goedkope tonijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goedkope tonijn

Bij de ah zijn de john west "pole and line" blikken tonijn voor de helft van de prijs (van 1.99 naar 0.99). Je hebt ze op olijfolie of op water voor dezelfde prijs.

Nou koop ik uiteraard graag een kwaliteitsmerk/product voor een prijs die vergelijkbaar is met de goedkoopste vergelijkbare producten.

Ik hele schappen leeg gehaald (31 blikken). Ik zie een jongen die ze bij moet gaan vullen, dus ik pak een 8 dichte dozen (12 blikken per doos) en neem die ook nog mee naar de kassa.

ik betaal al mijn boodschappen en vraag de bon.
    Kom ik thuis aan, zie ik op de bon dat elke doos aangeslagen is als 1 blikje. En dat ik in totaal 39 euro heb betaald voor 127 blikjes tonijn.

Als tonijn in de aanbieding is, koop ik altijd 100-200 blikken (zijn toch houdbaar tot 2016). maar deze keer is ie wel erg goedkoop.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Originally posted by dynobet View Post
    Bij de ah zijn de john west "pole and line" blikken tonijn voor de helft van de prijs (van 1.99 naar 0.99). Je hebt ze op olijfolie of op water voor dezelfde prijs.

Nou koop ik uiteraard graag een kwaliteitsmerk/product voor een prijs die vergelijkbaar is met de goedkoopste vergelijkbare producten.

Ik hele schappen leeg gehaald (31 blikken). Ik zie een jongen die ze bij moet gaan vullen, dus ik pak een 8 dichte dozen (12 blikken per doos) en neem die ook nog mee naar de kassa.

ik betaal al mijn boodschappen en vraag de bon.
    Kom ik thuis aan, zie ik op de bon dat elke doos aangeslagen is als 1 blikje. En dat ik in totaal 39 euro heb betaald voor 127 blikjes tonijn.

Als tonijn in de aanbieding is, koop ik altijd 100-200 blikken (zijn toch houdbaar tot 2016). maar deze keer is ie wel erg goedkoop.
    Hahahaha geweldig!
    Wat een domme doos is die cassiere dan
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Whahahahaaha doe je goed

Comment

Haha, dat scheelt je echt enorm veel geld!
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Vet relax man!
          BP (95kg)
          DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
          mp (55) kg

Comment

Zozo, was dat in Den Haag? En welke AH was dat?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Had zoiets een keer toen ik 6 kratten bier haalde met nog wat kleine boodschappen voor een feestje. Ik rekende de kleine boodschappen af en de cassiere en ik vergaten beiden het bier (die in een karretje toch vrij hoog naast me stond opgestapeld). Kwam er pas achter toen ik thuis was

Had misschien terug moeten gaan, maar toch maar niet gedaan
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Zozo, was dat in Den Haag? En welke AH was dat?
                uiteraard in den haag. lorentz plein.
                edit: mijn 5000 bericht
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zou even teruggaan, ze gaan die blikken toch missen

Comment

Goeie handel!
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Hahah.. Word een leuk lijstje met de kassa tekorten..

Heb je die blikjes al eens gehad? Vind john west echt niet te eten. (die blikjes die je niet hoeft uit te lekken zijn wel top!

Princess en stateman smaken een stuk beter en zijn goedkoper

Comment

Dat is een goedkope dan xD..
                        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                          Hahah.. Word een leuk lijstje met de kassa tekorten..

Heb je die blikjes al eens gehad? Vind john west echt niet te eten. (die blikjes die je niet hoeft uit te lekken zijn wel top!

Princess en stateman smaken een stuk beter en zijn goedkoper
                          Er zijn geen kassa tekorten. Omdat alles wat de kassiere gescand heeft, ook betaald is. Er is dus geen kassa tekort. De blikken zijn bij wijze van spreken "verdwenen".

Als er door een fout van de cassiere een kassa tekort zou zijn onstaan, zou ik wel terug zijn gegaan, omdat dit anders haar baan zou kunnen kosten. (bijvoorbeeld als ze teveel geld terug zou geven als wisselgeld).
                          ----

heb hem gehad en smaakt goed naar mijn mening. Ook zit de tonijn lekker vast in mooie brokken in het blik. als je dan uitlekt is je tonijn niet doordrenkt met olie (bij stateman vaak wel zo). kwaliteit is vergelijkbaar met die van princess op olijfolie.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Er zijn geen kassa tekorten. Omdat alles wat de kassiere gescand heeft, ook betaald is. Er is dus geen kassa tekort. De blikken zijn bij wijze van spreken "verdwenen".

Als er door een fout van de cassiere een kassa tekort zou zijn onstaan, zou ik wel terug zijn gegaan, omdat dit anders haar baan zou kunnen kosten. (bijvoorbeeld als ze teveel geld terug zou geven als wisselgeld).
                            ----

heb hem gehad en smaakt goed naar mijn mening. Ook zit de tonijn lekker vast in mooie brokken in het blik. als je dan uitlekt is je tonijn niet doordrenkt met olie (bij stateman vaak wel zo). kwaliteit is vergelijkbaar met die van princess op olijfolie.
                            haha ja oke,

hm ja ik neem nooit met olie doe ik er zelf doorheen. mischien zit daar het verschil in

Comment

haha lucky you!
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X