Originally posted by [b
Curiosio moderator af?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ cur. Je moet gewoon blijven als moderator is iedereen tevreden
@snipke, thanks voor je vertrouwen, ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben.
Maar vind mr symmetry een beter persoon, heeft toch ook wel meer gevoel voor humor en dat heeft een moderator ook nodig...ik ben wat serieuzer.
Maar we hopen gewoon dat cur als moderator blijft..
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 08 2004,16:54)]@ cur. Je moet gewoon blijven als moderator is iedereen tevreden
@snipke, thanks voor je vertrouwen, ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben.
Maar vind mr symmetry een beter persoon, heeft toch ook wel meer gevoel voor humor en dat heeft een moderator ook nodig...ik ben wat serieuzer.
Maar we hopen gewoon dat cur als moderator blijft..
Grtz..
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Ik had zelf ook als 2e optie Symmetry en Harold in gedachten maar het leek me wel leuk om een vrouwelijke mod erbij te hebben die ook veel verstand van zaken heeft....
Beste optie is dan zeker dat Cur blijft en Shannasse erbij komt als ze wil......ze wil wel maar is nog een beetje onder de indruk door mijn nominatie,hè wijffie?
Tis wel een schatje hoor
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:04)]Alleen mensen die verstand van zaken hebben mogen meebeslissen,Xeno!
So shut the f uck up!!
Ik heb trouwens nog steeds niet me ondernaam :<.... JIj bent al Mr.Testo en waar blijft de mijne..... Mr.Onzin .
Greetzz
Comment
-
Al denk ik dat dat wel los zou lopen zou ik het zelf gewoon niet willen omdat ik dan niet meer kan lopen klooien met figuren zoals jou....
Voordeel is wel dat ik je dan kan bannen...hmmm,toch nog eens over nadenken eigenlijk
Bovendien hebben de andere die genoemt zijn een langer verleden dan ik hier op het board dus hun komen gewoon in aanmerking,geen discussie over mogelijk!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:05)]Ik heb trouwens nog steeds niet me ondernaam :<.... JIj bent al Mr.Testo en waar blijft de mijne..... Mr.Onzin .
Greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:11)]Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:05)]Ik heb trouwens nog steeds niet me ondernaam :<.... JIj bent al Mr.Testo en waar blijft de mijne..... Mr.Onzin .
Greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,22:57)]Beste optie is dan zeker dat Cur blijft en Shannasse erbij komt als ze wil......ze wil wel maar is nog een beetje onder de indruk door mijn nominatie,hè wijffie?
Heb het de vorige keer afgeslagen omdat m'n hoofd er totaal niet naar stond maar heb er zoals beloofd over nagedacht en wil het nu op zich wel doen.
Het bijbehorende salaris spreekt me ook wel aan komt niet helemaal ongelegen zeg maar.
Weet nog steeds niet wat Cur wil daar was hij nog niet helemaal uit, maakt voor mijn beslissing geen verschil maar hoop wel dat hij gewoon mede modje blijft!
Als is het maar omdat ik hem anders misschien wel eens ergens op aan moet spreken op het board, voor je het weet heb je ruzie in de tent dan...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:15)]Ik vind dat je je meninge beter moet kunne uiten op dit bord..want als je iets verkeerd zegt van jij bent een sukkel heb je het hele bord op je nek
Als jij scheldwoorden denkt nodig te hebben om je mening duidelijk te krijgen heb je inderdaad wel een probleem ja, dat wordt hier immers niet geaccepteerd.
Er zit nu eenmaal een duidelijk verschil in spreektaal en schrijftaal, iets wat je hardop zegt kan vaak door een bijbehorende uitdrukking op je gezicht al heel anders overkomen. Smilies hebben daar uiteraard op het board ook een functie in maar zijn minder toereikend.
Om misverstanden te voorkomen moet je dus gewoon anders schrijven dan praten, eerst even nadenken helpt al.
Enne, over die mogelijke ban... Die kan je nu ook al krijgen hoor, vergeet niet wie mijn vriendje is...
Comment
-
Ik ben veels te lief om gebanne te worden je hoort mij ook niet gauw schelden .. maar ff serrieus weer dat van schelden was een voorbeeld.......Maar als je bijvoorbeeld zegt van...ik vind dat je bijna niks berijkt heb.. of heb je je hele leven met lucifers zitten tillen ofzo....dan heb je gelijk ruzie denk ik....op DBB zie ik dat wel is staan.... Respect voor elkaar en iedreen hebben is zowiezo belangrijk hoor daar niet van.Alleen soms denk ik van zeg gewoon echt wat je denkt.....wil niet zeggen dat ik dat wil gaan zeggen hoor dat bovenstaande dat zal je er bij mij niet uitkrijgen ik ben een allevriend
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,23:29)]Ik ben veels te lief om gebanne te worden je hoort mij ook niet gauw schelden .. maar ff serrieus weer dat van schelden was een voorbeeld.......Maar als je bijvoorbeeld zegt van...ik vind dat je bijna niks berijkt heb.. of heb je je hele leven met lucifers zitten tillen ofzo....dan heb je gelijk ruzie denk ik....op DBB zie ik dat wel is staan.... Respect voor elkaar en iedreen hebben is zowiezo belangrijk hoor daar niet van.Alleen soms denk ik van zeg gewoon echt wat je denkt.....wil niet zeggen dat ik dat wil gaan zeggen hoor dat bovenstaande dat zal je er bij mij niet uitkrijgen ik ben een allevriend
Die vreselijke sfeer met beginners kraken is erg irritant en wekt alleen irritatie op als ik daar es post is het alleen om aanvallers aan te vallen.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: