Curiosio moderator af?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Curiosio moderator af?

Ok je zei dat er maar een ander topic over geopent moest worden dus bij deze,broertje...

Wil je echt stoppen met het moderatorschap?

Is het dan ook de bedoeling dat we met zn allen nadenken over wie je opvolger zou moeten worden?

Als dat zo is heb ik wel enkele suggesties...

Ikzelf zou het iig absoluut niet willen worden omdat het wel verantwoordelijkheden met zich meebrengt die zouden kunnen botsen met mijn vrijheid van praten dus dat is dan vast duidelijk.

Het belangrijkste van een moderator moet zijn dat diegene verstand heeft van alles wat ook maar met bb en fitness te maken heeft,van A.S tot voedingschema's en noem het allemaal maar op en dan steekt er voor mij dan wel 1 bovenuit...
    Het is namelijk wel leuk als diegene ook gevoel voor humor heeft en tolerant is maar ook de wijsheid kan opbrengen om de boel te temperen hier als het uit de hand dreigt te lopen en je ziet niet veel vrouwelijke moderators dus.....

Het is maar een ideetje dus als ik nu teveel gezegd heb hoor ik het vast wel

En als degene over wie ik het heb het helemaal niet wil weet ik natuurlijk nog een paar hele geschikte mensen maar ik zou zeggen.....Laat de discussie beginnen!

Ik vind mrs S. een zeer goede keuze, ze weet zeker waar ze over praat.
    En nogmaals ik vind het een goede keus..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

gaat cur weg dan

hij moet gewoon blijven klaar uit
      Who's the Chef

Comment

Voorstel: Cur BLIJFT moderator en Shanasse WORDT moderator! Met alle respect: Bruce is vrijwel nooit online, dus het board kan best een extra mod. gebruiken!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

volg de anderen helemaal

Comment

Ik heb het de eerste keer dat Cur (tijdelijk) weg was al afgeslagen, heb er nu eigenlijk nog niet zo over nagedacht zal het eens gaan doen.
            Maarre, voordat we praten over opvolging enzo misschien handig om eerst ff te horen of Cur geen geintje maakte?!  

Mijn voorkeur gaat overigens absoluut uit naar de oplossing van Mr. Symmetry, Cur blijft en een modje erbij...

Comment

las ergens dat ie met 10000 posts met pensioen gaat

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,11:04)]Ik heb het de eerste keer dat Cur (tijdelijk) weg was al afgeslagen, heb er nu eigenlijk nog niet zo over nagedacht zal het eens gaan doen.
                Maarre, voordat we praten over opvolging enzo misschien handig om eerst ff te horen of Cur geen geintje maakte?!  

Mijn voorkeur gaat overigens absoluut uit naar de oplossing van Mr. Symmetry, Cur blijft en een modje erbij...
                ik ben er ook voor om er een modinnetje er bij te nemen hoor

maar wel samen met cur
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,05:01)]Het belangrijkste van een moderator moet zijn dat diegene verstand heeft van alles wat ook maar met bb en fitness te maken heeft,van A.S tot voedingschema's en noem het allemaal maar op en dan steekt er voor mij dan wel 1 bovenuit...
                  Het is namelijk wel leuk als diegene ook gevoel voor humor heeft en tolerant is maar ook de wijsheid kan opbrengen om de boel te temperen hier als het uit de hand dreigt te lopen
                  Thnx arie dat je me zo mooi kan beschrijven

Effe serieus nu, ik heb indertijd het gekregen van Mr C toen die een tijdje weg is geweest, ben hem daar nog altijd dankbaar voor , met al die macht die ik nu heb

Ms S, is zeker een goede keuze, ze weet waar ze het over heeft , Mr symmetrie zou ook een goede keuze zijn, Harold komt ook in aanmerking vindt ik,

Maar ik vindt dat we toch nog te snel van stapel lopen, Mr C heeft zoiets wel eens laten vallen maar of hij het gaat doen is een andere zaak , hij kan niet zonder dit forum denk ik

Grtz
                  stil growing

Comment

Weg ga ik zeker niet hoor!
                    Blijf posten zoals altijd maar het lijkt me wel eens leuk als ik me op sommige momenten niet in hoef te houden en ongezouten ( uiteraard met respect! ) mijn mening kan geven.

Was de eerste moderator op dit board maar ben er ooit een paar maanden wegens omstandigheden uit geweest. Heb toen de Webmaster gevraagd om Snipke te vragen. Ook Bruce en daarvoor Ax zijn op mijn voorspraak gekomen.

Bruce heeft het op dit moment erg druk maar komt zeker weer posten als hij tijd heeft.

Zal er eens serieus over denken wat ik wil het begon als een geintje eigenlijk.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Had je post nog niet gelezen Snipke zit 1 minuut tussen...

Vind overigens ook dat er meer leden in aanmerking zouden komen waaronder de mensen die jij noemt.
                      Ga er verder geen namen in noemen omdat ik niemand tekort wil doen. Daarnaast is het nu ook weer niet heel erg spannend allemaal...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Van mij mag je gewoon je mening geven hoor...Je moet je niet inhouden....

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 08 2004,12:55)]Zal er eens serieus over denken wat ik wil het begon als een geintje eigenlijk.

Greets...  
                          laat het daar dan ook lekker bij blijven kerel

je kan niet zonder het forum en het forum niet zonder jou
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (been @ Dec. 08 2004,15:04)]laat het daar dan ook lekker bij blijven kerel

je kan niet zonder het forum en het forum niet zonder jou
                            meneer slijmerd weer in actie

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,15:10)]acite  
                              wat is dat nou weer voor een woord??
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X