Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vet heeft een dichtheid van 0,9kg/liter
spiermassa een dichtheid van 1,1kg/liter
scheelt dus zo'n 20% een stuk minder dan wat de plaatjes aangeven.
in het onderste plaatje is het verschil ook kleiner dan in de bovenste
deze waardes kunnen een beetje afwijken. dit is het in elk geval met 1 decimaal.
anders zou het toch ook zo zijn dat iemand met een redelijke vetmassa altijd blijft drijven op water. en iemand met een grote spiermassa zijn hoofd niet boven water kan houden door zijn spiermassa
Doet me denken dat ik eens gaas in een wond bij een dikke vrouw moest doen. Ze was net geopereerd. Mijn hele hand zat in die vetlaag totdat ik die gaasjes op de bodem kon doen. Vrij bizar
Doet me denken dat ik eens gaas in een wond bij een dikke vrouw moest doen. Ze was net geopereerd. Mijn hele hand zat in die vetlaag totdat ik die gaasjes op de bodem kon doen. Vrij bizar
Herkenbaar, ik kan me nog een snijzaal heugen waarbij we bij een obese persoon de huid op torso en benen moesten verwijderen, waren als laatste klaar
Ik dacht altijd dat het 50% was. Dat een kg spier de helft van een kg vet was. Maar blijkbaar zijn er nogal wat verschillende theorieën? Zoiets is toch gewoon te meten? Of verschilt die dichtheid ook nog eens per persoon (door vocht enzo?)?
Dat is een behoorlijke klodder mayo voor zo'n klein biefstukje!
"Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment