Curiosio moderator af?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,00:28)]Ik wil jou niet aftuigen hoor....maar je vraagt er af en toe zelf om

Dan kan ik het niet laten....en moet ik em erin koppen!

Als je dus wat minder onzin verkondigt heb je daar geen last van....
    Als ik dat niet doe......is het een dood forum .... neej maar goed arie..je bedoelt altijd alles goed met een lach dus kan het van je hebben .. We kunne morgen ochtend weer trouwens ons lol op als Mr.C en snipke al deze puinhoop posts ziet

Comment

We zijn aardig aan het slowchatten in meerdere topics dus ik nok er effe mee,kerel.

Ga effe wat eten dus we faxen later weer.

En ik bedoel altijd alles met een lach want anders zou je het wel merken hoor.

Voor de echt irritante figuren heb ik wat andere teksten tot mn beschikking.

Comment

Ik ga slapen cya tomorrow....

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,23:19)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,22:57)]Beste optie is dan zeker dat Cur blijft en Shannasse erbij komt als ze wil......ze wil wel maar is nog een beetje onder de indruk door mijn nominatie,hè wijffie?
          Dat loopt wel los hoor Arie...  
          Heb het de vorige keer afgeslagen omdat m'n hoofd er totaal niet naar stond maar heb er zoals beloofd over nagedacht en wil het nu op zich wel doen.
          Het bijbehorende salaris spreekt me ook wel aan komt niet helemaal ongelegen zeg maar.  

Weet nog steeds niet wat Cur wil daar was hij nog niet helemaal uit, maakt voor mijn beslissing geen verschil maar hoop wel dat hij gewoon mede modje blijft!
          Als is het maar omdat ik hem anders misschien wel eens ergens op aan moet spreken op het board, voor je het weet heb je ruzie in de tent dan...
          Leuk om te horen dat je het wel wil doen dus ik neem aan dat Cur de rest wel regelt en dan hebben we er weer een mod erbij.

Als Cur nou gewoon even een break van een maand neemt ofzo dan kan ie zich lekker uitleven hier onder een andere naam

En daarna is dan alles weer bij het ouwe.....iedereen blij.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,23:19)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,22:57)]Beste optie is dan zeker dat Cur blijft en Shannasse erbij komt als ze wil......ze wil wel maar is nog een beetje onder de indruk door mijn nominatie,hè wijffie?
            Dat loopt wel los hoor Arie...  
            Heb het de vorige keer afgeslagen omdat m'n hoofd er totaal niet naar stond maar heb er zoals beloofd over nagedacht en wil het nu op zich wel doen.
            Het bijbehorende salaris spreekt me ook wel aan komt niet helemaal ongelegen zeg maar.  

Weet nog steeds niet wat Cur wil daar was hij nog niet helemaal uit, maakt voor mijn beslissing geen verschil maar hoop wel dat hij gewoon mede modje blijft!
            Als is het maar omdat ik hem anders misschien wel eens ergens op aan moet spreken op het board, voor je het weet heb je ruzie in de tent dan...

Goede beslissing miss S

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:11)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:05)]Ik heb trouwens nog steeds niet me ondernaam :<.... JIj bent al Mr.Testo en waar blijft de mijne..... Mr.Onzin   .

Greetzz
              Mail Cur even....mr Onzin lijkt me een zeer geslaagde naam voor jou!  
              Heb de aanvraag ingediend, gaat vast lukken..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,23:25)]Enne, over die mogelijke ban... Die kan je nu ook al krijgen hoor, vergeet niet wie mijn vriendje is...  
                Ff wachten daarmee heb gisteren een ps2 weggebracht voor reparatie...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dus je hebt die lelijke rotkop gezien van Freekie?

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,09:02)]Dus je hebt die lelijke rotkop gezien van Freekie?
                    Hj was helaas in amsterdam en niet in Hoorn.. .......

Comment

Hij is wel uitgekookt dat broertje van me

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,09:38)]Hij is wel uitgekookt dat broertje van me
                        had ook niks anders van hem verw8

Comment

WHAAA even 1 dag niet gevolgd en gelijk van 2 pagina's naar 6 met bijna alleen maar onzin
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:34)]WHAAA even 1 dag niet gevolgd en gelijk van 2 pagina's naar 6 met bijna alleen maar onzin
                            Alsof jij altijd wat zinnigs te melden heb....

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 09 2004,10:37)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:34)]WHAAA even 1 dag niet gevolgd en gelijk van 2 pagina's naar 6 met bijna alleen maar onzin

Alsof jij altijd wat zinnigs te melden heb....
                              ik heb iig 1 zinige post geplaats xeno kan ik van jou nog niet echt zeggen

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:39)]ik heb iig 1 zinige post geplaats xeno kan ik van jou nog niet echt zeggen

Zullen vast wel zinnige posts zijn...kijk alleen maar naar het wat voor werk doe je topic daar had jij toch al veel info van mijn gehad ... ........ Maja nu er maar over op houden... want deze is ook wer zo zinnig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X