Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik doe het nog steeds op Kazaa, moet wel toegeven dat er met name bij nieuwe(re) muziek steeds vaker rotzooi tussen staat helaas...
Nummers die helemaal geen geluid geven, vastlopen, overslaan, het eerste stuk steeds herhalen.
www.suprnova.org ....... muziek downloaden is tegenwoordig idd shit. Kazaa is niet leuk meer idd.Je Zou wat andere peer to peer programmas kunne gebruiken zoals WINMX.
http://mp3.pagina.nl staan vast nog meer van dat soort programmas zoals kazaa. Die ruis erdoorheen is omdat de liedjes beveiligd zijn en blijf je toch wel houden dan waar je het ook vandaan download.Goed blijven zoeken zou ik zeggen.
DC ++ is idd handig alleen lastig te installeren omdat de meeste achter een firewall zitten en dat moet je dan weer allemaal instellen en er zitten hier een paar bodybuilders die de ballen verstand van computers hebben
ik ben gelukkig ook van kazaa af heeeel veel virus daar
als je en goede zoekt neem dan Ares daar zit in nu een half jaar bij en gaat echt super snel
je kan zelf aangeven hoeveel en hoe snel mensen bij jou kunnen weg halen
hoe meer je dat toe laat hoe sneller je zelf ook kan halen
echt een aanrader en het werkt net zo simpel als kazaa op de zelfde manier moet je dingen opzoeken
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment