Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
3 Weekjes op de bonnefooi, Duitsland(Zwarte woud), dan Zwitserland of Oostenrijk en misschien noord Italië, als onze mannekes het naar hun zin hebben blijven we waar we zitten...!
Ben stapelgek op de zomer, is helemaal mijn ding.
Naja, als het uiteraard zomerwéér is dan ook.....
Al doe ik niets bijzonders in de vakantie (weekje weg, vind ik lang zat) dan nog kan ik helemaal genieten van het feit dat het simpelweg zómer is!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ik ga de zon opzoeken, voor het geval die niet hier is als ik straks vrij ben. Ik ben al tevreden met mijn e-reader en de zon. Mijn yoga travelmatje gaat ook mee, verder doe ik niets aan sport in die weken, mjah beetje zwemmen misschien . Ik wens iedereen alvast een fijne, relaxte en leuke vakantie!
Ik ga de zon opzoeken, voor het geval die niet hier is als ik straks vrij ben. Ik ben al tevreden met mijn e-reader en de zon. Mijn yoga travelmatje gaat ook mee, verder doe ik niets aan sport in die weken, mjah beetje zwemmen misschien . Ik wens iedereen alvast een fijne, relaxte en leuke vakantie!
Yoga is voor mij juist een manier om meer 'uit mijn hoofd' te komen en mijn lichaam te voelen. Ik heb inderdaad teveel de neiging in mijn hoofd te zitten en yoga is voor mij de manier om verbinding te maken tussen lichaam en geest. Ik vind mijzelf juist heel aards en praktisch in mijn manier van denken .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment