Train muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik spreek voor de oldschool hardcore fans als ik zeg dat techno echt te soft is voor ons

Comment

Old school is toch wel de house, kan je die house van nu niet meer mee vergelijken. Cherrymoon is inderdaad een top tent Ook een keer in het sportpaleis geweest met het zoveel jarig bestaan, was echt niet alleen techno maar gewoon lekker stampen.
      La rocca ben ik ook wel eens geweest vond ik niet zo tof.
      Verder is de illusion ook een goede tent in belgie, ben ook vaak in de zillion geweest.Was ook altijd een goede sfeer..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hey Wimpy

De reden waarom ze 5 platen tegelijkertijd draaien is omdat het dan nog een beetje te pruimen is en met lekkere strakke trance is dat natuurlijk niet nodig

@Owolde
        Ik heb laatst bij een maatje van me nog een beetje lopen klooien en dat ging nog steeds aardig.Misschien dat ik ooit nog eens in een gekke bui een stel van die pioneer cd-spelers met pitch en alles erop en eraan haal.Het bloed kruipt waar het niet gaan kan....

Comment

go wimpie go wimpie go , in de meeste discotheken dat je opnoemt ben ik in mijn jonge hete jaren ook ooit uitgeweest, niet omdat ik de muziek goed vond maar omdat daar de meeste maten van mij heengingen en dus ging ik eens mee. Je hebt nog de Carat vergeten die zat ook altijd vol met nederlanders , en de globe en de Barutchi

Grtz
          stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X