Van gaal nieuwe bondscoach

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Voetbal is overrated
    Enige verstandige opmerking in dit topic.

Mooi om te lezen hoe er hier door enkele op een van Gaalachtige manier hun "visie" neergezet word.
    Wat was dat ook al weer met de beste stuurlui?
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik ga het volgend WK maar gewoon voor Portugal.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by kees View Post
        Ach die van Gaal presteert niks, bij Bayern MĂĽnchen issie eruit getrapt.
        Bij welke club heeft hij nou echt kunnen presteren? Hij was tenslotte al een jaar werkloos.
        Bij AZ ging het ook al niet van het lijedakkie. Later volgden er nog talloze persconferenties waarin Van Gaal zich op liet jutten tijdens meningsverschillen met journalisten. Door zijn arogantie.
        En Arjan Robben heeft een conflict met hem, dus zal van Gaal hem zeker niet opstellen. Nee het is gewoon een achterbakse arogante klootzak.
        Ook al vind ik van Gaal een lul zit je met deze opmerking totaal fout. Hij presteert niks? Met Ajax drie keer landskampioen, de UEFA cup gehaald, de Champions League gewonnen en een keer tweede geworden, de wereldbeker gewonnen en de nationale beker. Met Barcelona 2x landskampioen, de nationale beker en de UEFA super cup. Met AZ landskampioen geworden voor het eerst sinds 1981 en met Bayern landskampioen geworden, de beker gewonnen en tweede geworden in de Champions League.

Je kan veel over hem zeggen, maar er zijn weinig Nederlandse coaches die hebben bereikt wat hij heeft bereikt.

Ik vraag me wel af hoe hij met de vedetten om zal gaan. Hij staat er bekend om vooral met de jongere talenten succes te kunnen behalen en zijn houdbaarheid is tegenwoordig wel heel kort. We gaan het zien. Ik zie Robben overigens niet zo tegen Van Gaal te keer gaan.
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Robben niet opstellen is niet bepaald een verlies. Narsingh heb je meer aan. Is ook snel, minder voorspelbaar en schiet niet elke bal 20m over het doel. Robben is fucking overrated, maar dat lijkt niemand te zien.

Ah kom op man! Narsing is een talent jah,(nog) niet beter als robben!!
          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
            Ah kom op man! Narsing is een talent jah,(nog) niet beter als robben!!
            Iedereen is beter dan Robben. Robben wordt geprezen over niks. Zo snel is Robben niet meer. Accuraat is hij zeker ook niet, want 9 van de 10schoten gaan ver over of ver naast. Hij is zo voorspelbaar als wat met zijn acties. Nee Robben wil je absoluut niet in je team hebben. Dan nog liever een talentje die zich nog moet bewijzen. Kijk eerst maar eens naar de harde cijfers en dan zie je hoe weinig Robben de laatste jaren voorstelt.

Comment

Iedereen is beter dan Robben. Robben wordt geprezen over niks. Zo snel is Robben niet meer. Accuraat is hij zeker ook niet, want 9 van de 10schoten gaan ver over of ver naast. Hij is zo voorspelbaar als wat met zijn acties. Nee Robben wil je absoluut niet in je team hebben. Dan nog liever een talentje die zich nog moet bewijzen. Kijk eerst maar eens naar de harde cijfers en dan zie je hoe weinig Robben de laatste jaren voorstelt.
              Bij Robben is het alles of niets, maar helaas vaker niets dan alles. Toen Bayern kampioen werd (voor WK) was hij enorm op dreef. Nu is het al tijden helemaal niets. Wat ik ook wel grappig vind is dat hij zichzelf een penaltynemer acht, aangezien hij steeds achter de bal gaat staan. Echter, als ik iemand niet de juiste mentaliteit voor het nemen van een penalty vind hebben is hij het.
              Train hard or go hormone

Comment

Ik snap nog steeds niet waarom de voorhoede niet Kuyt-Huntelaar-Persie was ipv Afelay-persie-Robben. Echt je wist voor de aftrap al dat het niks zou worden :S

Comment

Originally posted by Tails View Post
                  Dalijk gaan we van Gaal met een witheet hoofd voor de pers zien staan en hem weer van die belachelijke uitspraken zien maken. Ik vind het onbegrijpelijk na de poging die hij deed om bij ajax de macht te grijpen dat hij nu ineens verschijnt bij het nederlands elftal. Het laatste wat deze persoon internationaal heeft is een goed imago dus overtuigend zal deze man ook niet kunnen overkomen. Verder denk ik ook niet dat de spelers zitten te wachten op een man die zogenaamd het voetbal uitgevonden heeft en alles beter weet. Maarja dat is mijn mening, meningen verschillen .
                  dit +1
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik snap nog steeds niet waarom de voorhoede niet Kuyt-Huntelaar-Persie was ipv Afelay-persie-Robben. Echt je wist voor de aftrap al dat het niks zou worden :S

Als je robben niet goed genoeg meer vind waarom kuyt dan wel :S

Comment

Kuyt is echt een teamplayer... hij loopt zich helemaal kapot want hij verdedigt ook mee wanneer nodig. Ik vind hem ook een goede speler, jammer dat hij weg moest bij Liverpool.
                      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Kuyt op de plek van Affelay was beter geweest. Affelay had gewoon niet gewoon wedstrijd ritme en dat zag je. Persie op de plek van Robben omdat Persie meer scoort van de flank dan wanneer hij in de spits speelt. En Persie heeft ook voldoende snelheid en acties in huis om Robben te doen vergeten.

Kuyt heeft misschien geen acties en snelheid. Maar voegt met zijn inzet en hard werk meer toe dan Robben ooit zal doen. En hij scoort ook nog van tijd tot tijd. Iets wat je tegenwoordig ook niet van Robben kunt zeggen met de ballen die 20m hoog overgaan altijd.

Comment

Kuyt op de plek van Affelay was beter geweest. Affelay had gewoon niet gewoon wedstrijd ritme en dat zag je. Persie op de plek van Robben omdat Persie meer scoort van de flank dan wanneer hij in de spits speelt. En Persie heeft ook voldoende snelheid en acties in huis om Robben te doen vergeten.

Kuyt heeft misschien geen acties en snelheid. Maar voegt met zijn inzet en hard werk meer toe dan Robben ooit zal doen. En hij scoort ook nog van tijd tot tijd. Iets wat je tegenwoordig ook niet van Robben kunt zeggen met de ballen die 20m hoog overgaan altijd.

Ik vind Kuyt echt niks meer toevoegen (daar zijn ze bij liverpool ook niet voor niks achter gekomen). Omdat ie 'zo hard werkt' vind ik geen reden om hem er in te zetten. Hard werken moeten ze allemaal. Als ze dat allemaal doen heeft kuyt geen toegevoegde waarde en zorgt robben voor veel meer dreiging.

Comment

Bij robben stond toch altijd twee man, ik zeg opstellen en bij de cornervlag neerzetten, dan speelje met 10 vs 9

Comment

Kuyt is beter dan Afellay, en is er een die zich inzet voor het team, niet zijn eigen ego. Zijn we vergeten dat we ooit het beste elftal ter wereld hadden op papier en onwijs zijn geveegd? Teamplay is de sleutel, en dat is beter dan gewoon de gasten pakken met de beste stats.

@ Louis
                              Geniale post. Heerlijk.

@ topic
                              Van Gaal, ik gun het hem wel. En vind het een markante gozer, die acht ik wel capabel om even een voetzoeker in de reet van het elftal te douwen. Daarbij zie ik nu al uit naar de persconferenties met de internationale pers. Dat wordt sowieso top.
                              Overigens had ik het Van Basten ook gegund, dat was gewoon prachtvoetbal.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Fal,
                                Robben op links en Narsing op rechts zou wel werken denk ik.
                                keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X