Curiosio moderator af?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ontopic weer,kinderen.....

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,10:45)]Ontopic weer,kinderen.....
      Dit is een offtopic... thread arie dus het mag

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 09 2004,10:46)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,10:45)]Ontopic weer,kinderen.....  
        Dit is een offtopic... thread arie dus het mag  

die zit arie hahaha
        Who's the Chef

Comment

Attached Files

Comment

wat een stelletje lullers zijn jullie toch, gisteren 2 pagina's kom er nu even op en jullie zitten aan 7 en er is niks deftig gezegd geweest, behalve dat Ms S mod gaat worden, by the way , proficiat en goede beslissing, kunnen de teugels terug strak aangetrokken worden.

Grtz
            stil growing

Comment

Hé Mr. Onzin, heb je je ondertitel al gezien?
              Hoop dat'ie bevalt en ook dat'ie dat nog steeds doet als je doorlopend met 'Onzin' aangesproken wordt...
              Steeds dat Mr. ervoor is uiteraard veel te veel moeite, dat begrijp jij ook wel!    

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 09 2004,11:41)]Hé Mr. Onzin, heb je je ondertitel al gezien?
                Hoop dat'ie bevalt en ook dat'ie dat nog steeds doet als je doorlopend met 'Onzin' aangesproken wordt...
                Steeds dat Mr. ervoor is uiteraard veel te veel moeite, dat begrijp jij ook wel!    
                in xeno styl,

ik sluit me er bij aan

Comment

Wat een onzin allemaal

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 09 2004,11:41)]Hé Mr. Onzin, heb je je ondertitel al gezien?
                    Khad die naam zelf anagevraagd om dat ie wel bij me past..heb ik toch nog een beetje eer op dit bord

Greetzz

Comment

Die eer is je gegund ONZIN.
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Van harte zelfs....

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Dec. 09 2004,11:12)]wat een stelletje lullers zijn jullie toch, gisteren 2 pagina's kom er nu even op en jullie zitten aan 7 en er is niks deftig gezegd geweest, behalve dat Ms S mod gaat worden, by the way , proficiat en goede beslissing, kunnen de teugels terug strak aangetrokken worden.

Grtz
                          Neem zelf nog heel even de tijd om te bedenken wat ik doe en vraag daarna de webmaster één en ander om te zetten.

Voor alle duidelijkheid wat ik ook doe ik blijf gewoon posten hoor!!

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oké hier dan ( in overleg met mijn collega`s ) het besluit van een oude man...

Bruce heeft het voorlopig nog te druk met, zoals hij het zelf noemt, zijn project ( lees huis ) en is niet in staat om zijn taken als modje te vervullen. Hij legt deze taak dan ook tijdelijk neer tot hij weer 100% aanwezig is.

Shannasse gaat voorgedragen worden als moderator bij de webmaster. Zal dit zelf doen dus keus heeft hij niet..

Snipke blijft doen wat hij nu al meer als een jaar prima doet, een stabiele en consequente moderator zijn.

Zelf blijf ik ook aanwezig als moderator.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

een hele goede beslissing!

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 09 2004,12:04)]
                                Originally posted by [b
                                Khad die naam zelf anagevraagd om dat ie wel bij me past..heb ik toch nog een beetje eer op dit bord

Greetzz  
                                Jouw eer is dat je ongetwijfeld het figuur bent met de meeste onzinposts op 1 dag......heb even zitten turven,slome.

Begin vd dag stond je op 1750 posts en nu op 1806....dat betekent dat je vandaag 56x gepost hebt....

Wat een eer.....  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X