Het TV Series Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het TV Series Topic

Voor iedereen die TV series leuk vind om te kijken, hierbij een speciaal topic. Benieuwd naar (voor mij nog) onbekende pareltjes die jullie al kennen

Mijn favo's:

Californication
    The Big Bang Theory
    Suits
    The Firm
    Alcatraz
    Alias
    Prison Break
    24

Old time Fav: FRIENDS

Supernatural..
    Constantia et labore

Comment

Mijn favoriete tv serie blijft altijd Dexter, en op de tweede plek Prison Break was echt SUPER vet om te zien!

Comment

Breaking Bad hoorde ik ook veel mensen over, maar net als Dexter kon mij die niet zo bekoren...

Comment

Heb alle seizoenen van 24 gezien en ben nu bezig met seizoen 1 van Dexter. Vind Dexter nog niet zo vet als 24 qua kijkplezier, maar het boeit me wel.

Lost: ooit 2,5 seizoen gekeken en helemaal gefrustreerd ermee gestopt. Niet 1 fucking vraag wordt beantwoord en het gaat maar door.

Prisonbreak: eerste seizoen was vet, tweede seizoen niet afgekeken. Blijft een herhaling van zetten en gaat vervelen.
          Train hard or go hormone

Comment

Prison break
            true blood
            heroes
            sons of anarchy
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

True Blood
              The walking dead
              Game of thrones
              Lid van de 200 club

Comment

Oja, ook Heroes seizoen 1 gekeken. Nooit toegekomen aan seizoen 2. Is die vet?

En als scifi fan heb ik alle Star Trek series gekeken
                Train hard or go hormone

Comment

Spartus
                  Sons of anarchy
                  Californication
                  The office
                  Chuck
                  Scrubs
                  BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

The Sopranos & The Wire.
                    Truthfulness is the new religion.

Comment

Series de ik de laatste paar maanden gekeken heb:

The river
                      The wire
                      True blood
                      Walking dead
                      Breaking bad

En natuurlijk the kardasians & jersey shore
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

dat two and a half men nog niet voorbij is gekomen op dit forum.

Owja, en south park. Wat imho best een diepgaande serie is, aangezien het elke aflevering een mooie knipoog heeft naar maatschappelijke problemen in de wereld.

owja, en walking dead, the sarah conner chronicles en terra nova waren ook leuke series. Alleen worden die momenteel niet meer geproduceerd.

Verder heb ik nog de series game of thrones, soprano's, titanic, lost, falling skies, big bang theorie, vampire diaries (!) enzovoorts compleet op de server klaar staan, maar ik heb nooit de tijd/zin gehad om ze te kijken. Maar wie weet is dat iets voor de toekomst.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

OZ, vetste serie ooit. Wel antiek inmiddels.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Star trek ja echt... en 24, the 4400. Heb nu weer een serie gedownload maar ik ben even de naam kwijt. Iets met nummers en dezelfde acteur als in 24.

Lost was echt bagger vond ik, they lost me, niet te kijken was dat net als prison break. Verder ken ik nog niet de helft van wat hier allemaal wordt genoemd, ik ben ook niet zo'n tv kijker.

Ik kijk alleen series als ik ze kan downloaden want mijn weekindelingen zijn niet altijd hetzelfde en dan mis ik weer wat en geduld om te wachten tot ze allemaal zijn geweest, heb ik ook al niet. Meestal kom ik dan uit op series die in andere landen al zijn uitgebracht.

Comment

Series NU? of ever?
                              Ever is voor mij natuurlijk teveel om op te noemen, op dit moment kijk ik graag naar the Big Bang Theorie (gewéldig!!!), Criminial Minds, Grey's Anatomy en van God Los. Nog wel meer, maar dit is wat ik opneem om het in elk geval te zien, de rest zo af en toe eens bij voldoende tijd.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X