Originally posted by [b
Curiosio moderator af?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
We zijn aardig aan het slowchatten in meerdere topics dus ik nok er effe mee,kerel.
Ga effe wat eten dus we faxen later weer.
En ik bedoel altijd alles met een lach want anders zou je het wel merken hoor.
Voor de echt irritante figuren heb ik wat andere teksten tot mn beschikking.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,23:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,22:57)]Beste optie is dan zeker dat Cur blijft en Shannasse erbij komt als ze wil......ze wil wel maar is nog een beetje onder de indruk door mijn nominatie,hè wijffie?
Heb het de vorige keer afgeslagen omdat m'n hoofd er totaal niet naar stond maar heb er zoals beloofd over nagedacht en wil het nu op zich wel doen.
Het bijbehorende salaris spreekt me ook wel aan komt niet helemaal ongelegen zeg maar.
Weet nog steeds niet wat Cur wil daar was hij nog niet helemaal uit, maakt voor mijn beslissing geen verschil maar hoop wel dat hij gewoon mede modje blijft!
Als is het maar omdat ik hem anders misschien wel eens ergens op aan moet spreken op het board, voor je het weet heb je ruzie in de tent dan...
Als Cur nou gewoon even een break van een maand neemt ofzo dan kan ie zich lekker uitleven hier onder een andere naam
En daarna is dan alles weer bij het ouwe.....iedereen blij.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,23:19)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,22:57)]Beste optie is dan zeker dat Cur blijft en Shannasse erbij komt als ze wil......ze wil wel maar is nog een beetje onder de indruk door mijn nominatie,hè wijffie?
Heb het de vorige keer afgeslagen omdat m'n hoofd er totaal niet naar stond maar heb er zoals beloofd over nagedacht en wil het nu op zich wel doen.
Het bijbehorende salaris spreekt me ook wel aan komt niet helemaal ongelegen zeg maar.
Weet nog steeds niet wat Cur wil daar was hij nog niet helemaal uit, maakt voor mijn beslissing geen verschil maar hoop wel dat hij gewoon mede modje blijft!
Als is het maar omdat ik hem anders misschien wel eens ergens op aan moet spreken op het board, voor je het weet heb je ruzie in de tent dan...
Goede beslissing miss S
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:11)]Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:05)]Ik heb trouwens nog steeds niet me ondernaam :<.... JIj bent al Mr.Testo en waar blijft de mijne..... Mr.Onzin .
Greetzz
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,23:25)]Enne, over die mogelijke ban... Die kan je nu ook al krijgen hoor, vergeet niet wie mijn vriendje is...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 09 2004,10:37)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:34)]WHAAA even 1 dag niet gevolgd en gelijk van 2 pagina's naar 6 met bijna alleen maar onzin
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:39)]ik heb iig 1 zinige post geplaats xeno kan ik van jou nog niet echt zeggen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment