Ouderen en krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Milan1 View Post
    Is groente eten dan slecht voor de groei? Stagneert dat de groei en waarom?

nee hoor stagneert de groei niet, maar omdat je soms behoorlijk veel moet eten valt de eerste keus op de echte KH en eiwitbronnen. De groente is dan soms net ff teveel van het goede, plus dat het vaak teveel werk is er ook nog bij te doen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      nee hoor stagneert de groei niet, maar omdat je soms behoorlijk veel moet eten valt de eerste keus op de echte KH en eiwitbronnen. De groente is dan soms net ff teveel van het goede, plus dat het vaak teveel werk is er ook nog bij te doen.
      Bedankt. Het antwoord komt me wel goed uit, want ik zou mijn groenten niet willen missen.

Comment

hahah, groente is ook wel goed voor wat vitamientjes en mineralen en nog wat vezels. Scheelt weer een multivitamine tablet.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

gewoon een zak wokgroente in de pan flikkeren ..

Comment

hahah, groente is ook wel goed voor wat vitamientjes en mineralen en nog wat vezels. Scheelt weer een multivitamine tablet.
            En nog wel meer ook.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X