Post NL jubileum?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Post NL jubileum?

Ik werd vandaag in een college opgebeld door post NL. Toen ik hoorde, met ... van post NL wilde ik eigenlijk al gaan ophangen maar bleef eventjes hangen. Toen had hij het over een postzegelpakket dat ik had gewonnen, prima, maar heb gezegd dat ik college had en dus ging hangen. In de trein werd ik weer gebeld door post NL. Met de vraag of ze met dhr. *achternaam* spraken, ik dat bevestigen. Toen vroeg ze mijn bevestiging dat ik veel postzegels gebruik(nog nooit eentje geplakt maar oke) en zei dat ik zo af en toe wel eens een brief stuurde ja want had het woordje gratis al gehoord

Mevrouw feliciteerde mij met mijn prijs en legde uit dat post NL een jubileum heeft. Blijkbaar heb ik ooit ergens ingevuld dat ik wel eens postzegels plak en ik ben als gelukkige uitgekozen. Ik had de keuze uit: Een driedaagse reis voor twee met de keuze uit 1000 hotels in Europa, datum etc mocht ik kiezen. De andere keuze was een 'premium camera'.(geen idee wat dat moet voorstellen, iemand?)

Wantrouwig als dat ik ben vertrouwde ik het niet voor de volle 100% dus heb gezegd dat ik er nog even over denk. Heb gezegd dat ik thuis overleg voor evt. die driedaagse reis blablabla. Woensdag om 10.00 uur bellen ze me terug en dan kan ik mijn prijs kiezen blijkbaar.

Echter, er zit één voorwaarde aan. Een postzegelpakket van 109 postzegels met een aantal speciale zegels die hun waarde nooit zullen verliezen moet ik kopen. Dit kost me gewoon de normale prijs, geen poespas dat heb ik nog nagevraagd. Als ik die wil krijg ik dus die zegels + prijs opgestuurd en DAARNA hoef ik pas de zegels te betalen. Ons mam wilt die gelukkig wel van me overnemen dus ik zou de prijs kunnen houden.

Ik vond het toch allemaal wat vaag eigenlijk, kan er op de post NL site niets over vinden.

Wat zouden jullie kiezen? Een 'premium' camera(idk wat dat inhoudt, is dat goeie?) Of zal ik mijn ouders een driedaagse reis cadeau doen?

Aangezien ik toch pas hoef te betalen nadat ik het heb ontvangen zie ik echter geen problemen(mits ze alleen om een adres vragen, meer info geef ik niet weg).
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Volgens mij zijn dat gewoon boeven die je geld willen
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Klinkt een beetje dubieus. Ik zou op zoek gaan naar kleine lettertjes.
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Hoe naïef kun je zijn? Trap daar nou niet in, joh.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Een prijs winnen, en postzegels moeten kopen hahahaha, wat denk je nu zelf man.
          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Ik weet 't niet, bel ze morgen eens op zou wel lachen zijn :P
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Inderdaad, succes met je aankoop :P
              Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

verifieer eerst eens of je echt te maken hebt met degene die zij zeggen te zijn. zoek zelf een algemeen nummer van het bedrijf. bel op en geef aan dat je gebeld bent door iemand die zegt van dat bedrijf te zijn, en of zij willen bevestigen dat een dergelijke actie loopt. (als ze dit niet doen/kunnen, weet je al zeker dat het bedrog is).

als het wel echt blijkt te zijn, laat je dan goed inlichten over de voorwaarden. vraag of ze je de voorwaarden van deze actie schriftelijk of per mail willen doen toekomen. (willen ze dit niet, is het ook niet te vertrouwen). doen ze dit, lees dan goed de voorwaarden door.

ik heb een slecht voorgevoel bij deze actie, en mijn gevoel zit er niet vaak naast. ik voel een addertje aankomen.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik was van plan morgen even de klantenservice te bellen. Vraag dan wel subtiel of ik ook dan mag doorgeven wat ik met m'n 'prijs' wil doen. Als ze er niks vanaf weten dan weet ik gauw genoeg, doen ze dat wel is het mooi. Achja, de postzegels zijn geen ruk duurder/goedkoper dan dat je ze normaal zou kopen en die komen toch wel op. Als ik er iets bij zou krijgen is dat alleen maar mooi, zou wel een weekendje weg voor m'n ouders willen regelen.

Comment

Hahahaha, postzegelscam.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mijn tip: luister naar dyno. Die beste man heeft mijn gedachten gelezen tot en met het onderbuikgevoel als ik zijn stappenplan zo zie.

@General: toch knap dat zoiets toch rendabel kan zijn in deze tijd van mail. En origneel, die organisatie zou eens een écht bedrijfsplan moeten opstellen.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Jooo, net de klantenservice aan de lijn gehad en er naar gevraagd. Actie klopt gewoon en ik heb blijkbaar gewonnen

Comment

wazige actie dan als je eerst iets moet kopen

Maar gefeliciteerd dan
                          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Nice, gefeliciteerd!
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geef anders ff een linkje waar dat staat, met dat jubileum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X