Motor (Rijbewijs A)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Nee, was ik niet van op de hoogte. Thuis eens doornemen, en kijken of we dan binnen 4 mnd dat ding kunnen scoren (nov-dec zal wel geen motorweer worden).
    ben wel lekker bezig met m'n reacties zo maargoed(a)

ikzelf heb in Januari afgereden ijzel, storm, regen.
    als je goed gekleed bent is het te doen, maar zal nu niet vrijwillig meer in die temperaturen op de motor stappen.

maargoed als je hierdoor de deadline van januari misloopt, zou ik sws in december enz gewoon doorlessen
    18 jr/179cm/81kg/bf 11%
    SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
    Living the dream that's called "my life"!

Comment

Mynameisbob je kunt multi quoten he.
      Op het knopje langs quote drukken, dat kleintje en dan elke post die je wilt quoten. daarna onder op reageer drukken dan staan alle quotes in het reageer venster.

Ik hoop dat je het een beetje snapt.
      Is een erg handige functie namelijk
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
        Mynameisbob je kunt multi quoten he.
        Op het knopje langs quote drukken, dat kleintje en dan elke post die je wilt quoten. daarna onder op reageer drukken dan staan alle quotes in het reageer venster.

Ik hoop dat je het een beetje snapt.
        Is een erg handige functie namelijk
        Heeja nice, zie ik nu pas(a) thnks
        18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Originally posted by mynameisbob View Post
          Theorie voor Motor is MAKKELIJKER dan voor de auto, omdat je niet met dat gevarenherkenning gezeur zit. gewoon dom uit je hoofd leren dus, maar dat moet geen probleem zijn met je B rijbewijs al opzak.
          Chill, ja ik zit een beetje te leren met Trafficexplorer.exe en het valt erg mee. ("cadanas en ketting, welke vereist meer onderhoud?" - en dat soort vragen :P)

verder ben je inderdaad veel kwetsbaarder dan in de auto, maar daar hoor je ook op te anticiperen. Hangt er ook vanaf WAT je gaat rijden, ik rijd zelf een geknepen 600cc supersport, en moet toch wel zeggen dat ik daar nogal kamikaze hard op ga. m'n ouders daarentegen rijden allebei chopper, en als ik met een van die motoren op pad ben, kun je lekker rustig rond tuffen.
          Ja ik denk dat ik ook wel rustig zal rijden, 10 seconden plezier van racen zijn een jaar revalideren niet waard natuurlijk...

*verdere info*
          met de voertuigbeheersing durven en niet bang zijn, en verkeersdeelneming extreem goed kijken.

weet niet of je brommer/scooter gereden hebt, maar in dat geval is motor rijden een eitje, en vooral geweldig leuk!

Veel plezier en succes!
          Bedankt! Ja weleens op de scooter van een vriend gereden, was niet moeilijk. Ben ook fietsen in Amsterdam gewend met 30km/h+ soms (SO HARDCOREEE), en dat gaat ook veilig dus komt wel goed.

Originally posted by VanKuip View Post
          Motorrijden zit ik ook aan te denken.. Het is ook wel lekker dat rijden alleen niet in drukke gebieden lijkt mij!
          Ja het moet chill zijn om over zo'n lege weg te zoeven, ook dat gevoel van vrijheid
          Laissez Faire

Comment

10/25 theorie-onderdelen geoefend... Tamelijk makkelijk inderdaad, zeker als je je B al hebt.
            Ook meteen theorie-examen geboekt, kon pas eind juli :/ Waarschijnlijk omdat ze minder vaak examens draaien.
            Laissez Faire

Comment

Ookal 'n motor in gedachten dan? of?
              18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Ookal 'n motor in gedachten dan? of?
                Haha ik ben student, weet niet of het in mijn budget zit, maar aan de andere kant is het goedkoper dan een auto (behalve de verzekering dan :P).
                Zo'n import jap vind ik wel nice, waar je over heen leunt.

Zo eentje bijvoorbeeld Met die draak er ook op:
                Laissez Faire

Comment

Jaa je moet gewoon een 600cc racer kopen, leuk sturen.
                  & gewoon op naam van je ouders verzekeren, scheelt je een slok op een borrel

als je straks je A'tje hebt begint het toch wel te kriebelen(a) dus ik zou maar vast gaan sparen hahaha
                  18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Sparen doe ik al, financiële zekerheid staat hoog in het vaandel bij mij
                    Laissez Faire

Comment

nja tis wel een dure hobby hoor,

Rijbewijs, laarzen, helm, pak, onderhoud bla bla je bent zo een paar 1000 euro verder.. rustig rijden doe je op een SS toch niet, dus 'n keer een bekeuring hier en daar zal je ook gaan gebeuren:P

maarja dan heb je ook wat natuurlijk!

Mijn volgende wordt een Pik zwarte Suzuki Gsxr 750 wat een machines zijn dat zeg..
                      18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Zo eentje dus?

Nice, daar zou ik ook wel op rijden
                        Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                          Zo eentje dus?

Nice, daar zou ik ook wel op rijden
                          Jaaa zo eentje ja! beetje modden en strippen, en gaan met die banaan!
                          18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Nee, was ik niet van op de hoogte. Thuis eens doornemen, en kijken of we dan binnen 4 mnd dat ding kunnen scoren (nov-dec zal wel geen motorweer worden).
                            Slim idee, ik zit er zelf ook niet op te wachten om pas op mijn 24e de VT1100 van mijn opa over te nemen. :')

Wat vinden jullie van het algemene idee dat motorrijden gevaarlijk is?
                            Zal best kloppen, maar de combinatie van superbike + jeugdige bestuurder + druk verkeer zal hier ook wel een handje in helpen. Oftewel, een chopper in het heuvelland lijkt me een stuk minder gevaarlijk dan een chinese motorzaag in de randstad.

Ik heb mijn rijbewijs B al, hoe verschillend zijn de theorie-examens?
                            Toevallig al eens een keertje examens gedownload en geoefend van de motor, ik vond het wel meevallen, al zijn er een aantal specifieke dingen, zoals 'goed remmen vóór een bocht, of gedurende de bocht bij blijven remmen'.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

nja tis wel een dure hobby hoor,

Rijbewijs, laarzen, helm, pak, onderhoud bla bla je bent zo een paar 1000 euro verder.. rustig rijden doe je op een SS toch niet, dus 'n keer een bekeuring hier en daar zal je ook gaan gebeuren:P

maarja dan heb je ook wat natuurlijk!

Mijn volgende wordt een Pik zwarte Suzuki Gsxr 750 wat een machines zijn dat zeg..
                              Dan neem je toch zo'n fiets zoals in dit filmpje, dan bespaar je wat geld omdat de voorband nauwelijks wordt gebruikt:

Ghost Rider Stockholm Hayabusa Turbo mit über 300 km h FOR SALE Unused front tire $50 ; YouTube - YouTube
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Suc6 ben benieuwd naar je 1ste rij ervaring.

Zal best kloppen, maar de combinatie van superbike + jeugdige bestuurder + druk verkeer zal hier ook wel een handje in helpen. Oftewel, een chopper in het heuvelland lijkt me een stuk minder gevaarlijk dan een chinese motorzaag in de randstad.
                                Denk persoonsafhankelijk, inzicht enzo.
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X