Train muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb mijn momenten

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (corina @ Jan. 09 2005,11:40)]@arie
      ik koop geen cd's  
      namen en titelsongs wil ik weten, dan kan ik ze downloaden en op mijn mp3 zetten.

groetjes corina
      Ok,as you wish...

Ga maar eens zoeken op namen als;

DJ Tiesto
      DJ Armin van Buuren
      DJ Jean
      DJ Paul van Dyk
      DJ Paul Oakenfold
      G-spott
      Rank 1
      Benni Bennassi

Je moet dan proberen de "sets" te downloaden en niet de losse nummers want anders heb je elke x stilte tussen de platen door en ben je uren bezig.

Laat me even weten wat je ervan vind als je wat gedownload hebt.

Succes ermee

Comment

thanks arie
        zit goeie muziek tussen.

ik zal even opsommen wat ik op mijn mp3 heb

danzel-pump it up
        paul van dyk-were a live
        nina sky-move jour body
        dj jean-every single day
        the moon- blow up your spekers (oud liedje maar toch nog goed)
        armand van helden- my my my
        dj sava-mix
        en nog wat salsa-merengue mixen

groetjes corina
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Dat zijn een hoop losse nummertjes dus daarom is het mooi als je bijvoorbeeld op kazaa kijkt dat je de mixen oftewel sets download die minimaal 30 minuten duren.

Dan heb je binnen no time ongelofelijk veel lekkere muziek nl.

Comment

Bij ons staat meestal de radio aan, van die muziek hou ik absoluut niet. Maar met zo'n mp3 speler met al die draden erbij lopen vind ik ook niks. Alleen maar lastig. Dus ik probeer er zo min mogelijk op te letten.

Zelf houd ik van metal en hardcore. Vooral de agressieve nummers vind ik lekker, daar zou ik goed op kunnen trainen.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (JTB @ Jan. 09 2005,14:56)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (red @ Jan. 09 2005,11:27)]Slipknot rules! als je er van houd tenminste, en dat zijn er niet veel  je word er wel lekker agressief van
              Amen bro!
              haha ik sluit me volledig bij jullie aan mannen lekkere stamp muziek
              Who's the Chef

Comment

Hmm ik zou toch voor de sets van bijvoorbeeld Pavo Promo Nosfertatu en Z -vago gaan dat is een flink stuk harder dan de djs die Arie opnoemt..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Arie zn muziek heeft toch wel een hoog breezer gehalte Als we dan toch voor house gaan (wat wel lekker is voor cardio) dan toch hardstyle (biomechanika, pavo, dana, mauro picotto, promo enz) en muziek voor gewoon trainen alles wat agressief is (taproot, static x, rammstein, prodigy, korn, deftones enz.)
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

voor mij is oldschool Hardcore the ticket to happiness

Comment

Klassiekertje misschien maar Eye Of The Tiger..
                      Rammstein of Evanesence gaat er ook wel goed in dan..
                      Geef mij maar iets waar je niet te agressief van wordt want ik begin nu al iedereen af te blaffen de laatste tijd..
                      **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Mannen....het ging niet om wat jullie leuk vinden maar om wat Corina leuk vind,remember?

@Golfwolf
                        Een hoog breezah gehalte?
                        Dat zijn iig nog verzorgde mensen....die ty fustroep waar jij naar luistert is echt muziek voor een stel wilde apen&#33;

Comment

hardcore to da bone; lekker stampuh&#33;
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 10 2005,03:15)]Mannen....het ging niet om wat jullie leuk vinden maar om wat Corina leuk vind,remember?

@Golfwolf
                            Dat zijn iig nog verzorgde mensen....die ty fustroep waar jij naar luistert is echt muziek voor een stel wilde apen&#33;  
                            ze vroeg toch of we wat tips konden geven nou en dat doen we dan toch ook??

we zeggen allemaal waar wij naar luisteren of zouden willen luisteren
                            Who's the Chef

Comment

Wu-tang-clan en snoop/dr dre krijgen mij wel lekker agressief voor trainen.

Anders wat harde techno (a la luke slater).
                              En soms nen keer wat rock (nirvana kan ook heel motiverend werken en dan heb ik het niet over unplugged.

grtz wimpy
                              Elk pondje komt door het mondje !!!
                              Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (been @ Jan. 10 2005,08:16)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 10 2005,03:15)]Mannen....het ging niet om wat jullie leuk vinden maar om wat Corina leuk vind,remember?

@Golfwolf
                                ze vroeg toch of we wat tips konden geven nou en dat doen we dan toch ook??

we zeggen allemaal waar wij naar luisteren of zouden willen luisteren  
                                Kan me niet voorstellen dat ze van die troep houdt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X