Ouderen en krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben ook 51 en haast 52
    train ongeveer 3 uur per dag 5 dagen in de week (weekend zijn mijn rustdagen)
    het enige nadeel is dat je blessure gevoelig bent ,maar voor de rest maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe oud je bent
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
      ben ook 51 en haast 52
      train ongeveer 3 uur per dag 5 dagen in de week (weekend zijn mijn rustdagen)
      het enige nadeel is dat je blessure gevoelig bent ,maar voor de rest maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe oud je bent
      Ik heb het geluk dat ik absoluut niet blessuregevoelig ben. Waarschijnlijk genetisch bepaald. Ik doe 4 a 5 uur KT en ruim 2 uur cardio in de week. In mijn schema hou ik wel genoeg rust tussen de spiergroepen.

Comment

Originally posted by Milan1 View Post
        Ik heb het geluk dat ik absoluut niet blessuregevoelig ben. Waarschijnlijk genetisch bepaald. Ik doe 4 a 5 uur KT en ruim 2 uur cardio in de week. In mijn schema hou ik wel genoeg rust tussen de spiergroepen.
        laten we zo door gaan

Comment

Goed bezig heren!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
            Goed bezig heren!
            Ja zeker en bedankt. Ben van plan dit nog lang vol te houden.

Comment

Je bent nooit te oud voor krachttraining blijkt wel.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Je bent nooit te oud voor krachttraining blijkt wel.
                Als je gezond leeft en je gaat er voor is er veel mogelijk.

Comment

Originally posted by Milan1 View Post
                  Als je gezond leeft en je gaat er voor is er veel mogelijk.
                  Gezond leven, dat zou eigenlijk het nr1 streven van iedereen moeten zijn. Ook van bodybuilders. Een gezond lichaam kan meer presteren.

Comment

Bodybuilders die gezond leven....hmmm.......
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

fuck scooterongeluk gehad zeker wel een week of 3 uit de roulatie
                      knieen in puin rechterhand is een beetje groter als mijn linker hand

Comment

Wat super inspirerend.
                        Goed voorbeeld doet volgen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Bodybuilders die gezond leven....hmmm.......
                          Je kent er hoogst waarschijnlijk ook zat die er graag vaak een "dirty" bulk tegenaan gooien of niet soms?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Je kent er hoogst waarschijnlijk ook zat die er graag vaak een "dirty" bulk tegenaan gooien of niet soms?
                            Oja die zijn er zat; veel pasta's, veel brood, en zelfs gevulde koeken e.d....hahah,
                            maar nee dat bedoelde ik niet.

Er zijn heel erg veel bodybuilders die, alhoewel ze een voedingschema hebben nauwelijks of nooit groente en fruit eten.
                            Ikzelf eet dan wel regelmatig fruit, maar bijna nooit groente en ben dus niet de enige daarin, de groep die geen groente eet is groot, erg groot.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Oja die zijn er zat; veel pasta's, veel brood, en zelfs gevulde koeken e.d....hahah,
                              maar nee dat bedoelde ik niet.

Er zijn heel erg veel bodybuilders die, alhoewel ze een voedingschema hebben nauwelijks of nooit groente en fruit eten.
                              Ikzelf eet dan wel regelmatig fruit, maar bijna nooit groente en ben dus niet de enige daarin, de groep die geen groente eet is groot, erg groot.
                              Is groente eten dan slecht voor de groei? Stagneert dat de groei en waarom?

Comment

Originally posted by brillant View Post
                                fuck scooterongeluk gehad zeker wel een week of 3 uit de roulatie
                                knieen in puin rechterhand is een beetje groter als mijn linker hand
                                Erg vervelend en dat met je plannen. Wanneer? Dit weekend?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X