excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by seanl94 View Post
    Oeps
    Ja maakt niet uit hoor Ik werd er juist op aangesproken dat de sportschool HELEMAAAL geen rechtse hobby is (terwijl de meeste mensen in dit topic toch eerder achter Bruce staan dan tegen hem zijn).
    Laissez Faire

Comment

• Ach wat eeeeeen gezeur weer hoor de beste man heeft zijn excuses aangeboden en het is niet alsof hij een nazi of een kkk is ik ben zelf turk en vind dat allochtonen zichzelf soms te snel in een slachtoffer rol proberen te spelen.
      maja my 2 cents

Comment

• Barbrother is onze knuffelturk
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

• Originally posted by BarBrother View Post
          en vind dat allochtonen zichzelf soms te snel in een slachtoffer rol proberen te spelen.
          Oww jah joh

Barbrother is onze knuffelturk
          lol
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• ik dacht toch echt dat je vrijheid in meningsuiting heb in nederland.

Comment

• Originally posted by nataschavdw View Post
              ik dacht toch echt dat je vrijheid in meningsuiting heb in nederland.
              Dat is zoals het graag naar het buitenland geprojecteerd word ja.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• rawa92 zn excuses in pb geaccepteerd dus wat mij betreft hoeft ie niet meer gebashed te worden. wat betreft vrijheid van meningsuiting. ik heb vandaag es na zitten denken over die landen waar je internet echt gecontroleerd wordt. china, noord korea, iran, etc. daar lopen ze hier over te zeiken dat je mag zeggen wat je wil. en dat vrijheid van meningsuiting een goed recht is. das het wat mij betreft nog steeds. dussss... en, rawa: sorry dan dat ik zo hard tekeer ging tegen je dat komt: ik heb 1 ding waar ik laaiend om word en dat is als ik vals beschuldigd wordt maakt niet uit in welke vorm. vandaar. nou, verder is het maar afwachten. als het een zaak wordt verwacht ik heel bnet in de zaal. haha
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                  rawa92 zn excuses in pb geaccepteerd dus wat mij betreft hoeft ie niet meer gebashed te worden. wat betreft vrijheid van meningsuiting. ik heb vandaag es na zitten denken over die landen waar je internet echt gecontroleerd wordt. china, noord korea, iran, etc. daar lopen ze hier over te zeiken dat je mag zeggen wat je wil. en dat vrijheid van meningsuiting een goed recht is. das het wat mij betreft nog steeds. dussss... en, rawa: sorry dan dat ik zo hard tekeer ging tegen je dat komt: ik heb 1 ding waar ik laaiend om word en dat is als ik vals beschuldigd wordt maakt niet uit in welke vorm. vandaar. nou, verder is het maar afwachten. als het een zaak wordt verwacht ik heel bnet in de zaal. haha
                  denk je dat de rechter in kwestie enige vorm van druk zal voelen als er een honderdtal big ass Bodybuilders achterin de zaal staan te brullen: Freedom 4 Bruce?
                  was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

• Originally posted by Danielle80 View Post
                    Barbrother is onze knuffelturk

Originally posted by Dimix View Post
                    denk je dat de rechter in kwestie enige vorm van druk zal voelen als er een honderdtal big ass Bodybuilders achterin de zaal staan te brullen: Freedom 4 Bruce?
                    lol

Comment

propaganda

Comment

Daar zitten natuurlijk ook grenzen aan.

Comment

• Ik vind het wel netjes van je dat je je excuses aanbiedt Bruce. Ik denk je het effect van zo'n post ook pas kan inzien als een aardige Marokkaan in je omgeving het tegen je verteld. Ik geloof niet dat er een haatzaaiende overtuiging achter moet zitten, het kan echter wel steeds normaler worden om zulk soort dingen te roepen, dat vind ik wel beschamend.

Vrijheid van meningsuiting is net zoiets als het recht om deze aarde te delen, je stapt ook niet bij je buurman naar binnen om zelf het suiker uit het kastje te pakken, ergens ligt de grens. Zonder grenzen geen orde.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Originally posted by Dimix View Post
                            leek me meer een dagje uit voor jullie. ik zou wel eenvoudig zijn te denken dat een rechter dat zou doen. hoe hebben ze dat met de hell angels. ook al zijn dat watjes vergeleken bij ons.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• denk dat het tijd is om de bodynet knokploeg weer op te roepen...dit keer hebben we een sterk lid erbij genaamd Nibor en zijn we sterker dan ooit.
                              @bruce...komt geen rechtzaak maak je daar maar niet druk om...is te zot voor woorden.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                                als het een zaak wordt verwacht ik heel bnet in de zaal. haha
                                We zitten vooraan, Bruce, met een spandoek!

Originally posted by BarBrother View Post
                                ik ben zelf turk en vind dat allochtonen zichzelf soms te snel in een slachtoffer rol proberen te spelen.
                                maja my 2 cents
                                Precies, dat heb ik hier ook al eerder gezegd. Ik wed dat jij veel minder last hebt van "discriminatie" door deze houding. Vaak roep je dat namelijk over jezelf af door je zo te gedragen alsof de hele wereld tegen je is. Ik noem dat altijd Calimero gedrag en een aantal buitenlandse jongeren hier zijn daar helaas erg goed in.
                                Maar gelukkig zijn er ook gasten zoals jij!
                                Last edited by Beaudien; 23-04-2012, 20:56.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X