeker!

Comment

• Blijft ook een topper hoor.

sigpic

Comment

Geen wonder als je bedenkt dat het interieur ontworpen is door de vrouw van David Beckham (Posh Spice).
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Voetbal moeders hier o.0

Comment

• mijn eigen auto natuurlijk, anders had ik wel een andere gekocht
                                Attached Files
                                "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X