Muziek downloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek downloaden

Waar downloaden jullie je muziek?Ik deed het altijd op kazaa, maar tegenwoordig lopen al die nummers vast of er gaat een ruis doorheen..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Ik doe het nog steeds op Kazaa, moet wel toegeven dat er met name bij nieuwe(re) muziek steeds vaker rotzooi tussen staat helaas...
    Nummers die helemaal geen geluid geven, vastlopen, overslaan, het eerste stuk steeds herhalen.  

Comment

Kazaa... maar bij mij lopen ze ook regelmatig vast. Iemand een goed alternatief?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hehe...mss bittorrent op

www.suprnova.org ....... muziek downloaden is tegenwoordig idd shit. Kazaa is niet leuk meer idd.Je Zou wat andere peer to peer programmas kunne gebruiken zoals WINMX.

http://mp3.pagina.nl staan vast nog meer van dat soort programmas zoals kazaa. Die ruis erdoorheen is omdat de liedjes beveiligd zijn en blijf je toch wel houden dan waar je het ook vandaan download.Goed blijven zoeken zou ik zeggen.

Greetz

Comment

DC ++ is errug goed en snel en het voordeel is dat de nummers nooit vol ruis zitten als ze zien dat je dat shared word je gebanned..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Nergens eigenlijk.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

DC ++ is idd handig alleen lastig te installeren omdat de meeste achter een firewall zitten en dat moet je dan weer allemaal instellen en er zitten hier een paar bodybuilders die de ballen verstand van computers hebben

Comment

dc++?
                Waar kan je dat vinden?

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

zuchtt daar gan we al....

http://ww.neo-modus.com voor direct connect das de normale dc.

http://dcplusplus.sourceforge.net voor dc++

en maar zeggen dat ik onzin post heh

Comment

ik gebruik WINmx en heb nergens problemen mee, geen geruis of wat dan ook , maar ja ik download ook niks he , nee nee ik koop mijn cd tjes

Grtz
                    stil growing

Comment

een woord als je lui wilt zijn en geen verstand heb van pc's limewire

als je het een beetje snapt is dc++ de shit je moet wel sharen hoe meer je shared hoe meer je op grotere servers kan

het enige is als je een router hebt je een ff een poortje open moet zetten en als je alleen sp2 heb bij winxp alleen unblock

tenzij je een adsl modem heb dan gaat optie een weer op meeste hebben namelijk een router aan boord (ook de een poort versie)
                      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

ik download ook bij kazaa heb nu een nieuwe moet nog wel effe uit zoeken hoe die werkt.

het heet soulseek, is een progammaatje wat je moet instaleren.

weet nog niet of het goed werkt, volgens een goede vrined van mij wel.

groetjes corina
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

ik ben gelukkig ook van kazaa af heeeel veel virus daar

als je en goede zoekt neem dan Ares daar zit in nu een half jaar bij en gaat echt super snel
                          je kan zelf aangeven hoeveel en hoe snel mensen bij jou kunnen weg halen
                          hoe meer je dat toe laat hoe sneller je zelf ook kan halen

echt een aanrader en het werkt net zo simpel als kazaa op de zelfde manier moet je dingen opzoeken
                          Who's the Chef

Comment

emule

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dirkster @ Dec. 13 2004,20:13)]een woord als je lui wilt zijn en geen verstand heb van pc's limewire

als je het een beetje snapt is dc++ de shit je moet wel sharen hoe meer je shared hoe meer je op grotere servers kan

het enige is als je een router hebt je een ff een poortje open moet zetten en als je alleen sp2 heb bij winxp alleen unblock

tenzij je een adsl modem heb dan gaat optie een weer op meeste hebben namelijk een router aan boord (ook de een poort versie)
                              Wat wel irri is ik probeer vaak te laden maar vaak zijn alle poorten van een user bezet...
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...