Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
was over heel de wereld bezig he arie, niet over nederland , ook al denken jullie dat dat de wereld is,. Effe serieus nu , er zijn toch een pak bekende belgische dj's die in Ibiza en amerika veel spelen op van die prive party's
ik zou het niet weten Harold, maar als ik eens naar mtv of tmf kijk dan zeggen ze toch altijd dat belgie de beste dj's over heel de wereld heeft, en yves de ruyter ken ik ook, maar ik ben zo geen house of techno freak
Eerlijk gezegd ken ik geen bal van muziek, alee ken wel liedjes enzo van op de radio maar daar blijft het bij, mijn vrouw die kent dan weer veel van muziek maar dat is eerder R.E.M. , bon jovie, alee van dat soort muziek
Snippieboy....je luistert(of leest)niet naar me,he?
Er is een toonaangevend Engels tijdschrift die de verkiezing organiseert en dat zijn dus alle dj's uit de wereld die daar in de top 100 voorkomen en Tiesto staat al 3 jaar nummer 1!
En er staan nog 4 andere Nederlandse dj's in de top 10 en geen Belgen helaas.....ik moet je teleur stellen,vriend
Yves de ruyter was vroeger helemaal top!
Had veel platen van hem en ben zelfs 3x naar Belgie geweest om mn platen te kopen toenertijd dus ik zeg niet dat Belgie niks voorstelt alleen dat Nederlandse dj's en producties het de laatste jaren gewoon beter doen dan de Belgen.
Als je echte dj,s wil zien draaien ga je niet naat tiesto toestanden...volledig ge overhyped!! en mietjesmuziek.
Degenen die echt kunnen draaien (met 5 platen tegelijk ) zijn de techno dj's......Marco Corolla/Steve Ragmad/Dave Clarcke/ Derrick may / Speedy j/ Sven vath/ scan x/ Laurent garnier en dan de belgjes....dj Pierre/Trish/zzino/psychogene/ T Quest/ Deg /Dj HS/CJ Bolland...maar ik denk dat Belgie (zeer zeker) op gebied van techno evenementen echt wel de top is!!!!
Geen enkel land heeft een uitgangsmilieu zoals belgie...waarom zit het hier altijd vol Fransen en Nederlanders...omdat er over de grens NIKS maar dan ook NIKS te doen is...
Kijk dan naar Gent met zijn 15 jarig i love techno bestaan/ de vooruit/Kozzmozz/deca dance/ 10 days of techno/ retro acid/ MAYDAY.
Verder; de FUSE/ La goa/ cherrymoon/H2O /La Bush/ La Rocca..... zijn allemaal geen commerciele dancings en ga je tiestomixjes niet horen omdat ze te min zijn...sorry maar dat is waarheid.
Wil niet op jullie tenen trappen maar tiesto is maar iemand die plaatjes oplegt en dansjes opvoerd..daar zijn wij in Belgie nog nooit op platgegaan...omdat we ja, sorry, toch ietsje meer gewoon zijn.....kom gewoon eens uitgaan in Gent en je zal het wel weten, geen enkele stad heeft zulke beroemdheden over de vloer gehad.
In belgie heb je in elke straal van 20 km
JAJA, wij belgjes weten wat echt goed is en yves de ruyter de beste van belgie geweest??? NO WAY, was wel redelijk maar niks vergeleken met wat we nu doen op gebied van acide/techno.
Hmm Ariekanarie wat lees ik kocht jij ook platen ik ben nog altijd de trotse bezitter van een draaitafel van mn neef met een bak met 200 hardcore platen.
Op feestjes komt het altijd goed van pas.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment